Het grote S3 levertijden topic

Bij ons in het Oosten (Dago Skoda Dealer) is men op vrijdagavond ook 's avonds open tot 20.00uur. Bij u niet begrijp ik?
De economie draait toch ook niet van 9 tot 18u?
 

leon-cupra

Forumguru
@topperruben , neen garage is maar open tot 18u. Tja moesten we op 5min van de garage wonen, was het geen probleem geweest. Is toch maar juist ophalen. Rijden al genoeg jaren skoda om te weten wat welk knopje is en het is ook geen S3 waar er ontelbare snufjes opzitten, juist het nodige.
Vandaag goedkeuring gekregen dat mijn vader er om mag. Dus vrijdagavond staat onze nieuwe S3 op de oprit :yeah::yeah:
 

leon-cupra

Forumguru
Goh dat de dealer hem niet gewoon voor je deur laat zetten.....
zou kostelijk grapje zijn voor de dealer. Minimaal 1u10 onderweg, dan nog terugrijden, en dan met twee man. Dat zijn 5werkuren. zou de dealer ongeveer 250euro kosten. Daar gaat zijn marge.
 

EdK

Forumguru
Of met één wagen en een aanhanger met je wagen er op is dus 1 man en 2.30 uur....
Oja en wat brandstof kosten...
Maar goed nu doet je Pa het en dat kost je een fles Whisky......:D
 
Ik kreeg destijds de opties afleveren op locatie naar keuze in NL of zelf ophalen bij de dealer. Voor de bezorging wordt door LM een bedrijfje ingezet dat volgens mij vooral gebruik maakt van studenten en gepensioneerden. Kost weinig voor de LM en gaan met de trein weer terug.

Maar niet gedaan. De eerste km's in de nieuwe auto zijn te leuk om uit te besteden ;)

En je weet natuurlijk ook nooit hoe zo'n student je nieuwe auto behandeld. Even kijken hoe hard hij kan met al 10km op de teller ofzo :nailbiting:

@leon-cupra even uurtje eerder beginnen en dan einde dag de auto ophalen geen optie?
 

leon-cupra

Forumguru
Of met één wagen en een aanhanger met je wagen er op is dus 1 man en 2.30 uur....
Oja en wat brandstof kosten...
Maar goed nu doet je Pa het en dat kost je een fles Whisky......:D
kost me nu 5kg boontjes en 20kg aardappelen :D

@Superb III combi , vroeger beginnen gaat niet voor ons alletwee. Zo een systeem van studentenchauffeurs, denk niet dat dergelijke firma's in BE bestaan. En tja, het is nu opgelost. Mijn vader ook content, mag nog eens een nieuwe wagen ophalen, heeft nog eens een reden om een garage te bezoeken (was vroeger quasi zijn tweede thuis, heb vroeger niet anders geweten dat we van de ene garage naar de andere reden tijdens het weekend:D), kan nog eens l*llen over auto's tegen verkoper, .... ;)
 

MarsMars

Senior Member
zou kostelijk grapje zijn voor de dealer. Minimaal 1u10 onderweg, dan nog terugrijden, en dan met twee man. Dat zijn 5werkuren. zou de dealer ongeveer 250euro kosten. Daar gaat zijn marge.
Die van mij is gewoon gebracht hoor door de verkoper. Reed in de Superb heen, en in de 508 terug. Ook een ritje van een uur heen en een uur terug.
 

Canon-Eye

Forumguru
:ot:Wie heeft het nou over schillen?
Ik niet in elk geval; borstelen en eventueel na het koken een beetje schrappen werkt ook.
Feit blijft dat je aan veel kleine aardappelen meer werk hebt dan aan een paar grote tot hetzelfde gewicht... En die pitten zitten nou eenmaal diep en da's lastig...

Oók :ot::
Maar goed Pa zit de rest van de dagen aan de boontjes.....
Die generatie weet nog wat wecken is, dus hij kan de boontjes ook veel later consumeren... :pardon:
 
Bovenaan Onderaan