Het grote Stream topic

Ronnie

Forumguru
Ik ben niet zo op de hoogte van de radio "Stream", maar als er een cd wisselaar aansluiting op zit (mini iso aansluiting of Quadlockstekker) kan er een interface op met een USB/S.D. card/aux in aansluiting.
Gisteren toevallig eentje voor mezelf gekocht voor € 100,-, werkt super.
 

Rallye

Forumguru
Ik ben niet zo op de hoogte van de radio "Stream", maar als er een cd wisselaar aansluiting op zit (mini iso aansluiting of Quadlockstekker) kan er een interface op met een USB/S.D. card/aux in aansluiting.
Gisteren toevallig eentje voor mezelf gekocht voor € 100,-, werkt super.

Interessant. Heb je een merk en type? Waar gekocht?
 

Rallye

Forumguru
Met excuses voor het cross-posten, maar kan iemand mijn vraag, al eerder in een minder gelezen deel van het forum gesteld, beantwoorden?
Ik kwam dit tegen op internet: een TMC-antenne voor de TomTom die gebruik maakt van je auto-antenne. Hij is er in twee versies: ook deze. Het verschil is de aansluiting op de antenne: Fakra of ISO. Wat heeft de Octi II?

Alvast bedankt.
 

Stan

Nieuw lid
Octi II heeft Fakra, maar is via een verloopstekker om te zetten naar ISO. Dat is voor de mensen die een standaard radio willen aansluiten. Je mist dan wel LOgic control sleutel eruit, radio uit' en dashverlichting dimt niet mee..Persoonlijk vindt ik dit ik wil wel maar ik kan niet...
 

ertromp

Forumguru
Zelf heb ik ook een USB adapter van Solisto in m'n skoda gebouwd en aan de Stream radio gekoppeld
De 2 gig is meer dan voldoende.
Het apparaat simuleert nl. een cd wisselaar.
Je kunt op de usb stick 6 virtuele cd's aanmaken met in iedere cd map 99 nummers.
Dus muziek voldoende

Grtn,

Erik
 

Rolle

Senior Member
Ik heb de maxidot in combinatie met de Stream MP3
ik merkte vorig jaar al op dat bij het spelen van een CD er in de maxidot weergegeven wordt welke track er speelt. Het maakt hierbij niet uit of het gewone CD's of MP3 CD's zijn. Nu vroeg ik me af of er ergens (al dan niet via VAG.com) in te stellen valt dat de maxidot dezelfde tekst weergeeft als het display van de stream?

SMS'jes kunnen bij een carkit weergegeven worden op het maxidot display, dus moet dat met audiotrack titels toch ook wel kunnen lijkt me (zeker met MP3 cd's)
 
Bij mijn Stream radio (in nieuwe auto net 5 weken oud) blijft de radio niet meer op de ingestelde zender (zit reeds in geheugen opgeslagen) staan. Je ziet de tuner dan steeds verder zakken van 102.3 naar 102.2 102.1 102.0 enz. De eerste keer denk je nog dat het aan je eigen verstandelijke beperkingen ligt maar als dit zich een paar maal herhaald heeft haal je weer opgelucht adem :laugh:.
Iemand anders dit al meegemaakt en hoe is dit opgelost?
 

Aiii

Lid
Tsja, zoals je het beschrijft lijkt het wel alsof de Stream de zender niet goed vindt en probeert te tunen naar betere kwaliteit. Kan zijn dat de antenne niet goed aangesloten is.
 
Mogelijk ligt het ook aan de omgeving waar je zit. Er zijn in Nederland nog steeds gebieden met een slechte dekking (oa grens)
 
Mogelijk ligt het ook aan de omgeving waar je zit. Er zijn in Nederland nog steeds gebieden met een slechte dekking (oa grens)
Ik woon in het grensgebied regio Eindhoven. Op dit moment heb ik een vervangende auto en de radio schakelt merkbaar af en toe om naar het sterkste signaal (zoals het ook hoort), terwijl mij eigen radio de frequentieband begint af te scannen (naar beneden!). Ik ben benieuwd hoe de dealer/importeur dit gaan oplossen. Als het niet naar behoren gaat maar even een belletje richting leasemaatschappij doen.
 
Bovenaan Onderaan