F3 met Eibach veren

Seigersbjorn

Senior Member
Ziet er goed uit hoor!!
Ik had het voor de mijne al ffe aan de kant geschoven, maar ik moet er misschien toch eens werk van maken
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Japanese Power

Donateur
Is veiliger én je hebt minder ruimte nodig bij het wegrijden.
Bij een aantal relaties van ons is het verplicht achteruit inparkeren bij het werk. Dit in verband met calamiteiten.
Moet er niet aan denken dat een heel parkeerdek vol bij een calamiteit moet gaan staan steken en keren om weg te komen...
 

Canon-Eye

Forumguru
Bij een aantal relaties van ons is het verplicht achteruit inparkeren bij het werk. Dit in verband met calamiteiten.
Klopt, ik had ook veel te maken met de petrochemie en de olie- en gaswinning. Standaardprocedure dus, en die heb ik leren waarderen.
Ik heb zelfs mijn vrouw al zover gekregen dat ze ook de auto achterwaarts het erf opdraait en 'm via de s-bocht in de oprit toch netjes onder de carport zet.
Alleen bij daglicht, dat dan weer wel - als het donker is dan doe ik het maar even voor haar... :D
 

Okki

Donateur
.....moet ook zeggen dat ik in dat geval altijd achteruit inparkeer...

Deed ik laatst ook ergens in het donker op een onbekend plek.....boem hoorde ik.....bleken de betonbandjes zo hoog dat het sleepoog achter er tegenaan kwam....... (gelukkig niks beschadigd, behalve dat plastic afdekkapje)

In onze wijk is er opnieuw bestraat, mijn auto past net (1 cm speling) met de neus over de stoeprand heen.....dus verlagen wordt dan wel "het nieuwe inparkeren"
 

Canon-Eye

Forumguru
Deed ik laatst ook ergens in het donker op een onbekend plek.....boem hoorde ik...
Kijk, dat is precies de reden waarom ik jaren geleden een stel echte achteruitrijlampen heb laten aanbrengen ter ondersteuning van die ene gloeiende spijker die daar van fabriekswege voor moet doorgaan (tot "woede" van allerlei estheten hier overigens - maar dat boeit niet zo...). Ik kan daarmee zelfs in m'n spiegels behoorlijk zien waar ik ga en dit was een stuk simpeler aan te brengen dan een achteruitrijcamera.
 

Okki

Donateur
image.png
 

Rosinfield

† In Memoriam
Nu wat meer gereden. Echt wel opvallend hoeveel comfortabeler het is met de Bilstein dempers. Nog steeds wel lekker stug, maar duidelijk minder stuiterig dan met alleen Eibach's
 

CDK

Forumguru
Mooi hè @Rosinfield Wees er maar content mee dat je het ineens hebt laten doen op deze manier Veel plezierige, strak geveerde en prettig gedempte kilometers toegewenst
 

SmurfForLife

Actief lid
Ik heb nog geen mooie foto's gemaakt, maar die komen er ongetwijfeld.
De specs van de velgen zijn:
DR18 - 8,0 x 18 - LK: 5/100 - ET: 30 Kleur: Gun Metal Grey
Banden: Hankook Ventus V12 evo 1 & 2 --> 215/35 R18
 
Bovenaan Onderaan