Het grote S3 levertijden topic

wimmme

Lid
Update op MySkoda: geschatte levertijd 27/07

Onze interne carpolicy is aangepast. De 1.6 diesel gaat er idd tussenuit.
Heb ik effe geluk. Liever de 1.6 Dsg style dan de 2.0 manueel Ambition... Voor die 10.000 km/jaar dat ik rij
Nu zou ik ook wel écht willen weten hoeveel er tussen in productie gaan en de uiteindelijke levering zit, want de mijne is vandaag ook in productie gegaan :cheer:
Wel consequent met @Hmae128 , Superb Combi Style 1.6 CRTDI DSG, 1 week later besteld = 1 week later in productie.
2/5/18 besteld -> 29/6/18 in productie -> ??? levering :koffie:

UPDATE: volgens de dealer zou m'n wagen er op 6/8/18 zijn !

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk
 

A2695

Nieuw lid
Superb combi 1.4 tsi dsg 150 pk style, besteld op 31/3 en zou geleverd worden tussen 24/5 en 8/7.

Heb ondertussen van de garage te horen gekregen dat het echter pas voor half oktober gaat zijn :mad::mad::cry::cry:
 
Superb combi 1.4 tsi dsg 150 pk style, besteld op 20/7 en productieweek 36/37 (3/9- 14/9) en levering op 20/9 mogelijk

Blijkbaar is er een productieslot in die weken dus dan is levering van een eerdere bestelde en gelijke wagen (@A2695) wel raar. Tenzij die van mij natuurlijk gaat schuiven.
 

wimmme

Lid
[/QUOTE]
Update op MySkoda: geschatte levertijd 27/07

Onze interne carpolicy is aangepast. De 1.6 diesel gaat er idd tussenuit.
Heb ik effe geluk. Liever de 1.6 Dsg style dan de 2.0 manueel Ambition... Voor die 10.000 km/jaar dat ik rij

De mijne staat ook bij de dealer, wachten op nummerplaten en seintje van de leasingmaatschappij, en een afspraak om de huidige te keuren en in te leveren, spannend :nailbiting::koffie:
 

Art-S

Lid
Hij staat bij de dealer, aanstaande vrijdag ophalen :cheer:
Afgelopen vrijdag de auto opgehaald en de eerste 1000 km staan er nu op, en die vallen niet tegen!


De auto: Superb Combi 1.4 TSI Greentech ACT Style Business, handgeschakeld.


De opties: Achteruitrijcamera, Adaptive Cruise Control , Dynamic Chassis Control, Hill Hold Control , Lichtmetalen velgen 18" Pegasus, Velvet Red, Tech Pakket , Trekhaak wegklapbaar , Verwarmbare stoelen vóór en achter, Virtual Pedal, Zonnewering voor de zijruiten achter.


Eerste indruk: De auto rijdt fijn, de motor met 150 pk is voor mij voldoende en de kleur valt weer goed op in het overwegend grijze wagenpark van de baas. De 18” velgen voel je wel tijdens het rijden maar dat is niet storend. En ik vind ze optisch het beste passen bij dit model. Met DCC in de sportstand de perfecte combinatie voor als ik alleen rijd en in de comfort stand ideaal wanneer we opstap zijn met het hele gezin. De stoelen vind ik dan weer wat minder, iets te hard en te weinig zijdelingse steun. In de Golf met Highline pakket zaten betere stoelen. Het leer is dan wel weer fijn en de dochters zijn nu al enthousiast over stoelverwarming op de achterbank. En de apart geregelde airco achterin, zonnewering in de achterdeuren en de twee usb poorten die ze beschikbaar hebben maakt het af. Aansluiten op vcds werkt ook goed en lane assist is nu ook een leuke optie om mee te spelen. Het panorama dak was niet mijn keus maar zat in het Tech Pakket en is eigenlijk leuker dan ik had verwacht. Het geeft veel licht, ook achterin en de auto lijkt nog wat ruimer en met open dak door de stad rijden met dit weer is lekker. Het Columbus navigatiesysteem werkt fijn en heeft een mooi display. De hond heeft tijdens het eerste ritje ook niet geklaagd over de ruimte achterin, wel kwam ik er achter dat ik een optie vergeten was: bumperbescherming, die is gelijk besteld. Afgezien daarvan heb ik heel tevreden de eerste kilometers afgelegd.


Oh, de tank lijkt ook iets groter te zijn dan 66 liter: ik heb hem de eerste keer bijna leeggereden en kon toen 73 liter tanken en had nog een bereik van 40 kilometer .


De eerste foto’s bijgevoegd.
 

BadBert

Forumguru
Dat grijs is echt een nette kleur!

Ik heb ook al over de 70 liter kunnen tanken overigens (en had idd ook nog over)
 

Rajackar

Senior Member
@Rajackar gefeliciteerd met je Black Beauty en veel rijplezier! Lees ik nou goed dat ie 10 juli al zijn servicebeurt heeft gehad?
Ja, dat leek mij ook raar. Aangezien hij volgens de dealer 1,5 geleden is aangekomen bij de dealer.

Maar thanks, ik rij er nu met veel plezier in. Mijn collega's noemen hem de batmobile ;)
 

EdK

Forumguru
Wat een kleine parkeervakken hebben jullie voor de deur.......
Maar mooi kleurtje, alleen dat chrome rondom de ramen kan mij nooit bekoren..
Maar goed smaken verschillen gelukkig
 

Rajackar

Senior Member
Wat een kleine parkeervakken hebben jullie voor de deur.......
Maar mooi kleurtje, alleen dat chrome rondom de ramen kan mij nooit bekoren..
Maar goed smaken verschillen gelukkig

Dan kun je de Sportline nemen. Daar is het zwart.
Persoonlijk vind ik het in chroom ook wel mooi.
 

Birger

Nieuw lid
Hoi. Ik ben nieuw hier op dit forum. Wij hebben in juli onze skoda superb combi 2.0TDI DSG 150pk moonwhite met 19”acamar anthraciet besteld (model2019).(voorziene levertijd 22/10/2018) En op myskoda staat dat hij 28/8 in productie ging. Maar de geschatte levertijd is nu nog niet aangepast. Hoelang zou er nu nog bij gerekend mogen worden voor hij geleverd zal worden bij de verdeler.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan