Het grote S3 levertijden topic

S_Dirk

Nieuw lid
28 februari bestelt bij de dealer door leasebedrijf (Skoda Superb Combi - Ambition Business 1.6 - DSG7) en kreeg deze week een update dat levering verlaat is. Productie gepland in week 16 - levering 18 mei.

Skoda Superb Combi - Ambition Business 1.6 - DSG7
- TechPakket
- SunGlass
- 17" Stratos velgen
 
Laatst bewerkt:

Jamesdean1974

Senior Member
28 februari besteld bij de dealer door leasebedrijf (Skoda Superb Combi - Ambition Business 1.6 - DSG7) en kreeg deze week een update dat levering verlaat is. Productie gepland in week 16 - levering 18 mei.

Skoda Superb Combi - Ambition Business 1.6 - DSG7
- TechPakket
- SunGlass
- 17" Stratos velgen
Zit dan toch nog best wel aardig verschil in.
 

D3nnis

Nieuw lid
28 februari bestelt bij de dealer door leasebedrijf (Skoda Superb Combi - Ambition Business 1.6 - DSG7) en kreeg deze week een update dat levering verlaat is. Productie gepland in week 16 - levering 18 mei.

Skoda Superb Combi - Ambition Business 1.6 - DSG7
- TechPakket
- SunGlass
- 17" Stratos velgen

Welke kleur?

Ik begrijp dat bepaalde kleuren en de DSG7 voor een langere levertijd kan zorgen.

De mijne is Quartz Grey (last minute gewijzigd was eerst Business Grey) zonder DSG7 en ook 28-02 besteld door de LM.
 

D3nnis

Nieuw lid
Net een belletje van de dealer gehad! De auto wordt vandaag of morgen afgeleverd.
Deze week kan ik de auto in ontvangst nemen:D!
 

D3nnis

Nieuw lid
Well even even paar foto’s plaatsen hè ?

Foto's komen er zeker!

Ik ben blij gemaakt met voorlopig nog niets!

De auto is vanmiddag afgeleverd en staat bij de dealer. Ik moet alleen nog 2 weken wachten omdat ze de auto in de werkplaats gebruiksklaar moeten maken.

Dat is het nadeel van geen vrije dealer keuze hebben.
 

Jamesdean1974

Senior Member
Foto's komen er zeker!

Ik ben blij gemaakt met voorlopig nog niets!

De auto is vanmiddag afgeleverd en staat bij de dealer. Ik moet alleen nog 2 weken wachten omdat ze de auto in de werkplaats gebruiksklaar moeten maken.

Dat is het nadeel van geen vrije dealer keuze hebben.
Dat is een tegenvaller. Dus nog na de 16de.
 

Rajackar

Senior Member
Ik heb mijn S3 ingeleverd na zo'n 20 maanden omdat ik naar ander werk ging.
Mijn lease budget is omhoog gegaan maar ik overweeg toch weer een Superb te gaan bestellen.
Gisteren even contact met de dealer gehad en als ik hem nu bestel zou ik in juni moeten kunnen rijden. Volgens hem zijn er nu ook geen restricties / blokkers. Hebben jullie enig idee of dit een beetje realistisch is?
 

Jamesdean1974

Senior Member
Ik heb mijn S3 ingeleverd na zo'n 20 maanden omdat ik naar ander werk ging.
Mijn lease budget is omhoog gegaan maar ik overweeg toch weer een Superb te gaan bestellen.
Gisteren even contact met de dealer gehad en als ik hem nu bestel zou ik in juni moeten kunnen rijden. Volgens hem zijn er nu ook geen restricties / blokkers. Hebben jullie enig idee of dit een beetje realistisch is?
Levertijd van twee maanden is in mijn geval realistisch gebleken. Half februari besteld en maandag mag ik hem ophalen.
 

Jamesdean1974

Senior Member
Thanks! Goed om te horen. De vorige keer was het echt een bende met de bestelling maar toen was de S3 nog maar net leverbaar.
Op het Duitse forum lees ik ook tegenstrijdige berichten. Maar in mijn geval was de toegezegde levertijd door de dealer realistisch. Dus ik zou ervan uit gaan dat wat je dealer zegt dat dat klopt.
 

Rajackar

Senior Member
Op het Duitse forum lees ik ook tegenstrijdige berichten. Maar in mijn geval was de toegezegde levertijd door de dealer realistisch. Dus ik zou ervan uit gaan dat wat je dealer zegt dat dat klopt.
Tja, zeker weten doe je het nooit maar het is goed om te horen.
Net even de dealer aan de telefoon gehad en vanaf eind volgende week is de 2019 versie te bestellen met de nieuwe opties. Ik wacht dus nog heeeeeel even ;)
 
Lijkt alsof het tegenwoordig zeer goed gaat.
Kheb de mijne besteld eind januari en was binnen half maart.

Helaas houd de leasing het nog even tegen.
 
Bovenaan Onderaan