Het grote S3 levertijden topic

dezwaan

Nieuw lid
Vorige week bericht gekregen van dealer (nl) dat eind april bestelde S3 toch later gaat komen ivm leveringsproblemen met motor 1.4 met act/150pk. Wordt nu week 34/35.
 

pgangelen

Nieuw lid
Besteldatum door leasemaatschappij 7 april .... leverdatum gepland al drie keer verschoven ... nu 22/9/2017 gepland. Men geeft aan dat er vertragingen ontstaan door modeljaarwijziging en vakanties . Betreft S3 150pk TDI style business met DSG ( nu wel 7 traps) en wat mooie extra's
 

koen-mel

Nieuw lid
Besteld in januari en leverdatum zal begin oktober zijn. Maar blijkbaar zal ik een model 2018 krijgen. Mooi meegenomen maar lang wachten.
 

promsq

Nieuw lid
Net bericht gekregen van de garage, mag mijn L&K combi 2.0 TDI 150pk handgeschakeld ophalen nu vrijdag 18/08/2017 (besteld 11/05/2017 België) MY2018!
 

leon-cupra

Forumguru
Vandaag ook doorgekregen dat onze S3 eind augustus bij de dealer binnenkomt :yeah:
Er was eerst eind oktober doorgegeven. ( besteld eind mei)
 

dorstvlegel

Actief lid
In week 27 besteld een Superb Style Combi 1.6TDI business grey met techpakket ( panoramadak en beige leer alcantara bekleding)
productieweek 33 en leverweek 36. En dat terwijl er ook nog een fabriek vakantie is. Gaat erg snel momenteel.
 

Martysmarty

Nieuw lid
Heeft iemand eigelijk een idee wat de daadwerkelijke productie tijd is van een S3?

Dealer geeft aan dat de levering 4-6 weken na de productie week is, maar dan hebben ze hem daarin zelf ook al een week of langer om hem zelf af te ronden. Hoelang kost nou daadwerkelijk de bouw?
 

dorstvlegel

Actief lid
Mij is vertelt dat de auto binnen twee weken na de productie week bij de dealer is. Dus productie week 33 is ergens op transport naar Nederland in week 34 en dan vanuit PON in week 35 naar de dealer. Dan kenteken aanvragen, aflever klaar maken, trekhaak eronder en in week 36 afleveren.
 

Matt0879

Nieuw lid
24 mei besteld skoda superb combi 2.0 TDI 150pk handgeschakeld style versie silver grey. Wordt waarschijnlijk geleverd op 30 augustus.
 
Laatst bewerkt:

kriva

Lid
Ik heb ondertussen ook een update gekregen: waarschijnlijke leverdatum eind september-begin oktober. Vooruit geschoven met ongeveer anderhalve á twee maand dus.
 

BrechtM

Nieuw lid
Ook schot in de zaak hier: de wagen is afgeleverd in de garage en ik wacht op nieuws over de papieren.
Bestelling 4 februari - oorspronkelijke leveringsdatum eind mei
productie 6 augustus
levering 24 augustus aan garage in Kortrijk
 

leon-cupra

Forumguru
Hier is onze S3 ook ondertussen binnen gekomen bij de dealer. :yeah::yeah:
Spijtig genoeg staat hij nog een km of 50 van bij ons thuis, dus even snel gaan kijken zit er niet in. Hopelijk tegen volgende week de papieren klaar zodat we er snel van kunnen genieten. :D
 
Beste leden:
7-8 besteld: S3 Style Business 1.6 Diesel met vrij veel opties en achteraf gemonteerde afneembare trekhaak
Afgelopen vrijdag bericht van de dealer
Week 36 productie
Week 39: verwachte levering aan klant

Ik ben van mening dat het een nette en reële procedure is.
 

tha a

Senior Member
Beste leden:
7-8 besteld: S3 Style Business 1.6 Diesel met vrij veel opties en achteraf gemonteerde afneembare trekhaak
Afgelopen vrijdag bericht van de dealer
Week 36 productie
Week 39: verwachte levering aan klant

Ik ben van mening dat het een nette en reële procedure is.
Zo dat is lekker snel... De mijne is op exact dezelfde dag besteld (ook 1.6Diesel wel DSG StyleBL) en bij mij zeiden ze (verwachte) productie week 41 en verwachte levering week 44.
Morgen maar eens bellen of er ook al wat meer bekend is...
 
Hoi, weet niet waar het verschil in zit. Ik heb een witte met zwarte velgen en geen DSG. De velgen worden niet af fabriek geleverd. Succes met het navragen. En 4 weken later is toch ook niet echt slecht? Ze gaven bij bestelling 10 tot 12 weken.
 

Martysmarty

Nieuw lid
Hier geen verplaatsing, maar wel een update. Komende donderdag wordt de auto gemaakt, maar zoals eerst al aangegeven week 35 dus. Netjes!
 

Matt0879

Nieuw lid
Ik kan vrijdag men skoda superb combi 2.0 TDI style versie manueel 6 versn ophalen.

Besteld op 24 mei ophalen 1 september zoals gezegd bij bestelling Van de auto.
 

leon-cupra

Forumguru
Hier staat onze Superb ook klaar voor ophaling, echter deze week hebben we geen geen tijd :mad:
Auto staat 1u10min rijden van ons thuis, werken beide tot half 6, dealer maar open tot 6u ... Aanstaande zaterdag staat onze agenda ook al volgepland ... Pffff
Noodoplossing: mijn vader wilt de Superb gaan ophalen, echter nog wel de goedkeuring krijgen van de fleetmanager.
 
Bovenaan Onderaan