Fabia 1 verwendag...

Ronnie

Forumguru
Goed lezen Fabia ;)
Nemo gaat pas maandag 'naar de dokter'. En tot die tijd rijd ik in een (durf het bijna niet te zeggen) smartie..
Leuk autootje......
De eerste Smarts met 55 PK gingen zooo achterover, met de koplampen loodrecht omhoog, ik werkte bij een autoschadebedrijf en we hebben toen nogal wat van die autootjes gehad, altijd de zelfde schade: achterlichten,achterpaneel van kunstof en spuiten A.D. €1100,-.
Tegenwoordig hebben ze ASR ingebouwd, kan dus niet meer gebeuren, Jammer!
 

nemo

Senior Member
Oh ik ga liever niet achterover met een smartie. Tenzij ik teveel wijn op heb.... haha...
 

nemo

Senior Member
Dat is waar, bovendien drink ik toch geen alcohol.

Spannend, vanmiddag ga ik met Nemo naar de wegenwacht (tis toch wat, komen niet eens meer naar je toe tegenwoordig!! (voordeel is wel dat ze lekkere koffie hebben)) en gaan ze hem even inspecteren :)
 

bluskabouter

Forumguru
Leuk autootje......
De eerste Smarts met 55 PK gingen zooo achterover, met de koplampen loodrecht omhoog, ik werkte bij een autoschadebedrijf en we hebben toen nogal wat van die autootjes gehad, altijd de zelfde schade: achterlichten,achterpaneel van kunstof en spuiten A.D. €1100,-.
Tegenwoordig hebben ze ASR ingebouwd, kan dus niet meer gebeuren, Jammer!

toevallig bij richard H??
zo ja, was een klasgenoot bij hbw en obm.
 

nemo

Senior Member
De remmen zijn vandaag nagekeken en alle (binnen- buiten- links- rechts) blokken waren nog in orde. Het ge"kgggg" komt waarschijnlijk van de achterremmen.
Bovendien is de koppakking niet lek, dus het gaat helemaal goedkomen met Nemo!!!
 

EdK

Forumguru
De remmen zijn vandaag nagekeken en alle (binnen- buiten- links- rechts) blokken waren nog in orde. Het ge"kgggg" komt waarschijnlijk van de achterremmen.
Bovendien is de koppakking niet lek, dus het gaat helemaal goedkomen met Nemo!!!


En het komt helemaal goed met je portomenee op deze manier !!
Kun je toch weer andere leuke dingen met die euro's doen !!!
 

nemo

Senior Member
Ja dan kan ik mijn portemonnee leegmaken door een moto te kopen!! (keus is gemaakt: google maar op kawasaki ninja 250R)
 

Ronnie

Forumguru
Ik geloof dat we in ons korps een meisje hebben wat er een te koop had,
ik weet allen niet of ze hem al verkocht heeft.
 

nemo

Senior Member
Kon dat maar, Ed. Maar er ontbreekt hier een lift :( Als ik op de begane grond zou wonen zou ie ZEKER in de woonkamer komen te staan!
 

EdK

Forumguru
Kon dat maar, Ed. Maar er ontbreekt hier een lift :( Als ik op de begane grond zou wonen zou ie ZEKER in de woonkamer komen te staan!


Heb je tijdens de bijzondere verrichtingen geen traprijden geleerd ??

Bij wat voor rijschool zit je in hemelsnaam !!
Zolang het geen amsterdamsgrachtenpandtrappenhuis is moet je daar toch ook voor geslaagd zijn !! :grin::489:
 

nemo

Senior Member
Hahaha... ik heb een rijopleiding gehad waarbij ik de trap af moest rijden, vond ik al heftig genoeg..
 
Bovenaan Onderaan