Ervaringen met Kopaček, voorheen Superskoda.

paulus474

Senior Member
Hallo!
Op de site superskoda.com zijn er voor aantrekkelijke prijzen Skoda accessoires bestelbaar.
Vaak staat er zelfs de teks bij "- genuine Skoda Auto,a.s. product".
Wat zijn jullie ervaringen met deze webshop?
Hoe gaat het betalen, en is de levering ok?
Betreffen het hier inderdaad originele Skoda produkten, of is het goedkope namaaktroep?
Snap nooit zo goed hoe ze zulke lage prijzen kunnen hanteren...
 

eddiea

Forumguru
Rechtsboven staat de zoekbalk. Als je daar superskoda in typt krijg je antwoord op al je vragen.

Maar superskoda is ok:jaja:
 

CDK

Forumguru
idd, betrouwbare webshop en als er origineel Skoda staat dan is dat ook zo, in CZ worden andere prijzen gehanteerd als door onze importeur die vrij goed is in rekenen.....

betalen kan per bankoverschrijving, creditcard, paypal, of een combi van paypal en creditcard.

tegenwoordig wordt op email snel en in goed Engels geantwoord op vragen, dit was voorheen een zwak punt, maar zoals gezegd nu prima in orde.

heb er momenteel zelf ook een bestelling gedaan, mijn 4e al overigens.

onderstaand nog een alternatief, die is met bepaalde producten fors goedkoper als bovenstaande webshop.
http://www.skoda-parts.cz/default.aspx

greetz Corné
 

EdK

Forumguru
paypall met je eigen bankrekening is nu ook mogelijk hoor, maw je hebt niet meer de creditcard nodig
En leveringen zijn ook sinds korte tijd lager geworden doordat ze een ander koerier bedrijf nemen
Als je maandag besteld en het is op stock dan heb je het in algemeen donderdag of vrijdag zeker binnen

En is zeker geen baggerspul wat ze leveren, of het nu wel of geen skodaparts zijn.
Ook hun eigen producten zijn kwa pasvorm gewoon goed en van goede materialen gemaakt
 

Rallye

Forumguru
Laatst heb ik daar een klein item besteld. Levering binnen drie dagen, dus erg vlot. Wel even opletten met de prijs: je betaalt een extra bedrag voor het betalen, dat verschilt per betaalwijze, en men lijkt af te ronden naar op hele euro's boven. Omdat het extra bedrag in de vorm van een percentage gaat, kan dat nogal aantikken als je grote zaken bestelt.
 

CDK

Forumguru
klopt idd je betaald transactiekosten en verzendkosten, en ze ronden in hun voordeel af....check onderstaande foto maar even.
muputusy.jpg
 

paulus474

Senior Member
Dank allen!
Stelde mijn vraag hier, omdat men op Briskoda blijkbaar wat minder positief gestemd is... ;).
 

Pasqual

Forumleiding
Administrator
Onlangs heb ik contact gehad met superskoda.com over een eventuele groepskorting.
Dit was mogelijk en de kortingen zouden als volgt zijn opgebouwd:

> € 1000 = 12% korting
> € 2000 = 17% korting + gratis verzending
> € 5000 = 22% korting + gratis verzending

Dus mocht iemand een groepsinkoop willen opzetten, ga je gang en refereer dan bij inkoop naar deze afspraak.
 
  • Leuk
Waarderingen: lsp

CDK

Forumguru
dat is voor mij en der Einser net te laat Pasqual :( maar bedankt voor het initiatief, helemaal super!

greetz Corné
 

Der Einser

Forumguru
Dat is inderdaad een beetje jammer voor ons, waren we al bijna op de helft van 12%.

Maar goed initiatief Pasqual.

Is het ook al gelukt bij S - point?
 

mkmons

Actief lid
Hoe is het nu met superskoda en reageren op e-mails? Gisterochtend heb een bestelling geplaatst waar ik nog vragen over had, dus ik heb er nog een e-mail achteraan gestuurd, maar tot nu toe nog geen reactie. Wel een bestelbevestiging + een betalingsbevestiging van Paypal, maar toen hield het op.
Maak ik me onterecht zorgen?
 

mkmons

Actief lid
OK, dank je wel! Ben wel benieuwd hoe mijn auto er straks uit ziet met CANBUS LED-dagrijlichten en -stadslichten. Kleurt vast beter bij de (Pilot) xenon. Nu nog iets voor die mistlichten (voor) zien te vinden.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

EdK

Forumguru
Het bestel en verzendproces, is zonder meer goed bij superskoda en hoef je je geen zorgen om te maken.

Het reageren op email in het engels met verdere vragen of mbt nformatie kunnen ze zeker nog verbeteren naar mijn inziens.
En die verzendkosten daar moeten ze eens iemand op zetten dat die eens wat lager worden, want ondanks dat het al wat goedkoper is geworden in de jaren kan dat toch nog wel verbeterd worden vind ik
 
Bovenaan Onderaan