Het grote AliExpress forum

Topic in 'Onderdelen van derden' gestart door Roeland80, 19-04-2016.

1. oco1979

oco1979 Forumguru

Betaal via PayPal. bij wish.
    Ali kan je jammer genoeg niet mee betalen.
    Al veel besteld en paar die niet goed waren,mailke gezonden met foto en alles is direct behandeld en overgemaakt op de rekening.

Ali kan je meer vinden dan wish.

Wish komt bij ons altijd met Bpost.

Soms eens handtekening moeten zetten anders niet(moet zeggen bij handtekening zetten,de kwaliteit va product veel beter is)

Maak wel dat niet meer dan 20euro kost.

Op de pakjes sta er meestal gift of een zeer lage kost op :jaja:.

2. greenlinediesel

greenlinediesel Actief lid

Spinal en VAG-man vinden dit leuk.
  3. VAG-man

VAG-man Lid

Ik zal je topic volgen.

Momenteel heb ik deze op het ook voor de Superb.

€ 271,27 20%OFF | Auto Multimedia 1 din GPS voor Skoda Superb Radio 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 Android 8.1 Navigatie Gratis kaart WIFI RDS HDMI
    https://s.click.aliexpress.com/e/cZaQX0dE

Last edited by a moderator: 16-01-2019 om 15:42
  4. Mistraller

Mistraller Actief lid

Jammer... volgens de post nl app ligt het pakketje bij de douane, en een briefje is onderweg van de afdeling inklaring. Andere duurdere pakketjes zijn er nooit uitgepikt. (Betreft een Sinosmart cam dus wordt procentueel wel ineens veel duurder nu.)
    Als het via Ebay kan, heeft dat altijd mijn voorkeur; daarvan is nog nooit iets bij de douane blijven plakken.

5. Spector

Spector Forumguru

kwillems vindt dit leuk.
  6. bobbl

bobbl Forumguru Donateur

Ben benieuwd of die goed werkt, lijkt me wel handig!

7. VAG-man

VAG-man Lid

Net ook 3 besteld voor het hele gezin.:D
    Alles met 2m snoer.

8. Stuiver

Stuiver Senior Member

ik doe eens met jullie mee: ik heb er ook drie besteld.

9. Mistraller

Mistraller Actief lid

Ben zelf meer te spreken over WSKEN kabels. Die zijn weliswaar niet draaibaar met wel met data. Het magneetje is gepolariseerd zodat ie altijd goed draait. Snel laden mét data, en ook micro usb, usb-c en lightning. Met name in de auto vind ik het ideaal. Ik heb de kabel ook mijn houder zitten, dus inklikken en hij laad meteen. En straks ook handig met Android Auto.
    zie http://wsken.my/WSKEN-X-Cable/WSKEN-Micro-USB-Lightning-Type-C-2.4A-Mini2-Magnetic-X-Cable

Ik koop ze zelf via ebay. Ik heb een aantal kabeltjes en kwalitatief ben ik er ook erg over te spreken.

Spector vindt dit leuk.
  10. VAG-man

VAG-man Lid

Het voordeel van de kabel van Floveme is dat de aansluiting rond is waardoor het niet uitmaakt hoe je koppelt.
    Ik zie niet echt het voordeel van de door jou genoemde kabel @Mistraller.

11. Bakkertje

Bakkertje Forumguru

Het voordeel is dat je deze ook kunt gebruiken om data uit te wisselen.
    Daarmee kun je ze dus ook in de auto gebruiken icm carplay (om maar een toepassing te noemen)

12. RichTrip

RichTrip Forumguru Moderator

Last edited by a moderator: 21-01-2019 om 12:05
  13. VAG-man

VAG-man Lid

Oké, vandaar dat deze vermoedelijk ook niet rond kan zijn.

14. Spector

Spector Forumguru

Ik wissel op kantoor en naast mijn bed geen data uit, dus daar heb ik er niet veel aan. In de auto icm met Carplay kan handig zijn, maar ik merk dat ik de Carplay steeds minder gebruik. Ik verbind m'n telefoon dmv de hotspot met de Columbus en draai dan Waze en/of Flitsmeister gewoon op het scherm van mijn telefoon onder het mom 2 weten meer dan 1. Ik ben benieuwd naar de Floveme draadjes ( hoop morgen geleverd ) en kijk wel of het werkt voordat ik iets anders ga bestellen.

15. Mistraller

Mistraller Actief lid

@VAG-man en juist omdat ie zo mooi klein en plat is, steekt de plug niet uit, als je een hoesje gebruikt dan valt de plug keurig in het gat. Vond ik toch een stukje netter eruit zien.
    Wel opletten met vallen; dit soort magneetjes zijn namelijk wel breekbaar. Mijn plugje valt netjes in mijn hoesje dus zit aardig beschermd.
    Ik heb mijn toestel ook nog wel eens aan de pc hangen om met android te rommelen, en dan vind ik het handig dat ik het plugje er niet uit hoef te peuteren. Dus ook daarom een kabeltje met data.
    Als ik overigens nooit data zou gebruiken zou ik een draadloos laden ontvanger achter mijn hoesje steken trouwens.
    Dat kost ook vrijwel niks.
    https://www.ebay.com/itm/Qi-Wireles...or-Iphone-USB-Android-Cell-Phone/292772703770
    Laadt wel niet zo snel maar in de nacht boeit dat toch niet.

VAG-man vindt dit leuk.
  16. kwillems

kwillems Forumguru Donateur

@HarrieSkoda De lens blockers zijn inmiddels binnen. Op mijn Macbook Pro (model 2012) gaat het prima. Zie de bijgevoegde foto. Je plakt het erop en het is ongeveer 1 mm dik.
    Op mijn iMac is het uiteraard sowieso geen probleem.

20190119_182537.jpg

HarrieSkoda vindt dit leuk.
  17. HarrieSkoda

HarrieSkoda Forumguru

18. Mistraller

Mistraller Actief lid

@kwillems Bij mij op de zaak loopt er een discussie. Want iedereen krijgt daar ook zo'n lensblocker. Ik heb die niet opgeplakt. Ik ben namelijk van mening dat geluid oneindig veel interessanter is voor een hacker dan beeld. In elk geval zakelijk. En er is niemand in het hele bedrijf die zijn microfoon afplakt, (dat heeft ook geen zin want de behuizing laat het geluid ook door) maar daar speelt exact hetzelfde risico. Thuis vind ik het ook niet nodig, omdat ik geen enkele reden kan bedenken wat iemand voor interessants met mijn beeld zou kunnen doen. Bovendien zit er een led aan gekoppeld bij mij die aangaat als de cam ingeschakeld is. Om mijn laptop hardware matig te hacken om die led uit te krijgen terwijl het beeld aan staat, die moeite neemt een hacker niet. Op een mac is de kans dat er malware op komt overigens nog veel kleiner. Vind je het afplakken echt nodig? Ben gewoon nieuwsgierig hoor :)

Corné de Kluijver vindt dit leuk.
  19. kwillems

kwillems Forumguru Donateur

Och, bij mij is het meer een kwestie van "baat het niet, dan schaadt het niet". Ik ben het met je eens dat geluid afluisteren waarschijnlijk veel interessanter is. Maar ik zou eigenlijk niet weten hoe ik mijn microfoon succesvol zou kunnen afschermen.

20. Peter-036

Peter-036 Forumguru Moderator

Misschien, en als je het echt nodig vindt, kun je de microfoon uitschakelen door het stuurprogramma daarvoor te de-installeren.
    Maar ook dat zal niet altijd mogelijk zijn, denk ik.
    (Het is ook wel een paardemiddel dan.)

Deel deze pagina