Het grote AliExpress forum

Spector

Forumguru
Ik knipper me rot. Heb er een hekel aan als mensen ze niet gebruiken waarvoor ze bedoeld zijn. Met name bij rotondes, maar daar is vast een ander topic voor
 

Maartenvds

Forumguru
Superskoda.com zit niet binnen Europa? @Maartenvds heeft het over inklaringskosten. Geldt voor een niet Europees bedrijf. Ook geen BTW-kosten.

superskoda is in Tsjechië ik heb nog nooit extra kosten betaald en bestel er nog wel eens wat.

ik zie dat ik wat stof heb doen opwaaien door over de kosten te beginnen. een vriend van mij werkt bij de Duane en die zei dat ze vaak alle electronica controleren maar als het bijvoorbeeld geen radio is ofzo ze wel geloven dat het maar 25 dollar was voor 2 richtingaanwijzers. Maargoed ik kan natuurlijk ook steeds geluk hebben met pakketen.

wat betreft inklaringskosten is wat de PostNl of DHL of welke verzender dat ook rekent voor de extra handeling die ze hebben. zie link https://www.postnl.nl/ontvangen/pakket-ontvangen/pakket-uit-het-buitenland/
 

VAG-man

Forumguru
Dat klopt dus dat je geen extra kosten betaald als je bij een Tsjechisch bedrijf besteld. Bedrijf binnen Europa nooit extra kosten.

Bedankt voor de link voor mensen die het nog na willen lezen.
 

Hakar

Donateur
Heb er een hekel aan als mensen ze niet gebruiken waarvoor ze bedoeld zijn.

Ik ook, en toen gisteravond.
Sta met moeders in haar rolstoel te wachten om over te steken.
Komt een auto aanrijden, dus wij wachten om over te steken.
Slaat die gast op nog geen vijf meter voor ons zonder knippers af naar links in een parkeervak haaks op de rijbaan.
Ik er wat van gezegd, hij niet blij, sterker nog hij vond me een zeur.
Toen vroeg i of hij rijles had gehad, hij zij ja.
Toen vroeg ik of hij Remi was, maar dat wist hij niet.
Toen vroeg ik of hij wist hoe je een band moest verwisselen, en keek hij me vreemd aan.
Toen heb ik zijn band lek geprikt, en ben verder gelopen.
Twee straten verderop werd ik staande gehouden door twee mensen in zwarte pakken die uit een witte gestreepte auto stapten.
Ik zou moedwillig een band van een auto hebben lek geprikt.
Nadat ik had uitgelegd wat er was gebeurd, werd het als incident beschouwd, en zouden ze nog in gesprek gaan met de melder.
Later op de avond was de auto weg, dus band zal gemaakt of verwisseld zijn, en hopelijk gebruikt die gast zijn stengeltjes en lampjes nu waarvoor ze aan de auto zijn gemonteerd.
 
heeft iemand ervaring met deze set?

Het is voor de interieur verlichting.

Voor de koplampen weet ik niet of ik deze mag omzetten naar led voor de Belgische keuring?
 

Rofffel

Forumguru
Toen heb ik zijn band lek geprikt, en ben verder gelopen.
....
Ik zou moedwillig een band van een auto hebben lek geprikt.

Als je dit serieus meent dan ben je echt niet goed snik.
ik kan er ook niet tegen als iemand zijn richting niet aangeeft maar een band lekprikken? Serieus?
 

Rofffel

Forumguru
De pedalen zijn fantastisch kan ik je zeggen. Kwaliteit is echt boven verwachting goed.
Ik heb de hoodstruts al wel in huis maar nog niet gemonteerd.
 

JPs_OC2

Donateur
@juant07, gisteren van dezelfde leverancier een setje ontvangen voor mijn 1Z5. Alles zit netjes verpakt en op de diverse verpakkingen staat aangegeven waar de lampjes gemonteerd moeten worden.
Een aantal lampjes (kofferbak / plafond voor en achter / handschoenenvak) inmiddels gemonteerd moet zeggen, een wereld van verschil. Veel meer licht en dus ook zicht.

Helaas geen foto's van voor en na montage gemaakt....:nono:...te ongeduldig.....;)
 

Mill88

Forumguru
Klopt, maar had gevraagd of er een waarde van 25 op het pakket geplaatst kon worden ivm invoerrechten :bloos:
 

Mill88

Forumguru
Excuses, 25 dollar stond er op het pakket ;), echter met de wisselkoers die de douane aangehouden heeft is de waarde in euro's op €22,38 gezet.....zucht
 
Bovenaan Onderaan