Het grote Stream topic

sisdevis

Nieuw lid
[moderatorbreak]Post hier al je vragen en opmerkingen over de Stream.

Alle voorgaande (losse) vragen etc heb ik hierheen verplaatst. Kan dus in 1e instantie een beetje rommelig zijn, maar dan houden we wel mooi alles centraal (net zoals het Columbus en Bolero topic)
. Probeer dit topic dus in het vervolg te gebruiken om al je vragen en opmerkingen over de Stream (en alles wat ermee te maken heeft) te posten. Lekker centraal en straks makkelijk om in terug te zoeken)

thx

Kensei[/moderatorbreak]
=======================================


Hallo,

Ik ben sinds deze week de trotse eigenaar van een Octavia II combi uit 2006. Bij het instellen van de radio merkte ik dat ik de aux-ingang kan inschakelen. Ik kan deze ingang echter nergens terug vinden.
Kan iemand me zeggen waar deze zich bevindt?

Alvast bedankt.
 

van inkel

Forumguru
Hallo,

Ik ben sinds deze week de trotse eigenaar van een Octavia II combi uit 2006. Bij het instellen van de radio merkte ik dat ik de aux-ingang kan inschakelen. Ik kan deze ingang echter nergens terug vinden.
Kan iemand me zeggen waar deze zich bevindt?

Alvast bedankt.

Kijk eens onder de armsteun ?
 

Rallye

Forumguru
Weet iemand overigens hoe de Aux aan de achterkant van de radio aangesloten zit? Ik wil er mogelijk mijn carkit op aansluiten (voor de bluetooth - a2dp). Maar heb geen idee of het achterop de radio een gewone minijack of bijvoorbeeld een tulp is. Kan ik ook (via een verloopstekker) de originele Aux in stand laten en de carkit erbij zetten?
 

sisdevis

Nieuw lid
Onder de armsteun heb ik al gekeken maar ik vind er geen aansluiting terug. Ofwel is hij heel goed verstopt. Het enige klepje dat ik vind is om de airco in die opbergruimte te laten blazen
Het gaat over de middenconsole met achteraan de verluchtingsroosters voor de achterste zetels.
 
heb je wel een jumbo-box ??

Daar is namelijk het klepje (met de tekst AUX) te vinden !!

Bij mij niet, ook al heb ik wel die Jumbobox. Maar dat hangt samen met het type radio denk ik. Ik heb de Cruise-navigatieversie met MP3-optie, maar geen AUX.
 

sisdevis

Nieuw lid
heb je wel een jumbo-box ??

Daar is namelijk het klepje (met de tekst AUX) te vinden !!


Ik denk het wel maar toch geen klepje te vinden. Toch raar dat ik die instelling toch heb in het menu van de radio.
MP3 cd's lukt tot nu toe ook nog niet al heb ik er nog maar 1 geprobeerd. Ik kreeg onmiddelijk de melding 'cd-rom' en de cd werd terug uitgeworpen

Alvast bedankt voor alle reacties.
 
Dan is het denk ik een Stream zonder MP3 en AUX. MP3 staat op het front van de Stream geprint. In ieder geval bij mij. En de AUX zit in de Jumbo box. Dat is dat kleine kastje tussen de voorstoelen. In het bovengedeelte zit dan de aansluiting. Het is een 3.5mm plug.
 

vdijk

Lid
heb je wel een jumbo-box ??

Daar is namelijk het klepje (met de tekst AUX) te vinden !!

Hierbij een foto van de Jumbo box met aux aansluiting
zoals Gekke Henkie inderdaad geschreven heeft, moet je wel een stream met aux besteld hebben. De aux aansluiting zit er niet standaard bij.
 

Bijlagen

  • PIC-0002.jpg
    PIC-0002.jpg
    91,9 KB · Weergaven: 263
Dat klopt, dat is zo'n kleine Jumbo box. Klein als je hem vergelijkt met wat er bij een Scenic in zit. Dat is een ware koelbox. Maar geef mij toch maar liever een skoda.:winkie:
 

sisdevis

Nieuw lid
Dan heb ik inderdaad geen aux-aansluiting. Zou er dan achteraan de radio wel zo een aansluiting zitten of ook niet?
 

Rolle

Senior Member
Stream + MP3

Hoi allemaal,

De Stream in mijn O2 heeft een ingebouwde MP3 functie voor CD's. Weet iemand of deze ook MP3 DVD's kan lezen? Op een DVD gaan veel meer MP3's dan op een CD.

Thanks 4 the info.
 

Rallye

Forumguru
Hoi allemaal,

De Stream in mijn O2 heeft een ingebouwde MP3 functie voor CD's. Weet iemand of deze ook MP3 DVD's kan lezen? Op een DVD gaan veel meer MP3's dan op een CD.

Thanks 4 the info.

Nee, dat kan hij niet. Om een DVD te kunnen lezen heb je hele andere hardware nodig (ander laser etc.). Die zit niet in de Stream. Voor mer MP3's moet je een MP3-speler op de Aux aansluiten. Je bent dan wel de info op het scherm van de Stream kwijt.
 

Rolle

Senior Member
Hoi Rallye,

Bedankt voor de feedback. Dan houden we het "voorlopig" op MP3 CD's. Vind de info op het display wel leuk eigenlijk.
 

vdijk

Lid
Nee, dat kan hij niet. Om een DVD te kunnen lezen heb je hele andere hardware nodig (ander laser etc.). Die zit niet in de Stream. Voor mer MP3's moet je een MP3-speler op de Aux aansluiten. Je bent dan wel de info op het scherm van de Stream kwijt.

dit klopt niet helemaal. Het ligt aan wat voor Stream je hebt, wat het is mogelijk om op een cd een groot aantal mp3'tjes te zetten en deze af te spelen op een stream. Ik neem aan dat wanneer de stream een aux aansluitng heeft, deze ook de mogelijkheid heeft om mp3'tjes af te spelen
 
Bovenaan Onderaan