Het grote S3 levertijden topic

BBO

Senior Member
Ik heb gisteren een blik geworpen in een nieuwe Superb nog voorzien van de nodige beschermfolie. Het nieuwe gps scherm ziet er knap en imposant uit. Al ben ik persoonlijk van mening dat de sneltoetsen naar radio, navigatie, telefoon etc. toch een gemis is. BMW heeft na enkele jaren ook die sneltoetsen rond hun I drive knop gezet.

Mij leek ook dat de knoppen van de airco, stoelverwarming en wat er allemaal rond zit nu ook in glanzende kunststof is. Bij mijn SIII is dit in het mat. Het glanzende sloot beter aan bij de middenconsole maar ik vond dat het minder kwalitatief overkwam als bij mijn Superb. Is dit ook iets nieuw sinds modeljaar 2018? Kan er iemand eens foto van posten?
 
Vind het paneel rond de knopjes in pianolak wel chic. De glanzende knopjes ook, tenminste als het schoon is. Dus niet indrukken en dan ziet het er prachtig uit :deuk:
 

donearlenspry

Nieuw lid
Mijn wagen aangekomen in garage . net bevestigd. my skoda gaf me ook volgende info.

upload_2017-8-8_10-25-48.png

wachten op nummerplaten & leasemaatschappij en ik rij snel rond!
 

Martysmarty

Nieuw lid
Hier helaas geen My Skoda, maar kreeg net een mail van de dealer. Bestelling is 31 juli gedaan, en heeft nu productieweek 35 gekregen. Ik heb het idee dat dat vrij snel is? 4 weken dus.

Daarna nog 4-6 weken voordat hij ook klaar voor levering is bij de dealer
 

leon-cupra

Forumguru
1.8 is toch een weinig gevraagde motor. Ofwel gaan de meeste naar een 1.4 en iemand met een flink budget zal eerder de stap naar de 280 zetten.
 

leon-cupra

Forumguru
1.8tsi de inschrijvings taksen zijn nog betaalbaar. Trouwens met chiptuning heb je toch ook 220 pk.
280pk valt ook nog mee. Het is op de uitstoot hé en die verschilt niet zodanig.
Een 220 op voorwielen en 280pk met 4 vierwielaandrijving is een SERIEUS verschil.
Chip de 280 en je hebt 365pk ;)
 

BBO

Senior Member
1.8tsi de inschrijvings taksen zijn nog betaalbaar. Trouwens met chiptuning heb je toch ook 220 pk.
Als je het mij vraagt, maar je vraagt het niet, maar ik zeg het toch :yeah: Is de 1.8 de beste keuze op benzine vlak. 180 pk ruim voldoende om in de Benelux in de fille te staan. En toch genoeg longinhoud wil je eens richting bergen of een caravan meesleuren. Want een Superb heeft echt geen circuit ambities.
 
Bovenaan Onderaan