Het grote AliExpress forum

Hakar

Donateur
Het schrijven met een wat minder zichtbare vulpen zal waarschijnlijk het probleem niet zijn.
Het vinden van een wat minder zichtbare pen dan weer wel.
Misschien speelt dit bij Willems wel mee, en dan kan ik me die prachtige opvallende uitvoering wel voorstellen.
 

Skodiak

Senior Member
Pedaaltjes voor de Kodiaq, zitten er prima op en voor €15 het proberen waard.
cbb8df3aa1a4b179638c8f5301dfcea5.jpg


Linker voetsteun en Nog paar andere kleine dingetjes nog in bestelling
 

EdK

Forumguru
Alleen jammer dat je voeten steeds op die tekst staan.....:pieker::pardon:

Weet niet hoe jij rijdt maar ik trap toch maar echt op 1 pedaal tegelijk
emoji1787.png
.

Heb ik het in mijn tekst erover dat ik tegelijkertijd met mijn voeten op de pendalen sta ??
Heb het er volgens mij alleen maar over dat het jammer is dat je voeten op de tekst staan...
Maw het ene moment de rechter het andere moment je linker.... uiteraard geld dit niet voor mensen met één voet....
 

Skodiak

Senior Member
Heb ik het in mijn tekst erover dat ik tegelijkertijd met mijn voeten op de pendalen sta ??
Heb het er volgens mij alleen maar over dat het jammer is dat je voeten op de tekst staan...
Maw het ene moment de rechter het andere moment je linker.... uiteraard geld dit niet voor mensen met één voet....

Kunnen in de serieuze symantische discussies gaan natuurlijk. Lees voeten (meervoud), en met een automaat (foto) gebruik je er toch echt altijd maar één. Maar goed zie mn pedalen uberhaupt niet als ik rij, alleen als ik in- en uitstap en is alle text leesbaar.
 

JPs_OC2

Donateur
Gevonden, besteld, gemonteerd en.... weer gedemonteerd...

Origineel
upload_2019-3-29_17-6-25.png

Aftermarket
upload_2019-3-29_17-7-21.png

Pasvorm was bar slecht en niet echt waar ik op hoopte. Maar ja, voor € 3,15 het proberen waard
 

JPs_OC2

Donateur
@VAG-man

Zo op het eerste gezicht ziet het er inderdaad goed uit, maar...
De knop in het midden sluit niet aan tot de "klik". De uitsparing in het te lange buisje aan de achterkant zit te ver naar voren om in in te kunnen klikken. De knop zit dus niet vast.
Van de linker en rechter knop zijn de buisjes aan de achterkant weer net te kort. Hierdoor druk je de knop tegen de plaat met de schaalverdeling, ergo, het schuurt er tegenaan en ook hier zitten de knoppen niet vast.

Dus, uiterlijk best oké maar pasvorm....net niet...
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan