En we zijn weer terug!

Wat vind je van het vernieuwde forum?

  • Ben er helemaal blij mee!

    Stemmen: 20 83,3%
  • Het is ok, maar ben er niet weg van

    Stemmen: 3 12,5%
  • Ik vind er weinig aan

    Stemmen: 1 4,2%

  • Totaal aantal stemmers
    24

jalex_h

Forumguru
Ik heb ook nog een kleine opmerking.
Vroeger stond "Markeer alles gelezen" onderaan de lijst en nu bovenaan. Persoonlijk vind ik onderaan makkelijker, want ik loop eerst de lijst door en open de subfora die ik verder uit wil ppluizen in een nieuw tabblad. Was ik onderaan de lijst, kon ik alles als gelezen markeren en het tabblad sluiten. Nu moet ik echter eerst weer naar boven scrollen. Vond ik het oude toch handiger.

Ik weet het, er zijn ergere (en waarschijnlijk ook wel urgentere) dingen, maar.....
 

andrehj

Forumguru
Het forum al bijna een week weer online??:eek:

Ik zit al de hele week met trillende vingertjes te F5'en op mijn standaard link die ik altijd gebruik(te) om de meest recente berichten op te halen, nl. http://www.skodaforum.nl/board/index.php, maar krijg dan steeds het beeld uit de bijlage te zien.(Ook nu nog)
Omdat ook Tapatalk niet werkt(e), was ik in de veronderstelling dat er iets heel erg mis was met ons geliefde forum, en dat een aantal mensen heel erg druk is om het geheel weer online te krijgen.

Tot vanavond dus, toen ik bedacht om eens www.skodaforum.nl in te typen en er dus achter kwam dat ik een week achter loop....

@Moderators: Uiteraard enorm bedankt voor de moeite en het vele werk wat jullie in dit forum stoppen, maar is het mogelijk om de door mij (en misschien vele anderen) gebruikte link te fixen, zodat iedereen weer ziet dat het forum weer online is? 2013-05-24 22_28_30-Skodaforum.nl.jpg
 

Pasqual

Forumleiding
Administrator
Aj aj aj, dan heb je nu heel wat in te halen Andre! :woot:

Maar de link die je opgeeft staat netjes doorgeschakeld naar de nieuwe locatie hoor. Evenals alle andere oude, door de zoekmachines geindexeerde pagina's. Een cache-probleempje vermoed ik zo.
 

andrehj

Forumguru
Dan werkt die doorschakeling niet, want ook als ik de link open in IE of Chrome, krijg ik bovenstaand scherm te zien. En ik weet toch heel zeker dat ik beide de afgelopen week niet heb gebruikt voor Skodaforum.nl (ik gebruik beide sowieso niet of nauwelijks, en al helemaal niet voor het Skodaforum omdat ik ervan uitging dat dat er nog steeds uit lag.)

Ik heb zelfs net voor de zekerheid nog even in de Android-browser van mijn Galaxy S2 de bovenstaande link ingetikt en krijg ook daar de bovenstaande foutmelding. Dit sluit een cacheprobleem toch echt uit en toont aan dat het probleem wel degelijk in het forum zit.

Over dat inhalen: Ik moest net door 10 pagina's ongelezen onderwerpen, maar dat vond ik na een week afkicken niet zo erg :)
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Canon-Eye

Forumguru
Tip: druk éénmal op de knop "Wat is er nieuw" in de groene balk bovenaan (hopelijk komt die trouwens ook nog een keertje in de onderste groene balk erbij, maar dat terzijde) en daarna op <Ctrl>+D (toevoegen aan favorieten).
Spring je voortaan rechtstreeks naar dat scherm toe...
 

andrehj

Forumguru
OK, geen probleem. Waar ik nu nieuwsgierig naar ben: Ben ik nu de enige die die link gebruikt, of zijn er meerdere mensen die al een week lang denken dat het forum nog steeds niet terug is... Kun je dat in je logs terugzien?
 

cvegreen

Forumguru
Bij mij staat die natuurlijk ook in mijn favoriten(net als van alle leden vermoed ik), Ik heb meteen na het het weekend op het forum gekunnen door gewoon erop te klikken. Ik werk met een android 4.0.3 netbookje op de originele android browser. Lukte bij mij prima vanaf dag 1 terug online. Geen problemen ondervonden eerlijk gezegd. Vind trouwens dat mijn profiel dingetje veel overzichtelijker uitgewerkt trouwens met de nieuwe update. Verder nog geen ongewoonheden opgemerkt. Vind het er heel leuk uitzien allemaal en werkt naar mijn mening erg vlotjes.
 

andrehj

Forumguru
Nog wat anders: In het oude forum was ik "Senior Member". Nu nog slechts "lid". Gaat daar iets fout, of zijn de criteria veranderd?
 

Canon-Eye

Forumguru
In het oude forum was ik "Senior Member". Nu nog slechts "lid".
Misschien andere criteria? Het is bij mij niet veranderd: ik ben nog steeds Senior Member. Maar dat zou iets te maken kunnen hebben met het aantal berichten?
 

Cordoba

Forumguru
Of heeft het misschien te maken met de verzamelde trofeeën?

Ik gebruik overigens normaal mijn eigen symbaloo pagina waar ik een blokje met link naar het forum heb staan. Het duurde bij mij wel tot maandagavond, voor ik wat anders te zien kreeg dan de pagina die meldde dat het forum niet bereikbaar was vanwege onderhoud. Ik was dan ook wat verbaasd, om te zien dat er zaterdag al weer mensen nieuwe berichten hadden geplaatst.
 

deusjevo

Forumguru
Leuk, ik begin het nieuwe forum steeds meer te waarderen!

Is het trouwens ook een dtingsite geworden, kreeg net de melding: "Iemand Vind Je Leuk" :tongue:
Geen idee van wie of waarom maar moest er wel om lachen.
Is dat hetzelfde als vroegüh het "vind ik leuk" onder een berichtje?
 

Joske

Forumguru
(ik heb je al een PM gestuurd, maar zo is iedereen weer op de hoogte)

Op dit moment werkt de opmaak toolbar inderdaad niet goed in een aantal mobiele browsers. In de volgende update komt daar gelukkig een oplossing voor heb ik begrepen.

Tot die tijd:
Andere browser gebruiken bijv. Google Chrome ipv (ik neem aan) Safari
of gebruik maken van een van de volgende apps: Tapatalk of Forumnummer.
 
Bovenaan Onderaan