F3 met Eibach veren

Rosinfield

† In Memoriam
Auto vandaag verlaagd bij Steverink in Apeldoorn (prima bedrijf!). Voor 3,3 cm, achter 3,5 cm gezakt.
Eibach veren met Bilstein B8 dempers. Het rijdt geweldig. Het comfort verlies valt me reuze mee. Iets stugger, maar dat vind ik prima. Wegligging is enorm verbeterd en ook veel minder naar voren duiken bij het remmen.

Voor:
rps20170920_093458.jpg



En na:
rps20171004_131922.jpg
 

Rosinfield

† In Memoriam
Ziet er strak uit!
Wat was je kwijt voor die dempers?

Dat weet ik niet precies; voor het geheel (veren, dempers, monteren en uitlijnen), was ik €860 kwijt. Is denk ik niet verkeerd. Ze waren er een dikke 2 uur mee bezig. Men nam alle tijd en ging uiterst secuur te werk.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Rosinfield

† In Memoriam
Ja vooral van achteren vind ik haar nu mooier. Da's mooi meegenomen natuurlijk. Maar het belangrijkst voor mij is het rijgedrag. En ten opzichte van alleen de Eibach veren met de originele dempers voelt dit veel harmonischer aan.
 

TurboT

Forumguru
Netjes hoor. Het ziet nu allemaal wat strakker uit. Heb je last van de hoge stoeprandjes als je voor in gaat parkeren?
 

Rosinfield

† In Memoriam
Nog niet geprobeerd; moet ook zeggen dat ik in dat geval altijd achteruit inparkeer, dus met de neus in de richting waarin ik weer wegrijd (overigens ook langs de stoep, met het oog op de velgen)
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

oco1979

Forumguru
sportveren op oemdempers is toch niet perfect huwelijk.
Weglegging zal beter zijn maar comfort toch niet echt.
Sportveren en sportdempers is wat anders.
 

ertromp

Forumguru
Ziet er stark uit @Rosinfield :thumbsup::thumbsup: En inderdaad top bedrijf daar in Apeldoorn. Ze doen veel voor de lokale VW/Audi/Skoda Seat dealert daar en super uitlijn apparatuur en gedreven monteurs
 

EdK

Forumguru
Over welke toko in appeltjesdoorn praten we dan ?
weblink is altijd wel makkelijk...
 
Bovenaan Onderaan