Ervaringen met Kopaček, voorheen Superskoda.

Tees

Donateur
Zal je altijd zien, een week nadat je je bestelling binnen hebt gekregen. Nou ja, volgende keer beter :angel:
Maar happy ordering voor wie nog wat nodig heeft!
 

Kanerr

Forumguru
Zo, setje luxe matten, rubberen matten en een nettensysteem voor in mn kofferruimte. Toch 25euro bespaard!

En de matten waren wel echt nodig...
 

guidoscm

Senior Member
Had IDD ook de email ontvangen, net helaas spullen besteld.
Er staat nog iets op mijn wensen lijstje, die dan maar iets eerder besteld.
 

Frombo

Lid
Zeg, stel ik koop deze zwarte grille bij Superskoda: http://www.superskoda.com/Skoda/OCTAVIA-IV/Octavia-IV-BLACK-MAGIC-grille-frame-from-Octavia-IV-RS, hoe mogelijk is het om die te installeren? Kan een leek dat of moet je toch wel wat ervaring hebben? Zijn er misschien hier mensen die dat (uiteraard tegen betaling) kunnen?

Andere optie is dechroming (wrappen).
Moet hiervoor bij mijn dealer €250 incl. Btw voor betalen. Wrappen kost €175. Zou het graag zelf doen maar heb gehoord dat de radar in de grille gecalibreerd moet worden. Heb daar wel mijn twijfels bij omdar er volgens mij niets achter de grille zit
 

Kanerr

Forumguru
Zo, setje luxe matten, rubberen matten en een nettensysteem voor in mn kofferruimte. Toch 25euro bespaard!

En de matten waren wel echt nodig...

Nettensysteem niet geleverd... Kreeg stickers? Ook geen nalevering en ook zeer slechte respons via de mail. In conclaaf gegaan via Paypal (gelukkig!) en toen ging het heel vlot, kreeg netjes mijn geld terug.
Wel jammer, want ik had liever het nettensysteem...
 

guidoscm

Senior Member
Ik had een tunnel mat ontvangen ipv zwarte spiegelkappen voor mijn Scala.
Na 2 weken een credit ontvangen voor de spiegelkappen en mocht de tunnel mat behouden als tegemoetkoming in de verzendkosten.

De orders erna waren wel weer in orde.
 

Sjoda Octaaf

Actief lid
Mijn ervaring eerste keer.
Besteld:
- kofferbak led verlichting.
- embleem stoelhendel.
- haak voor de smartholder.
Net boven de 70eur voor gratis verzending.

3 juni vrijdag besteld, geld overgemaakt met bankrekening ipv PayPal.
Wachte wachten...voor bevestiging.
Opeens mailtje dinsdag 7juni van Magda.
Bestelling verzonden.
10 juni vrijdag binnen gekomen.
Verpakt in een karton doosje van Toy"R'us.
Vriendin maakt opmerking "speelgoed auto?"
Idd. Speelgoed voor mijn auto.
Verders materiaal was goed verpakt erin.

Zolang dit goed gaat, zal ik vast zeker weer wat bestellen bij hun.
 

BelKodi

Senior Member
Hallo,

Wie heeft specifiek ervaring met het bestellen van velgen bij Kopacek?
Tot nu toe enkel positieve ervaringen met Kopacek voor kleinere zaken maar velgen 20” a rato van bijna 2.000 euro is toch nog iets anders.
Velgen zijn wel nog steeds goedkoper dan bij de dealer.
Wie heeft ervaring met velgen bij Kopacek? En dan specifiek de vraag: kan je 100% zeker zijn dat het om originele wielen gaat?
 

HarrieSkoda

Forumguru
Kun je gewoon bestellen daar hoor. Zorgen dat je met PayPal betaalt, dan is je aankoop best wel goed beschermd.

Of je er vanuit kunt gaan dat het om originele velgen gaat...... Ja dat mag je toch wel verwachten.
 

Tees

Donateur
Volgens mij zijn de ervaringen met Kopacek hier behoorlijk goed. Als zij zeggen dat het origineel Skoda is, dan mag je daar echt wel vanuit gaan, t zijn zeker geen beunhazen of oplichters.
 

HarrieSkoda

Forumguru
Nou.... Ze zijn niet áltijd even netjes hoor. Er zijn wel wat negatieve berichten over ze, maar geen één bedrijf piekt 100 uit 100.
 

Rofffel

Forumguru
ik heb destijds aangegeven dat mijn bumperbeschermer los liet, kreeg een nieuwe opgestuurd.
Tegelijk liet mijn Skoda logo (in kleur auto gespoten door hen) los uit de 'houder'.. daarvan kreeg ik te horen: jammer joh, intensief gebruik op de voorzijde van de auto kunnen ze niet voor in staan.....

Ik zit dus op een 5.5 uit 10.
 

EdK

Forumguru
Nog nooit problemen met ze gehad.
In begin periode wel eens wat langer op een bestelling gewacht en was de communicatie wat slechter omdat ze alleen overweg konden met steenkool engels.
Maar dat is tegenwoordig allemaal wel stukken verbeterd.
En velen artikelen van hun komen gewoon in een orginele Skoda verpakking en soms met de manual erbij.
Wat betreft de velgen, nog niet besteld bij ze maar ik hou je wel even in topic in de gaten want 2 velgen zijn bij mij redelijk beschadigd en ben in overweging aan nemen om er 2 nieuwe voor te bestellen.
 
Ik heb 2x een complete set erebus velgen besteld. Prima aangekomen en goed verpakt. Eerste keer besteld voor zomerbanden, later nog dezelfde set bijbesteld voor de winterbanden. Beide besteld met 20% korting
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK
Bovenaan Onderaan