Ervaringen met Kopaček, voorheen Superskoda.

Uiteindelijk hebbik niks gekocht.. dacht heel even ruitenwissers te bestellen.. bij aankoop van de auto gingen er bij de dealer destijds nieuwe op.. die hebben het 4 jaar vol gehouden.. daarna zelf vervangen voor bosch.. de worden nu minder na 2 jaar maar ze maken vooral (vanaf begin al) meer herrie dan de originele van VAG.. maar uiteindelijk niet gekocht.. de andere doen het; ze strepen heel lichtjes (her en der dunne lijntjes) en afgelopen week flinke dierenarts kosten gehad dus ik heb t even gelaten voor wat t was..

verder bleef de wishlist redelijk leeg.. ja.. onderleggers voor de kinderzitjes.. maar met 18 euro per stuk te duur voor wat t is.. verder zit eigenlijk alles er al op :)
 

Frombo

Lid
Ik zie ook geen korting, heb zelfs de indruk dat artikelen duurder zijn geworden. Staan artikelen in de lijst nu voor een prijs wat ik er een maand geleden zeker niet voor betaald heb. Heb wat geprobeerd en moet ook gewoon verzendkosten betalen. Zie niet veel van de black friday actie.
 

Tees

Donateur
Ook even geprobeerd: helemaal aan het eind van het bestelproces, vlak voordat je betaalt, wordt de 20% korting verrekend.
 

EdK

Forumguru
Nezobrazuje-li se email správně, klikněte zde.



SKODA TUNING BLACK FRIDAY​


Dear customers,

we would like to inform you about our 2022 BLACK FRIDAY - 20% discount for all products.

Discount will be automatically applied in the checkout. No coupons needed.

Discount is valid from friday 25/11/20222 00.00 hours till monday 28/11/2021 24.00 hours CET.

you can start shopping here: http://www.kopacek.com

your Kopacek.com team (since 2006)
 

EdK

Forumguru
Discount will be automatically applied in the checkout

DIt staat al in hun mail die je krijgt als je je inschrijft voor hun mailbox.... :koffie:
 

EdK

Forumguru
Zo irritant die mailinglijsten ;)
En dat valt bij superskoda nu juist erg mee !
Krijg alleen mail van ze als ze kortingsactie hebben, en verder nooit eigenlijk van ze !
En word het irritant dan schrijf ik me ook uit inderdaad.
En blijven ze dan nog sturen dan gaan ze de blacklist in , en ontvang ik uiteindelijk nog niets.
En zo gaan we er allemaal weer anders mee om blijkt maar weer...
 
Niks met de kerst, en magda wilde geen kortingcode schenken.. jammer.. nou was er vorig jaar februari rondom valentijn 20% actie, dat duurt nu niet meer zo heel lang dus dan wacht ik daar maar even op.. hopelijk komt die dan ook..
 
Bovenaan Onderaan