Het grote S3 levertijden topic

@killerbee1958 inderdaad Quartz Grey en ivory leer uit techpakket. Vind het heel mooi, beter dan het cremekleurige leer (vind ik te gelig...). Als je ‘s avonds instapt en alle binnenverlichting gaat aan ziet het er imposant uit. De combinatie met Quartz Grey pakt goed uit.
 

Arnie

Actief lid
Wat wel gelijk op viel was een afwijking in de spec tov wat er op de bestelling stond. Gelukkig in positieve zin, panoramadak! Zit er gewoon op terwijl hij niet op de bon staat. Toch vreemd, maar heb het maar geaccepteerd ;)

Dan hoop ik niet dat ze die bij de mijne vergeten zijn...

Mooie wagen zo’n Sportline! Plezier ermee...

De mijne haal ik eind volgende week op... Ben benieuwd.
 
Alles gelukt.
Inderdaad zelfde kleuren als cyberik maar dan als combi.

gisterenmiddag vooral bezig geweest alle systemen naar wens in te richten.
Vandaag ritje naar Almere gehad.

Wat een mooie kar is dit. Wel even het boekje op vakantie bestuderen, want heb nog geen idee hoe automatisch inparkeren werkt.
Iphone via Carplay gekoppeld en zelfde probleem gemerkt als in dit draadje
https://www.skodaforum.nl/forum/i/kleine-storingen-irritaties.28991/page-74
Laatste opmerking van S3Sportlinegrey. Bij melding FM stopt radio. Had ik overigens mijn Iphone aangesloten via USB en Carplay
Deed hij bij trajectcontrole aanvang. Bij einde schakelde hij wel automatisch terug naar radio.

Iets om na mijn vakantie maar eens uit te zoeken.

Ik ben wel heel content hoor met deze bak. Bijna jammer om op vakantie te gaan. :-)
 
Laatst bewerkt:

paulgr

Lid
Vanmiddag ging de telefoon, uw auto staat klaar! Dus gelijk maar opgehaald!

Super blij natuurlijk en wat een verademing in de file naar huis met ACC zeg!

Kleur is iets lichter dan ik in m’n hoofd had maar al met al erg blij.

Wat wel gelijk op viel was een afwijking in de spec tov wat er op de bestelling stond. Gelukkig in positieve zin, panoramadak! Zit er gewoon op terwijl hij niet op de bon staat. Toch vreemd, maar heb het maar geaccepteerd ;)

Gelukkig kreeg jij wat extra's in plaats van iets minder..... :jaja:
Ik kreeg gisteren bericht van mijn (Volvo) dealer dat de auto is besteld en verwacht wordt in week 50/51 met aflevering in week 1/2. Dat gaat allemaal een stuk sneller en vriendelijker dan bij de Skoda dealer en dat terwijl ik bij Volvo niet het topmodel met full options heb besteld......
 

paulgr

Lid
Alles gelukt.
Inderdaad zelfde kleuren als cyberik maar dan als combi.

gisterenmiddag vooral bezig geweest alle systemen naar wens in te richten.
Vandaag ritje naar Almere gehad.

Wat een mooie kar is dit. Wel even het boekje op vakantie bestuderen, want heb nog geen idee hoe automatisch inparkeren werkt.
Iphone via Carplay gekoppeld en zelfde probleem gemerkt als in dit draadje
https://www.skodaforum.nl/forum/i/kleine-storingen-irritaties.28991/page-74
Laatste opmerking van S3Sportlinegrey. Bij melding FM stopt radio. Had ik overigens mijn Iphone aangesloten via USB en Carplay
Deed hij bij trajectcontrole aanvang. Bij einde schakelde hij wel automatisch terug naar radio.

Iets om na mijn vakantie maar eens uit te zoeken.

Ik ben wel heel content hoor met deze bak. Bijna jammer om op vakantie te gaan. :-)

Fijn dat je 'm nog op tijd hebt gekregen!!! Veel plezier ermee !!!
 
Bovenaan Onderaan