Ervaringen met Kopaček, voorheen Superskoda.

JeSko

Forumguru
Aha dat is goed voor je, bij ons was het niet via paypal, ach gut, en inderdaad, niet te begrijpen! Hier was het een spelletje van DPD die beweerden bij ons wat aangeboden te hebben, we waren zogezegd niet thuis ( hele dag thuis geweest nochtans ), dan beweerde Grip dat het niet verzonden was wegens onvolledige adresgegevens, deze waren echter wel volledig, waar we ook bewijs van hebben getoond, daarna beweerde de man van DPD aan de telefoon dat de pakketen bij hen hebben gelegen, maar niet konden verzonden worden vanwege foute adresgegevens verschaft door Grip500, en dat ze daarom gewoon retour gegaan zijn en we bij Grip ons geld moesten terugvragen, nu komt het, Grip beweert deze terugzending nooit ontvangen gehad te hebben. En daarom storte ze niets terug, na lang dreigen met stappen toch een deel teruggekregen, zo'n 60% van ons betaalde bedrag, niet hoe het hoort maar beter dan niks. Achteraf nog lotgenoten gevonden die slachtoffer zijn geworden van dit malafide bedrijf genaamd Grip500.

Lesje geleerd.
 

Bakboord1

Forumguru
Mijn pakketje kwam vrijdag op de afgesproken tijd aan.

Maar wat een ellende hierboven.
Mijn verjaardagscadeau uit China moet na twee jaar ook nog steeds worden afgeleverd..
Ging gelukkig maar om een 1:43 miniatuur.
 

eriktv

Forumguru
Verdorie, ik probeerde net tot €50 aan te vullen naast mijn LED-kentekenplaatlampjes van €40 :(
 

eriktv

Forumguru
F3EC2377-E8E2-4D8E-B0BD-426C5D020532.jpeg 944999AF-3292-4095-A6CB-241A14B2161F.jpeg

Creatief verpakt weer.. :pieker: Na mijn oeverloze discussie met Magda heb ik bakzeil gehaald en de LED-kentekenplaatverlichting opnieuw besteld.

Het verhaal staat hierboven al ergens, ik had dus de lampjes zonder weerstanden ontvangen, waardoor ik foutmeldingen ontving. Ik heb nu dus zes goede lampjes en drie goede weerstanden in totaal. Mocht iemand nog lampjes nodig hebben…
 

JPs_OC2

Donateur
Creatief verpakt weer.. :pieker:

....zoveel doos voor een setje kentekenverlichting...:fool:
Lijkt wel of ze een contract met GLS afgesloten hebben dat gericht is op volume en niet op gewicht:arghh:
Ben benieuwd waar mijn bestelling in verpakt zit. Heb tot nu toe alleen nog maar TV verpakkingen gekregen...:)
 

EJS

Forumguru
Ik kreeg gisteren ook een luierdoos met oa led kofferbak verlichting erin. Vrijdag besteld en woensdag in huis. Toch wel vlot zo 3 werkdagen.
 

JPs_OC2

Donateur
Yesss, geen tv verpakking dit keer :tegek:;). Kon ook bijna niet anders omdat de inhoud niet in een tv of luierdoos had gepast.

Ook best nog rap, maandag besteld, vandaag ontvangen.

upload_2021-12-4_15-30-0.png
 

Gt-rene

Nieuw lid
Vandaag ook een pakket ontvangen. Alleen mist er helaas iets. Op de pakbon is het wel afgevinkt... Een bumperlip.
Heb al een mailtje gestuurd via de site. Hopelijk sturen ze het nog na....
 

BelKodi

Senior Member
Maandag ook een bestelling gedaan: een rubber koffermat voor de Kodiaq met Sportline motief van de auto. Vandaag binnen gekregen, in anonieme kartonnen doos.
Tot nu toe toch enkel alleen positieve ervaringen (twee) met hen :thumbsup:
 
Bovenaan Onderaan