Ervaringen met Kopaček, voorheen Superskoda.

Tees

Donateur
Bij fietsen is de constructie van carbon, dat maakt nogal uit voor de functionaliteit. Bij auto's gaat het vrijwel altijd alleen om zichtdelen binnen, heel soms om plaatwerk of een vleugel of zo. En dan heb je t dus over het verschil tussen plastic (meestal ABS) en carbon...het prijsverschil tussen die twee is gigantisch. Dus vind je dat alleen bij dure autos of dure custom parts.
 

EdK

Forumguru
JA alleen zijn die prijzen ook niet heel gewoon.......
Collega heeft carbonfietsje en sprak alleen al over 5000 eurie voor het frame...
Die staat dus op zolder en nu is die voor de rest aan het sparen wat ik uit zijn woorden begreep.
Maar niet gevraagd hoeveel hij nog moest uitgeven voor hij op zijn fiets met leren zadel kon gaan rijden.....
 

EdK

Forumguru
Zondag bestellen is meestal woensdag of donderdag ontvangen , mits op voorraad uiteraard.
Laatste jaren nooit langer hoeven wachten
 

HarrieSkoda

Forumguru
Nu klopt hij weer.. Geen idee hoe snel de dispatch van Tsjechië naar Nederland gaat.
GLS rijdt in een nachtje denk ik wel van A naar B.
 

Bakboord1

Forumguru
Vorige week besteld. Vrijdag betaald en vandaag een track-trace ontvangen omdat de luier- tvdoos daar is afgegeven bij GLS.
 

Wullum

Actief lid
Vorige week besteld. Vrijdag betaald en vandaag een track-trace ontvangen omdat de luier- tvdoos daar is afgegeven bij GLS.

Echt hè, meestal een luier- of ander babyproductendoos... Moet iemand daar een weeshuis beheren ofzo?

Maar goed, maandag besteld, bevestiging in de mail van aflevering op donderdag... Nèt die ene dag in de week dat ik niet thuis maar op kantoor werk...
 

Bakboord1

Forumguru
Ik ben niet eens zo zeer in afwachting van die mattenset plus het lakstiftje maar gewoon naar de doos waar het in zit.
Doen ze marketingtechnisch toch wel sterk!

Nog even iets verzinnen naast de bumperbeschermstrip die ik moet bestellen en dan kan de volgende bestelling weer de deur uit.
 

HarrieSkoda

Forumguru
Het begon zo mooi, woensdag al een T&T code in de mail van GLS, dus ik verwachtte het pakketje zeker wel voor het weekend.

Updates van locatie waar het pakketje zou zijn, waren zeer traag.
Heeft een aantal dagen in Neuenstein (D) gelegen.
Zou vervolgens richting een depot in Amsterdam zijn gegaan, en toen ik later keek was Amsterdam vervangen voor Rotterdam, en vervolgens richting Den Bosch. Wat een rare route...

En als klap op de vuurpijl kan ik nu het pakketje niet meer traceren: "Geen pakketgegevens gevonden".

Dat wordt maandag een belletje naar GLS.
 

JeSko

Forumguru
Veel succes ermee, onze velgen zijn zo ook "zoek" geraakt, na lange duur en vele telefoontjes naar DPD en Grip500, die de schuld in elkaars schoenen staken, onze Velgen nooit gezien, en tot overmaat van ramp wou dat malafide bedrijf met hun fake recensies het volledige bedrag niet terugstorten, heeft ons 150 euro gekost.
 

HarrieSkoda

Forumguru
Scheelt dat ik met PayPal heb betaald, dus een verzekerde transactie. Niet ontvangen = geld retour.

Kost nog een Euro ook om ze aan de lijn te kunnen krijgen.

Raar dat een T&T met postcode ineens niet meer te vinden is..... toch?
 
Bovenaan Onderaan