Het grote S3 levertijden topic

Jamesdean1974

Senior Member
Besteld in week 38 van 2017, geleverd in week 6 van 2018.
Ik heb enkele foto's. Ik had hiervoor reeds de Skoda Superb 3 maar de ambition, nu dus de style zo goed als full option.
Tussen de ambition en style een half jaar met de vw passat gereden, wat ben ik blij om terug met de superb te kunnen rijden!! Zalige wagen, alles klopt gewoon.

Mooie auto!
 

Jamesdean1974

Senior Member

rubvan

Nieuw lid
Normaal gezien ga ik volgende week mijn eerste Skoda bestellen. Er wordt gesproken over een leveringstermijn die ligt tussen half april en eind juni. Dit voor een Superb combi sportline 2.0TSI
 

NardineenSuperb

Nieuw lid
Net bericht gehad dat levering niet week 11 is, maar week 14… auto zou deze week geproduceerd worden, maar blijkt 2 weken later..

Jammer! Moet ik nog door in mijn Focus :tongue:
 

EGorseling

Senior Member
Hoi allen,

Na mijn vorige S3 HB (maart 2016) mag ik een nieuwe wagen bestellen. Ik ben inmiddels overgestapt naar een nieuwe werkgever (in de tussentijd een Astraatje en momenteel een Octaviaatje). Begin komende maand zal mijn nieuwe auto besteld gaan worden (hoop ik). Zodra in bestelling zal ik de details posten.
Het zal een S3 Combi Style Business gaan worden (1.4 ACT TSI).....
Blij dat ik weer naar een S3 zal verhuizen :):)
To be continued......
 

RefleCs

Forumguru
Hoi allen,

Na mijn vorige S3 HB (maart 2016) mag ik een nieuwe wagen bestellen. Ik ben inmiddels overgestapt naar een nieuwe werkgever (in de tussentijd een Astraatje en momenteel een Octaviaatje). Begin komende maand zal mijn nieuwe auto besteld gaan worden (hoop ik). Zodra in bestelling zal ik de details posten.
Het zal een S3 Combi Style Business gaan worden (1.4 ACT TSI).....
Blij dat ik weer naar een S3 zal verhuizen :):)
To be continued......

Mooi snel! Binnen 2 jaar ;) Dit jaar zal voor mij ook in het teken van een nieuwe staan. Of dat weer een Superb gaat worden is nog even bezien.
 
bestelbon binnengekregen op 12/03/2018, voorziene levering in de dealer op einde mei 2018.
-->12 weken levertijd normaal. Hopelijk gaat het nog wat sneller :)
Skoda superb 1.6 tdi dsg met alle opties (buisiness plus pakket,...) alles buiten pano dak en geventileerde zetels.
 
Laatst bewerkt:
bestelbon binnengekregen op 12/03/2018, voorziene levering in de dealer op einde mei 2018.
-->12 weken levertijd normaal. Hopelijk gaat het nog wat sneller :)
Skoda superb 1.6 tdi dsg met alle opties (buisiness plus pakket,...) alles buiten pano dak en geventileerde zetels.

upload_2018-3-21_19-8-45.png
En plots is de wagen besteld op 07/03/2018! Dat is mooi meegenomen ;) 5 dagen vroeger
 
Bovenaan Onderaan