Het grote S3 levertijden topic

Eindelijk is het dan zover. De dealer had aangegeven week 36 productie, week 39 levering, maar door vakantie medewerker is de levering een week later gedaan. Ik beschouw het maar als een luxe probleem
 

Bijlagen

  • 6CFA35BC-25B0-4B28-9A11-E8542CD54683.jpeg
    6CFA35BC-25B0-4B28-9A11-E8542CD54683.jpeg
    1,1 MB · Weergaven: 135
  • 931C5237-3214-411D-AB24-1BDA7C7EF7F7.jpeg
    931C5237-3214-411D-AB24-1BDA7C7EF7F7.jpeg
    1,1 MB · Weergaven: 119
Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd met je nieuwe auto :thumbsup:

Overigens begrijp ik niet helemaal waarom een kenteken op de foto afgedekt moet worden (op straat zie je hem toch), maar als je dat wel wilt dan zou ik hem op foto 1 ook even zwart maken. Is nu leesbaar. Consider it a heads up ;)
 

Stuiver

Forumguru
tik tik ...
Vandaag gehoord dat de Superb in week 42 gemaakt wordt, en volgens verwachting van nu 2 weken later geleverd wordt....

das best snel!

tik
tik
...
 

korfy21

Nieuw lid
tik tik ...
Vandaag gehoord dat de Superb in week 42 gemaakt wordt, en volgens verwachting van nu 2 weken later geleverd wordt....

das best snel!

tik
tik
...
Besteld in week 38 en levering in week 44? Dus 6 weken na bestellen al geleverd? Das snel!
Ik besteld in week 40, maar verkoper (België) verwacht de wagen pas in januari.

Ter info: 1.6 CRTDI Aut-DSG7, Quartz Grey met Modus velgen.
Opties: pano dak, geventileerde zwarte lederen zetel, elektrische koffer met virtual pedal, ACC, led plus, gps pack, comfort pack, premium pack, inklapbare trekhaak, driving mode select.

Moest hij er op 6 weken zijn, zou dat wat zalig zijn!
 

Stuiver

Forumguru
Besteld in week 38 en levering in week 44? Dus 6 weken na bestellen al geleverd? Das snel!
Ik besteld in week 40, maar verkoper (België) verwacht de wagen pas in januari.

mmmm, dat lijkt me niet netjes, verschil maken op basis van geografische herkomst... Maar ik heb geen idee waarom jij dan zo lang moet wachten.
 

Horkje

Forumguru
Hier week 38 bestelling geplaatst en verwachte levering week 44.

Een Combi Sportline QuartsGrey met, uiteraard, het panoramadak, trekhaak en zonneschermpjes voor de kinderen). Basic motor 150pk hand 1.4 benzine (ben benieuwd).

Vorige week dealer gebeld of alles een beetje volgens planning verloopt. Ja, we kwamen aardig in de richting. Geen info over productiedatum of andere concrete informatie. Moet dus nog maar even afwachten....
 

Stuiver

Forumguru
De tijd tikt niet lang meer....
Vandaag gehoord dat mijn auto van de trailer is afgerold in Veldhoven. Zij hebben nog 5 dagen nodig, en dan kan ie van mij zijn.... dat gaat echt snel.
Sorry aan iedereen die blijkbaar echt onbeschoft veel langer moet wachten.

Maar ik heb m nog niet, dus de tijd tikt nog wel ....
Tik
Tik
Tik
 

Stuiver

Forumguru
In de week voor 22/9 gekocht.
Zou vorige week gemaakt worden, en 3-4 weken later geleverd worden.
Wordt nu volgende week, als de dealer dat ook wil :nailbiting:
 

Snorremans

Senior Member
Vorige week besteld: S3 combi 1.6TDi Style Business met wat aanvullende pakketten. Levering 28-2-2018 (1 maart moet de Octavia worden ingeruild bij de dealer in Hengelo)
 

Stuiver

Forumguru
Komende woensdag wordt hij opgehaald
91dicm.jpg


:yeehaa:
 
Bovenaan Onderaan