En we zijn weer terug!

Wat vind je van het vernieuwde forum?

  • Ben er helemaal blij mee!

    Stemmen: 20 83,3%
  • Het is ok, maar ben er niet weg van

    Stemmen: 3 12,5%
  • Ik vind er weinig aan

    Stemmen: 1 4,2%

  • Totaal aantal stemmers
    24

herbiek

Senior Member
Verdana lettertype... hoera! :)
Zie nu ook dat als ik naar het laatste bericht in een overzicht wil springen, dat ik dan gewoon op het tijdstip/datum moet klikken.​
Dit werkt alleen als je in een submap zit zoals bijv Octavia 3.​
1 niveau hoger (waar je dus ook de andere modellen ziet staan) werkt dit vreemd genoeg niet. Daar staat wel het tijdstip/datum van het laatst geposte bericht, maar dat is geen klikbare link.​
 

Pasqual

Forumleiding
Administrator
Daarnaast zou ik het ook wel prettig vinden als bij elk bericht meteen de datum en tijdstip van plaatsing worden vermeld, inplaats van vagere aanduidingen als "5 minuten geleden", "gisteren", "vrijdag" e.d.
Misschien is het een afwijking, maar ik hou nu eenmaal van heldere, concrete en eenduidige informatie die mij er niet toe aanzet om op de kalender te kijken en/of te gaan zitten hoofdrekenen...:confused:

<edit>
Inmiddels bij toeval ontdekt dat datum en tijdstip in beeld verschijnen als je met de cursor op de genoemde aanduiding gaat staan. Maar da's een extra handeling - ik zie het toch liever meteen...

Evenals de topic volgorde is ook de datumaanduiding een persoonlijke voorkeur. Helaas zijn deze voorkeuren niet meer individueel in te stellen. De huidige tijdnotatie vind ik juist erg handig. Vandaag of gisteren zegt mij meer dan een datum die ik moet opzoeken. (wat is de datum van vandaag?) :D
 

Pasqual

Forumleiding
Administrator
Heb geen smileys meer om uitte kiezen als ik reageer? Werk met iPad, maar maakt toch niet uit? Ziet er wel strak uit alleszins !

(ik heb je al een PM gestuurd, maar zo is iedereen weer op de hoogte)

Op dit moment werkt de opmaak toolbar inderdaad niet goed in een aantal mobiele browsers. In de volgende update komt daar gelukkig een oplossing voor heb ik begrepen.

Tot die tijd:
Andere browser gebruiken bijv. Google Chrome ipv (ik neem aan) Safari
of gebruik maken van een van de volgende apps: Tapatalk of Forumnummer.
 

turboturbo

Forumguru
Jongens, help mij even.

Als ik op 'foto' of 'foto uploaden' zoek, kom ik alleen maar op oude how-to's en relevante topics uit.

Waar vind ik hier een up-to-date handleiding (dus van na de laatste forumsoftware update) hoe je een plaatje / foto moet uploaden bij een bericht? Onder de knop 'Help' staat het ook niet...
 

Joske

Forumguru
ze benne nog bezig met het fotoalbum mocht je daar naar toe willen upoaden

Dus we kunnen nog geen foto-albums aanmaken maw? Had net 2 weken terug al die tijd er in gestoken om foto's te maken en een album aan te maken :dead:. Maakt niet uit, nu ik het systeem snap zal het nog wel een volgende keer lukken ook zeker.. :tongue:
 

turboturbo

Forumguru
Bedankt @Pasqual! Het is me gelukt!
Ik had de knop 'bijlagen' onderaan het bericht niet gezien. Ik zat maar op dat knopje voor 'plaatje vanaf URL' te klikken.... :eek:
 

herbiek

Senior Member
Ff doorgeven dat de email met een link die je moet aanklikken (na het resetten van het wachtwoord) de volgende (vreemde) tekst bevat: Beste herbiek, Klik op de onderstaande link om je wachtwoord op het Tsjechisch Forum te herstellen. Je ontvangt vervolgens een nieuw wachtwoord per e-mail.

Hoezo Tsjechische forum? We schrijven allemaal NL hier?
 

cvegreen

Forumguru
Skoda team (moderatoren dus), dat hebben jullie terug heel goed gedaan. Naast mijne naam staat donateur Pasqual, dat klopt niet . Ik ben nu gewoon lid he. vind het skodaforum verder er een stuk beter op geworden. Blijft echt skoda forum, simply clever. Be proud my freinds
 
Wat eerst postvak was is nu conversaties , nu maakt het mij niet uit hoe het beestje heet..........zolang ik er maar geen postzegel op hoef te plakken :)
Maar vond/vind het persoonlijk wel makkelijker [lees overzichtelijker] als er een IN en UIT vak zou zijn.

 

Pasqual

Forumleiding
Administrator
Skoda team (moderatoren dus), dat hebben jullie terug heel goed gedaan. Naast mijne naam staat donateur Pasqual, dat klopt niet . Ik ben nu gewoon lid he. vind het skodaforum verder er een stuk beter op geworden. Blijft echt skoda forum, simply clever. Be proud my freinds

Dank voor de complimenten! :thumbsup:
Die upgrade naar "donateur" had je onlangs als ex-collega moderator gekregen om af te zijn van de banners hier op de site. Ik maak er wel een anonieme donateur van. Dan heb je wel de voordeeltjes, maar geen vermelding. :)
 

Pasqual

Forumleiding
Administrator
Nou, we zijn goed op weg, maar er moet nog een hoop gebeuren. Zo zal het inrichten van de fotogalerij en het 'download/docu centrum' nog wel wat tijd in beslag nemen. Alles op z'n tijd. In elk geval ben ik erg tevreden over de weg die we zijn ingeslagen! :)
 
Goed bezig
THUMB_11.gif
 

Sparkie

Forumguru
Allereerst mijn hartelijke dank voor het up-to-date brengen van het forum.

Ik heb nog wel een kleine opmerking. Klikte je in het oude formaat op de topictitel werd je geleid naar het eerste bericht van het topic. Nu ga je direct naar de posts die nog niet door je gelezen zijn (unread). Klik je op de datum (aan de rechterkant onder laatste bericht) kom je bij het laatste bericht uit. Logischer was de oude methode; op topictitel begin van het topic en rechts direct naar laatste bericht.
 
Bovenaan Onderaan