Het grote Stream topic

Probleem lijkt te zijn opgelost. Gisteren auto opgehaald maar ik had geen tijd te vragen wat ze eraan gedaan hebben. Als het maar werkt.....
 
Wie kan mij vertellen wat ik nodig heb om via de aux aansluiting in mijn O2 FL Elegance de auxaansluiting onder de middenarmsteun te benutten? Kan ik via een verloopkabeltje (welke dan) een met mp3-tjes geladen usb stick gebruiken om naar muziek te luisteren of kan hier alleen een mp3-speler op aangesloten worden? Wie heeft hier ervaring mee?
Ik ben het gesleep met cd's een beetje moe geworden en wil de technische mogelijkheden van de auto graag optimaal benutten. Bij voorbaat dank voor jullie input!
 

Rolle

Senior Member
Gewoon een kabeltje 3,5 mm jack - 3,5mm jack (zoals voor het aansluiten van in een PC-scherm ingebouwde luidsprekers) aansluiten op de MP3 speler. de AUX is een gewone analoge input, ik denk niet dat een USB stick via deze aansluiting zal werken.
 

skodaoctavia2

Actief lid
ik heb daar mijn mp3 speler op zitten 3,5mm jack plug en dan in de sigarettenaansteker aansluiting een usb to kleiin usb naar de mp3 om op te laden. werkt perfekt
op ebay zijn speciale kleine sigaretten stekkers te krijgen die vlak zijn en niet in de weg zitten en een uitgang hebben naar usb aansluiting, roken doe ik toch niet, dus dat ding was toch al overbodig.
 
Iemand suggesties om een vastzittende cd uit een Stream te krijgen? Als ik op de uitwerp knop druk ratelt het een beetje en verschijnt de melding CD ERROR.
 
En jawel! Er zaten inderdaad 2 cd's in. Een plamuurmes met een strookje dubbelzijdige tape en het was een fluitje van een cent!:laugh:
 

Rolle

Senior Member
Even een ander "probleem". Gisterenavond besloot mijn stream op eigen houtje het volume naar beneden te draaien.
Ineens zie ik op het scherm de volumeaanduiding staan en het volume zachtjesaan zakken. Nog al iemand dit meegemaakt of is dit een primeur?
 

Aiii

Lid
Die is inderdaad nieuw... Of je volumeknop heeft kuren, of je hebt een poltergeist in je auto wonen... :D
 
CD speler

hallo allemaal

Bij mijn Stream radio doet zich het volgende voor: als er een cd in zit en je wilt een paar nummers verder klikken start hij weer bij nr 1. Hij doet het vooral als er al een paar cd's gespeeld zijn. Als ik de cd eruit haal en letterlijk wat laat afkoelen gaat het meestal weer goed.:680:
De dealer weet het niet(Versluis Z'meer)
Iemand ook dit mee gemaakt?
 
Bovenaan Onderaan