En we zijn weer terug!

Wat vind je van het vernieuwde forum?

  • Ben er helemaal blij mee!

    Stemmen: 20 83,3%
  • Het is ok, maar ben er niet weg van

    Stemmen: 3 12,5%
  • Ik vind er weinig aan

    Stemmen: 1 4,2%

  • Totaal aantal stemmers
    24

wanderer

Senior Member
ik ben opeens al mijn "likes" kwijt....!
zou ze graag weer terug hebben....!
en mijn berichten gaan maar terug tot 26-01-2011....
dus er is zo hier en daar het eea verdwenen...
 

Pasqual

Forumleiding
Administrator
Het was helaas niet mogelijk de oude likes te importeren in het nieuwe systeem. We zullen nu dus allemaal weer hard aan onze reputatie moeten werken :D
 

wanderer

Senior Member
de likes hadden toch omgezet kunnen worden in deze trofees?
en straks bij weer een nieuwe fw update ben je ze weer allemaal kwijt, net zoals met de likes?
ik voel me zwaar bedonderd, na jaren zwoegen, weg likes....
 

cvegreen

Forumguru
Jaren zwoegen begint ergens Januari 2011, Heel veel jaren gezwoegt blijkbaar. Nee, het is een forum geen wedstrijd toch ? Als je je best doet gaan de liks zo wel komen hoor. Onze chef Pasqual doet er echt waar alles aan om het zo goed mogelijk te doen.
 
Zo....daar ben ik weer. :tongue:
Zat in mijn profiel te kijken en vroeg me ineens af waar de gegevens staan voor het/mijn donateurschap [ datum van ...... tot....] , kheb het niet gevonden offffffff ik kijk niet goed. :)

Voorheen was het zichtbaar op deze pagina
 

Pasqual

Forumleiding
Administrator
Zo....daar ben ik weer. :tongue:
Zat in mijn profiel te kijken en vroeg me ineens af waar de gegevens staan voor het/mijn donateurschap [ datum van ...... tot....] , kheb het niet gevonden offffffff ik kijk niet goed. :)

Voorheen was het zichtbaar op deze pagina


Op die pagina zie je nu toch onder "Aangekochte Upgrades" jouw upgrade staan en wanneer deze verloopt?

Excuus... ik zie nu pas dat dat dit alleen voor de donateurs uit het nieuwe systeem geldt. De oude waren nog niet overgezet. Ga ik zo ff doen ;)
 

Cordoba

Forumguru
Ik wilde net een conversatie 'deleten' maar ik zie geen mogelijkheid om dit te doen. Bij het oude systeem kon je zelfs PM's deleten om ruimte in je box te houden. Zie ik iets over het hoofd, of is er iets vergeten?
 

Pasqual

Forumleiding
Administrator
Een conversatie deleten werkt nu iets anders: je kunt 'm verwijderen door de conversatie te verlaten. (zie linkje rechts bovenaan een conversatie).
 

cvegreen

Forumguru
Pasqual, als ik bv in citigo kijk en daarna terug wil keren door op " techniek,tuning en probleemoplossigen" klik dan krijg ik een foutmelding. Als ik opstart krijg ik sinds een paar dagen ook de melding dat het forum in onderhoud is. Heb nochtans een nieuwe favoriet aangemaakt voor het geval dat er in de url een link naar het oude forum zou zijn.
 

togtog

Lid
Pasqual, als ik bv in citigo kijk en daarna terug wil keren door op " techniek,tuning en probleemoplossigen" klik dan krijg ik een foutmelding.
heb het zelfde probleem er lijkt wel een slash te missen in de verwijzing. de slash lijkt te missen bij elke hoofdstuk van het forum
oeps staat in de verkeerde gedeelte van het forum :(
zal even een nieuwe topic maken in het juiste gedeelte van het forum
 
Bovenaan Onderaan