Het grote S3 levertijden topic

op: www.myskoda.be

Daarop heb ik een account aangemaakt, met zelfde gegevens die ik gebruikt heb voor de offete te laten maken.
Voornamelijk email adres zal zelfde moeten zijn vermoed ik.
Ik weet niet of in nederland deze tool ook beschikbaar is.

Nice, dat is een link die ik nog niet kende.
Geschatte levering: 9/3/2018

Zit dus momenteel wss vast bij verzekering/nummerplaat of leasing :)

Voor het topic:

Besteld : 3/2/2018
In productie : 4/3/2018
Geschatte levering : 9/3/2018

Productie en levering is wel heel dicht bij elkaar. Mss moet het april zijn ipv maart
 
Laatst bewerkt:

ljo13

Lid
Allright, onlangs veranderd van werk en ik moest dus een andere leasewagen kiezen. Vorige Superb is vanzelfsprekend blijven staan bij mijn vorige werkgever. ;)

Na veel vijven en zessen en twijfel tussen de nieuwe Opel Insignia, de Volkswagen Passat of de Superb toch weer voor de Superb gegaan. Prijs/kwaliteit is er naar mijn gevoel geen beter aanbod op dit moment. Kwam er bij dat de motoren van Opel een hogere CO2-uitstoot hadden waardoor mijn VAA (typisch voor België) veel hoger uitkwam en de wagen dus duurder werd voor mij.

Vorig model was de 2.0 diesel maar nu voor de 1.4 benzine met 150 PK en DSG gekozen. Ben benieuwd.

Dit heb ik besteld:
- Skoda Superb Combi Corporate Plus Quartz Grey
  • Pack style GPS
  • Pack style comfort (light assist, verwarmde voorruit, achteruitrijcamera, park assist)
  • Pack safety (Lane assist, driver alert, front assist, ACC, verkeersbordenherkenning)
  • Pack style premium (Kessy, lederen zetels)
  • Geluidsdempende ramen
  • inklapbare trekhaak

Besteld op 14/03 en verwachte levering eind juni volgens de dealer.

Ik heb me geregistreerd op myskoda maar kan geen leverings- of productiedatum zien, enkel een datum van bestelling. Iemand die weet hoe lang het duurt voor je een schatting krijgt van de productie -en leveringsdatum? Ik rijd nu met een aanloopwagen (Opel Corsa). Leuk wagentje maar geef mij toch maar de Superb :D
 
Besteld op 14/03 en verwachte levering eind juni volgens de dealer.

Ik heb me geregistreerd op myskoda maar kan geen leverings- of productiedatum zien, enkel een datum van bestelling. Iemand die weet hoe lang het duurt voor je een schatting krijgt van de productie -en leveringsdatum? Ik rijd nu met een aanloopwagen (Opel Corsa). Leuk wagentje maar geef mij toch maar de Superb :D

Beste ljo13 bij mij was de besteldatum 29/1 en op 17/3 in productie gegaan en de geschatte aflever datum staatsinds zarerdag op 24/3?

Heb net gemaild en wacht nu op een verlossend telefoontje van de dealer
 

Jamesdean1974

Senior Member
Beste ljo13 bij mij was de besteldatum 29/1 en op 17/3 in productie gegaan en de geschatte aflever datum staatsinds zarerdag op 24/3?

Heb net gemaild en wacht nu op een verlossend telefoontje van de dealer
Dat is wel heel snel.....1 week na productie geleverd.
Zou mooi zijn.
 

D3nnis

Nieuw lid
Wat bedoel je precies met de A5 camera?
Ik heb ook het tech pakket besteld maar meer lederen bekleding en pano dak.

De A5 camera is de grote camera achter het ruit. Deze wordt gebruikt voor:

- Verkeersbordenherkenning
- Grootlichtassistent
- Lane assist

Het techpakket heb ik gekozen voor de A5 camera en het panoramadak. De ledere bekleding hoefde van mij niet perse. Ik had liever de combo met alcantara.

Zodra ik de auto heb gaat hij aan de VCDS en programmeer ik o.a zelf lane en high beam assist.
 

Jamesdean1974

Senior Member
Ok.
De A5 camera is de grote camera achter het ruit. Deze wordt gebruikt voor:

- Verkeersbordenherkenning
- Grootlichtassistent
- Lane assist

Het techpakket heb ik gekozen voor de A5 camera en het panoramadak. De ledere bekleding hoefde van mij niet perse. Ik had liever de combo met alcantara.

Zodra ik de auto heb gaat hij aan de VCDS en programmeer ik o.a zelf lane en high beam assist.
Ok. Ik heb het lichtpakket er apart bij genomen.
Dus die camera had ik al. Ik heb twee jonge kinderen. Dus Alcantara was geen optie voor mij. :)
 
Bovenaan Onderaan