En we zijn weer terug!

Wat vind je van het vernieuwde forum?

  • Ben er helemaal blij mee!

    Stemmen: 20 83,3%
  • Het is ok, maar ben er niet weg van

    Stemmen: 3 12,5%
  • Ik vind er weinig aan

    Stemmen: 1 4,2%

  • Totaal aantal stemmers
    24

Pasqual

Forumleiding
Administrator
Afgelopen nacht hebben we met succes het forum overgezet op nieuwe forumsoftware. Alles is netjes overgekomen en wat ons betreft kunnen we hier de draad weer oppakken! :D

In de komende paar dagen zullen er nog een hoop onderdelen en tweaks bij komen, maar het belangrijkste, het forum, dat draait nu weer. Voorpagina, fotogalerij, download/documentatie centrum, Smileys, Tapatalk, Forumrunner, Twitter.....dat volgt allemaal nog. De old-school skin hebben we nu definitief afscheid van genomen.

Het zal vast nog wel even wennen zijn aan deze nieuwe omgeving, maar in principe werkt alles zeer intuïtief en hopen we dat iedereen snel z'n draai weer zal vinden. :wink:

Forum ze!
 

bluskabouter

Forumguru
ziet er nu al goed uit, moet wel ff wennen aan de nieuwe lay-out.
succes met het vervolg....
alleen is mijn afbeelding een beetje wazig....
 

Pasqual

Forumleiding
Administrator
Ja, de afbeeldingen zijn iets verschaalt, dus het beste zou zijn weer een nieuwe te uploaden.

De admins gaan nu even een dansje maken, dus de rest van de avond is er van het beheer niemand aanwezig. *Fingers crossed* :tongue:
 
Altijd spannend zo'n overstap .

Ff wennen is het zeker , maar alles went na verloop van tijd :)

Als ik wat opmerkingen/tips mag geven ? Het zou overzichtelijker zijn als het onderschriftvakje in forumposts een iets afwijkende kleur zou hebben t.o de geplaatste reactie , vind het persoonlijk een beetje verwarrend nu.
 

ertromp

Forumguru
Ziet er strak uit!
De volgende items loop ik nog tegen aan:
- Als ik op het tabblad startpagina klik blijft het tabblad forumoverzicht geopend
- Waar kan ik m'n persoonlijke email berichten lezen?
Ik werk met Internet Explorer 10
 
Tip .

Voor degene die ook graag ziet wie er online zijn [zoals je eerst onderaan het forum kon zien] + overige extra forum info enzo.
Dit is in te stellen via je eigen account , door onderstaande stappen te nemen.

Uitleg :
Klik op je naam rechts boven in de balk -> selecteer foruminstellingen -> selecteer bij "stijl:" skoda forum fluid -> klik/bevestig op "bewaar".


Groet , Martin


Update:
Ik zie nu dat bovenstaande instelling nog makkelijker kan :)

* Ga helemaal naar de onderkant [groene balk] van de website -> klik linksonder op "skoda forum" en selecteer "skoda forum fluid"
 

RefleCs

Forumguru
Ziet er netjes uit hoor! Ook de wijze van bekijken van foto's ziet er goed uit. Een opmerking daarover.

Als er meer foto's onder 1 bericht zitten kan je daar doorheen bladeren. Maar het blader mechanisme valt weg tegen de achtergrond. Wellicht dat dat een tikje minder transparant te maken.
 
Bovenaan Onderaan