Het grote S3 levertijden topic

Hmae128

Nieuw lid
Ik heb op 24/04 mijn skoda superb besteld, leasemaatschappij gaf aan levering rond 03/09 maar status van de wagen is al op 23/06 in productie gegaan.
Superb Combi Style 1.6 CRTDI DSG

Inklapbare trekhaak
CANTON Sound System
Neerklapbare passagierszetel vooraan
ACC - ADAPTIVE CRUISE CONTROL (Max. 160km/u) - met speedlimiter
Electrische opening en sluiting van de koffer met Virtual Pedal
Afdeking bagageruimte met automatisch opening
PACK CORPORATE PLUS
PACK LED PLUS
Reservewiel
TRAVEL ASSIST - verkeersbordenherkenning
KESSY (Keyless Access & Keyless Go) zonder SAFE functie
Zonneklep met make-upspiegel - LED-verlichting
3-spakig multifunctioneel lederen stuur (voor radio en telefoon) met DSG peddels
Metaalkleur
SUNSET - Donkergetinte ruiten achteraan
AUTO LIGHT ASSIST - grootlichtassistent met multifunctionele camera
Stof zwart
Lava Blue metallic

Hoeveel tijd zit er gemiddeld tussen in productie en bij de dealer?
 

Macbrolo

Nieuw lid
Fantastische, ik denk dat ze zijn de superb combi met 1.6DSG aan het produceren omdat het van het catalogus zal verdwijnen.

Als ik zie in dit topic vorige maanden, het was tussen 5 en 10 dagen tussen productie en levering status. Maar het levering status betekent op het camion denk ik?

Ik ben gehaast om het te krijgen. :D
 

PAT 1

Nieuw lid
Op 21 februari besteld skoda superb combi 14 tsi 150 pk corporate plus en de levertijd schuift altijd maar op.
Eerst was de levertijd eind mei,nu zitten we ondertussen aan eind juli.
Op mij faktuur staat duidelijk vermeld dat de leveringstijd met max 25% kan verlengd worden en dat ik anders kan annuleren en een schadevergoeding eisen van 15% van de aankoopwaarde van het voertuig,nl zo'n 5500 euro !!!
Heeft iemand hier ervaring mee????
 

wimmme

Lid
Ik nog niet, maar da's al wel goed nieuws, er is terug hoop. Als ik dan binnen 2 weken ook een update krijg :nailbiting:
Iemand een idee wat de termijn is tussen het in productie gaan en de uiteindelijke levering ?

Ik heb op 24/04 mijn skoda superb besteld, leasemaatschappij gaf aan levering rond 03/09 maar status van de wagen is al op 23/06 in productie gegaan.
Superb Combi Style 1.6 CRTDI DSG

Inklapbare trekhaak
CANTON Sound System
Neerklapbare passagierszetel vooraan
ACC - ADAPTIVE CRUISE CONTROL (Max. 160km/u) - met speedlimiter
Electrische opening en sluiting van de koffer met Virtual Pedal
Afdeking bagageruimte met automatisch opening
PACK CORPORATE PLUS
PACK LED PLUS
Reservewiel
TRAVEL ASSIST - verkeersbordenherkenning
KESSY (Keyless Access & Keyless Go) zonder SAFE functie
Zonneklep met make-upspiegel - LED-verlichting
3-spakig multifunctioneel lederen stuur (voor radio en telefoon) met DSG peddels
Metaalkleur
SUNSET - Donkergetinte ruiten achteraan
AUTO LIGHT ASSIST - grootlichtassistent met multifunctionele camera
Stof zwart
Lava Blue metallic

Hoeveel tijd zit er gemiddeld tussen in productie en bij de dealer?

Fantastische, ik denk dat ze zijn de superb combi met 1.6DSG aan het produceren omdat het van het catalogus zal verdwijnen.

Als ik zie in dit topic vorige maanden, het was tussen 5 en 10 dagen tussen productie en levering status. Maar het levering status betekent op het camion denk ik?

Ik ben gehaast om het te krijgen. :D

Nu zou ik ook wel écht willen weten hoeveel er tussen in productie gaan en de uiteindelijke levering zit, want de mijne is vandaag ook in productie gegaan :cheer:
Wel consequent met @Hmae128 , Superb Combi Style 1.6 CRTDI DSG, 1 week later besteld = 1 week later in productie.
2/5/18 besteld -> 29/6/18 in productie -> ??? levering :koffie:

UPDATE: volgens de dealer zou m'n wagen er op 6/8/18 zijn !
 
Laatst bewerkt:

Macbrolo

Nieuw lid
Ja, van wat ik heb gezien het is tussen 5 en 12 dagen.

Mijn wordt 22/6 in productie gegaan, en ik heb nog geen levering datum.

Jouw dealer heeft misschien nog niet de update dat het wordt in productie gegaan. ;)
 

Macbrolo

Nieuw lid
Ik heb op 24/04 mijn skoda superb besteld, leasemaatschappij gaf aan levering rond 03/09 maar status van de wagen is al op 23/06 in productie gegaan.
Superb Combi Style 1.6 CRTDI DSG

Inklapbare trekhaak
CANTON Sound System
Neerklapbare passagierszetel vooraan
ACC - ADAPTIVE CRUISE CONTROL (Max. 160km/u) - met speedlimiter
Electrische opening en sluiting van de koffer met Virtual Pedal
Afdeking bagageruimte met automatisch opening
PACK CORPORATE PLUS
PACK LED PLUS
Reservewiel
TRAVEL ASSIST - verkeersbordenherkenning
KESSY (Keyless Access & Keyless Go) zonder SAFE functie
Zonneklep met make-upspiegel - LED-verlichting
3-spakig multifunctioneel lederen stuur (voor radio en telefoon) met DSG peddels
Metaalkleur
SUNSET - Donkergetinte ruiten achteraan
AUTO LIGHT ASSIST - grootlichtassistent met multifunctionele camera
Stof zwart
Lava Blue metallic

Hoeveel tijd zit er gemiddeld tussen in productie en bij de dealer?

Nu zou ik ook wel écht willen weten hoeveel er tussen in productie gaan en de uiteindelijke levering zit, want de mijne is vandaag ook in productie gegaan :cheer:
Wel consequent met @Hmae128 , Superb Combi Style 1.6 CRTDI DSG, 1 week later besteld = 1 week later in productie.
2/5/18 besteld -> 29/6/18 in productie -> ??? levering :koffie:

UPDATE: volgens de dealer zou m'n wagen er op 6/8/18 zijn !


Hallo!
Heeft u nieuws gekregen van de levering op uw kant ?

Op mijn kant nog niet, het is al 8 dagen dat het in productie is. :(

Ik ben gehaast om het volgende status te zien! :dankje:
 

wimmme

Lid
De dealer had reeds een update. Voor het in productie gaan was dat einde september, nu begin augustus. Nog geen geschatte leveringsdatum op MySkoda. Geduld. Patience ! :cool:
 

Art-S

Lid
De levertijden worden helaas wat langer. De eerste inschatting was een levering eind april. Dat werd eind mei en nu afgelopen vrijdag een email gehad waarin het mogelijk eind juli word.
Zojuist een bericht van de dealer: de Superb (Combi 1.4 TSI DSG )wordt deze week gebouwd. Te laat voor de vakantie maar met een v70 als tijdelijke vervanger komen we er ook wel :).
 

Sissem

Nieuw lid
Enof ze langer worden.
Mijn Superb is besteld op 9 maart met verwachte leverdatum week 20.
Maar ik belde vorige week met de dealer, en hij was nog niet ingepland voor productie, dus minimaal nog 6 weken wachten.
En bij de fabriek stond de 1.4 tsi pas vanaf week 30 in de productie planning...

Dus dat kan nog wel even duren.

Krijgen jullie regelmatig updates?
Ik heb zelf 2 mails gestuurd en drie keer moeten bellen voordat ik iemand aan de lijn kreeg die me iets kon vertellen m.b.t. de lever tijd.


Komende dinsdag wordt hij eindelijk geleverd!
Kan niet wachten!
 

Hmae128

Nieuw lid
Ik heb op 24/04 mijn skoda superb besteld, leasemaatschappij gaf aan levering rond 03/09 maar status van de wagen is al op 23/06 in productie gegaan.
Superb Combi Style 1.6 CRTDI DSG

Inklapbare trekhaak
CANTON Sound System
Neerklapbare passagierszetel vooraan
ACC - ADAPTIVE CRUISE CONTROL (Max. 160km/u) - met speedlimiter
Electrische opening en sluiting van de koffer met Virtual Pedal
Afdeking bagageruimte met automatisch opening
PACK CORPORATE PLUS
PACK LED PLUS
Reservewiel
TRAVEL ASSIST - verkeersbordenherkenning
KESSY (Keyless Access & Keyless Go) zonder SAFE functie
Zonneklep met make-upspiegel - LED-verlichting
3-spakig multifunctioneel lederen stuur (voor radio en telefoon) met DSG peddels
Metaalkleur
SUNSET - Donkergetinte ruiten achteraan
AUTO LIGHT ASSIST - grootlichtassistent met multifunctionele camera
Stof zwart
Lava Blue metallic

Hoeveel tijd zit er gemiddeld tussen in productie en bij de dealer?

Volgens Myskoda staat mijn Superb op 13/07 bij mijn dealer! Nu nog overleggen met mijn werkgever/leasemaatschappij wanneer ik mag wisselen. :) :) :)
 

Macbrolo

Nieuw lid
Volgens Myskoda staat mijn Superb op 13/07 bij mijn dealer! Nu nog overleggen met mijn werkgever/leasemaatschappij wanneer ik mag wisselen. :) :) :)
Cool ! :)

Nog geen nieuws op mijn kant. Geen levering datum op myskoda en mijn dealer heeft mij gezegd zaterdag dat hij wist nog niet als het al in Belgïe staat, niks meer. Dus ik week niet hoeveel tijd ik zal moeten wachten...
 

Macbrolo

Nieuw lid
Ik heb een mailtje gestuurd aan de dealer. Het auto is in Belgïe aangekomen! :yeehaa:
Ik moet nog wachten de leasemaatschappij en het voorbereiding van het auto.

Niks op myskoda voor de levering...:arghh:
 

Pannekoek

Nieuw lid
23-04-18 superb sportline combi 1.4 TSI DSG besteld, 24 juli wordt ie bezorgd :yeehaa:!
Na alle berichten hier maakte ik mij al een beetje zorgen of ie wel op tijd geleverd zou worden voor de vakantie, maar 3 maanden vind ik best schappelijk. Nu nog 2 weekjes uitzitten in een (tijdelijke) 3-serie, ook geen straf...
 
Bovenaan Onderaan