Fabia 1 verwendag...

nemo

Senior Member
Zoooo Ed ik wist niet dat je al zo oud was!! Tegenwoordig ga je in groep 7 en groep 8 fietsend verkeersexamen doen!
 

EdK

Forumguru
Zoooo Ed ik wist niet dat je al zo oud was!! Tegenwoordig ga je in groep 7 en groep 8 fietsend verkeersexamen doen!


Tja in mijn tijd was dat nog de 5e of 6e klas lagere school !!

En tja als ik er vroeg bij geweest zou zijn dan had ik theoretisch je vader kunnen wezen !! Had je me PA moeten noemen !!! :D
 

van_der_P

Senior Member
Dat kan volgens mij bij een boel forumleden...

Dat klopt helemaal, maar of het dan precies zo uit ziet als nu het geval is, dat weet ik niet.
Het zou slechter kunnen zijn, en misschien wel een jonge i.p.v. nu een leuke jonge dame. :D:D:D:
 

MarcoO2

Forumguru
??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Nemo kan dat zo ongeveer tegen ieder (mannelijk) forumlid van pak 'm beet 37 jaar en ouder zeggen... en dat zijn er vast een heleboel! :grin:
 
Fabia I verwendag

Even terug naar het oorspronkelijke onderwerp van deze discussie.

Onze Fabia gaat deze week naar de garage om verwend te worden.
Lekkere warme slofjes en een afstand bediening op de centrale deurvergrendeling.
Dat laatste is echt een gemis. Ik kan me eigenlijk niet meer heugen wanneer ik voor het laatst een auto heb gehad zonder AB. Dat moet ergens in de vorige eeuw geweest zijn.
 

nemo

Senior Member
Even terug naar het oorspronkelijke onderwerp van deze discussie.

Onze Fabia gaat deze week naar de garage om verwend te worden.
Lekkere warme slofjes en een afstand bediening op de cenrale deurvergrendeling.
Dat laatste is echt een gemis. Ik kan me eigenlijk niet meer heugen wanneer ik voor het laatst een auto heb gehad zonder AB. Dat moet ergens in de vorige eeuw geweest zijn.

Fabia-Verwendagen zijn leuk! Ik ben zo gelukkig met nemo sinds de verwendag vorige week!

Theo, AB op CV is idd fijn! Raar eigenlijk dat dat niet op je fabia zat. Ik dacht dat het wel standaard was.

Hoe lang gaan batterijtjes van zo'n AB trouwens mee, en wat voor batterijen gaan er in?
 

MarcoO2

Forumguru
Fabia-Verwendagen zijn leuk! Ik ben zo gelukkig met nemo sinds de verwendag vorige week!

Theo, AB op CV is idd fijn! Raar eigenlijk dat dat niet op je fabia zat. Ik dacht dat het wel standaard was.

Hoe lang gaan batterijtjes van zo'n AB trouwens mee, en wat voor batterijen gaan er in?

Ondanks het feit dat je wel erg blij was met je vervanger? Er gaat dus niet boven een skoda hé! ;)

Batterijtjes van AB zijn vaak van die kleine platte batterijtjes, mocht je een nieuwe nodig hebben: even openschroeven en de oude meenemen naar de winkel. Kan niet foutgaan dan!
 

cvegreen

Forumguru
zo'n batterijtjes gaan inderdaad lang mee . makkelijk zelf te vervangen . Kost ook niet zo heel veel . Ik zou het er ook moeilijk mee hebben als mijn wagen geen CV met AB zou hebben.
Die van mij mag morgen ochtend nadat ik een CT scan van mijn hoofd heb laten maken met mijn F1 richting garage om mijn stuurbekrachtiging te laten herstellen . Dat hoofdstuk kan dan ook defenitief afgesloten worden.
 
Monteur is ziek

Onze Fabia gaat deze week naar de garage om verwend te worden. Lekkere warme slofjes en een afstand bediening op de centrale deurvergrendeling.

Dat laatste dus niet, de monteur is ziek. :shocked:
Het feest gaat helaas dus niet door.

Wordt vervolgd, in de volgende week.
 
Bovenaan Onderaan