Het grote AliExpress forum

nilesair

Nieuw lid
@Henrik

Goedemiddag, die telefoonhouder ziet er heel mooi uit. Omdat ik opzoek ben naar iets soortgelijks, heeft u wellicht wat meer informatie? Ik weet namelijk niet hoe ik het hoekstuk kan bevestigen, is die er gewoon erin gedrukt? Daarnaast welke onderdelen heb je nog meer nodig? Geen idee hoe je een privechat begint :)..
 

Henrik

Forumguru
@Henrik

Goedemiddag, die telefoonhouder ziet er heel mooi uit. Omdat ik opzoek ben naar iets soortgelijks, heeft u wellicht wat meer informatie? Ik weet namelijk niet hoe ik het hoekstuk kan bevestigen, is die er gewoon erin gedrukt? Daarnaast welke onderdelen heb je nog meer nodig? Geen idee hoe je een privechat begint :)..

Je moet allereerst de tools hebben om de radio los te halen. Die had ik niet, maar de garage was zo vriendelijk om mij te helpen.
Vervolgens heb ik een hoekijzer bij de bouwmarkt gekocht, volgens mij kan je die ook gewoon in zwart krijgen.
Je kunt het ijzer klemmen, maar wat ik gedaan heb, is dat ik hem met twee schroeven heb vastgezet. Bij demontage vallen de gaatjes gewoon achter het radioscherm.
Eerlijkheidshalve is het hoekijzer wel aan de dikke kant, waardoor de radio niet 100% vlak/recht terug te duwen is. Ik denk dat je wat dat betreft beter uit bent met een oplossing als die van @Mistraller op pagina 36.
 

TurboT

Forumguru
...echt leuk ! Kijken of dat ook voor de Rapid leverbaar is
Ik vrees van niet. Ik heb ook naar zitten loeren. Ook gekeken naar op naam van dynamic blinkers voor de Fabia 3.

Als iemand 1 gevonden heeft. Laat het me weten. Iemand evaring met Reversing camera’s van Aliexpress voor de Skoda Rapid?
 

VAG-man

Forumguru
Ik had ook al gezocht naar de dynamische knipperleds voor de S2. Helaas niet te vinden. Wel de traditionele. Eén van mijn knippers op de spiegel is grotendeels uitgevallen.

Off-topic: is dit een probleem bij de APK als deze het helemaal niet meer doet?
 
Nice! Weet er iemand welk type lampjes er onderaan de zijspiegels zitten, grondverlichting zeg maar?
Zou deze ook wel gelijk vervangen voor led lampjes.
 
Bovenaan Onderaan