Het grote S3 levertijden topic

leon-cupra

Forumguru
Hij staat op de oprit :yeah:

received_509793062702366_zpsiu4qa83v.jpeg
 

kriva

Lid
De onze is gisteren van de band gerold en zou begin volgende week bij de invoerder moeten staan. Dan nog enkele dagen voor het papierwerk etc. voor we hem mogen gaan ophalen. Toch best wat sneller dan verwacht dus.
 
Ik zie dat de beige kleur (ivory) met alcantara een mooi kleur is geworden. Jammer dat bij het oriënteren niet mogelijk was om een goed vergelijk te maken. Bij de ene dealer was de opmerking dat niet alles dezelfde kleur heeft of dat de gordels zwart zijn. Als ik het nu zo bekijk op de foto van dorstvlegel ziet er mooier uit dan ik dacht. Ik heb nu dus zwart genomen. Zal wel loslopen, maar toch jammer dat je het bij een dealer niet kan bekijken.
 

promsq

Nieuw lid
Moesten ze nu het stuur, dashbord en bovenkant deuren ook nog van een beige kleur voorzien zou ik het zeker hebben gedaan..., ik was door MY2018 gecharmeerd door de optie zwarte dakhemel op mijn L&K en moet zeggen alles zwart geeft die typische sporty look in het interieur!
 
Bedte forum leden, zoals eerder aangegeven door dealer Dago Doetinchem is mijn nieuwe S3 week 36 gestart in de productie. Afgelopen dindag, week 38, is hij bij de dealer binnengekomen. Als het goed is verneem ik morgen de laatste details van de aflevering (ergens in week 39). Alles verloopt toch nog toe geheel conform toegezegde afspraken vanuit dealer. Top!
 

Stuiver

Forumguru
Beste forumleden,

Ik heb afgelopen week mijn superb2 verkocht in de deal waarbij ik een Superb3 gekocht heb. Heb vandaag gehoord dat de deal is goedgekeurd, en vandaag is doorgestuurd naar de fabriek.
De teller begint dus vandaag.....


Tik
Tik
Tik
....


Ow, voor wie weten wil: style business combi, 1,6 tdi, moon white, alcantara zwart, vaste trekhaak, stoelverwarming, verwarmbare stoelen en achterbank, sunset, smart light, lane assist, adaptive cruisecontrol, front assist, voorstoelen electrisch, geen letters oid, kentekenplaat met dikke letters. Ow ja, en een reservewiel.

Hou jullie op de hoogte....

Groet,
Jarno
 

kriva

Lid
Zo, wij hebben de onze gisteren ook in ontvangst mogen nemen. Een dikke 2 maand vroeger dan verwacht dus, ons hoor je niet klagen.
 

pgangelen

Nieuw lid
Hoera ! 20/9 uitgeleverd ! Half jaar wachten beloond. Wat een mooie stille luxe auto ..... eerste 3000 km gereden en wat een heerlijke ervaring
 
Bovenaan Onderaan