Ervaringen met Kopaček, voorheen Superskoda.

SteGo

Donateur
Het is er toch van gekomen .. zojuist m'n eerste bestelling bij Kopacek gedaan, de korting trok me over de streep. :D Een accessoire voor de Citigo die ik via m'n werk en/of bij de plaatselijke dealer niet meer kan krijgen want; 'niet meer leverbaar'. Maar bij Kopacek ligt het kennelijk nog op voorraad. Direct de centjes overgemaakt ... en nu maar wachten. :jaja:
 

SteGo

Donateur
Dat klopt dus inderdaad, dat was ik. ;)
Overigens wel apart; ze hebben dat onderdeel 2x in de catalogus, maar tegen 2 verschillende prijzen. Maar aangezien het hetzelfde onderdeelnummer is heb ik de goedkoopste besteld. Met de korting eraf en verzendkosten erbij kwam het op €24,48.

bagagenet.png

Is het echt nuttig deze accessoire? Weet ik niet, daar ga ik vanzelf achter komen. Maar ik vind het leuk om te hebben. In het verleden was er ook nog een set leverbaar om dingen in de kofferbak zelf vast te kunnen zetten, maar die heeft Kopacek ook al een tijd niet meer. Als die er nog was had ik die ook besteld.
 
Laatst bewerkt:

Sjoda Octaaf

Actief lid
Tot nu nog tevreden, mijn 3de bestelling Kopacek.
Wel even wennen met hun nieuwe site.
Transactie gewoon via de bank gedaan.

Woensdag 23 augustus bestelling geplaatst.
Paar mooie design mudflaps voor de o3 fl.
Meteen 2mails terug, van bevestiging betaling en later de dag dat het pakket gereed ligt voor verzending gls. Wat je kon terug zien in je account bij Kopacek.

Maandag 28 augustus door gls afgeleverd.
Prima verpakt, normale doos 40x30x30 cm, met opvulling erbij in voor transport.

Enig gemiste minpunt. Er was zaterdag 26 augustus een actie van zoveel procent korting. Volgende x beter.
Wenslijst is nog deurverlichting, en wellicht de emblemen in kleur bestellen bij Kopacek.
 
Vorige week ook voor het eerst besteld, en per bank overgemaakt.
front embleem in zwart en steel grey, 4 naafdoppen en wielmoerkapjes
Dinsdag 26e besteld, 27e verzendingsmailtje. Vandaag door GLS afgeleverd.
Zoals hierboven vermeld, ook prima verpakt.
 

Frombo

Lid
Zat bij mij plakrand op en buisje met primer. Moet je breken (indrukken) om vloeistof in t sponsje te krijgen.
 

EdK

Forumguru
Ja die ouwe denkt ook, dan heb ik tenminste weer 20% korting waar ik andere Skodarijders een plezier mee kan doen.....
Ja die Sinterklaas let ook op de kleintjes, je zou haast zeggen dat hij Heijn van zijn achternaam heet..... :koffie:
 

Herzog Jan

Forumguru
Als je een setje Turini's koopt is het wel lekker als je 224,- in je zak (niet die van Sinterklaas) kunt houden.


Overigens heb ik geen Turini's gekocht maar wat ander spul.
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK
Bovenaan Onderaan