En we zijn weer terug!

Wat vind je van het vernieuwde forum?

• Ben er helemaal blij mee!

Stemmen: 20 83,3%
  • Het is ok, maar ben er niet weg van

Stemmen: 3 12,5%
  • Ik vind er weinig aan

Stemmen: 1 4,2%

• Totaal aantal stemmers
    24

Pasqual

Forumleiding
Administrator
Komt de mogelijkheid nog terug om het nieuwste bericht bovenaan te krijgen? Dat vond ik van de vorige versie erg handig.

Die mogelijkheid zit er niet meer in. De berichten staan standaard op chronologische volgorde. :)

EdK

Forumguru
Beste Pasqual , zie jij dan wel foto's in http://www.skodaforum.nl/forum/threads/mijn-skoda-fabia-combi-fresh-2013.17928/#post-281372 ?

ik zie alleen rare vierkantjes .
zie ook alleen maar blokjes

In het overzicht van berichten kon je in het verleden via een linkje rechtstreeks naar het laatste bericht klikken. Dat zie ik nu niet meer, ik kan hooguit naar de laatste pagina gaan waarna ik naar het laatste bericht moet scrollen. Kan iemand mij uitleggen waar ik dat kan vinden... of is die mogelijkheid er gewoon niet meer?

Is een topic titel vet gedrukt, dan staan er ongelezen berichten en in wordt je automatisch naar het eerste ongelezen bericht gebracht. Is een topic titel niet vet, dan heb je alles al gelezen en wordt je naar het 1e bericht gebracht. Wil je dan toch naar de laatste post gaan, dan zul je moeten klikken & scrollen. :)

Beste Pasqual , zie jij dan wel foto's in http://www.skodaforum.nl/forum/threads/mijn-skoda-fabia-combi-fresh-2013.17928/#post-281372 ?

ik zie alleen rare vierkantjes .
Ik zie het probleem al. De foto's komen uit het oude forum en omdat deze is afgeloten zijn deze voor jullie niet te zien. Ik moet even kijken hoe ik dat ga oplossen. Ik zet 't op m'n to-do lijst.. (die inmiddels erg lang aan 't worden is! :D)

Pasqual

Forumleiding
Administrator
Oops en nu heb ik hierboven per ongeluk mijn berichten met die van EdK samengevoegd :D

CDK

Forumguru
het kan aan mij liggen, maar de fotoalbums zijn die verdwenen? of kan ik ze gewoon niet vinden?

greetz Corné

EdK

Forumguru
Oops en nu heb ik hierboven per ongeluk mijn berichten met die van EdK samengevoegd :D

Ach ik wil met de eer strijken hoor :)

Maar dat je me eigen tekst dat ik ook vierkantjes zie dan weghaalt ............
jammer dat we geen "niet leuk"button hebben

jalex_h

Forumguru
Als ik op mijn mobiel (Samsung Galaxy 2, android 4.1.2 met de Dolphin HD browser) op het forum ben, crasht de hele boel om de haverklap. Ook berichten typen gaat niet vanzelf goed. Moet san eerst een paar keer naar boven en beneden voordat het toetsenbord verschijnt.

Pasqual

Forumleiding
Administrator
het kan aan mij liggen, maar de fotoalbums zijn die verdwenen? of kan ik ze gewoon niet vinden?

greetz Corné

De albums zijn we helaas kwijt. De foto's zijn wel allemaal bewaard gebleven, maar dan als bijlagen in een forumbericht. Ik zal die binnenkort weer zichtbaar maken.

In plaats van de oude albums hebben we straks een mooie nieuwe fotogalerij. In hoeverre we daarin ook persoonlijke albums kunnen aanmaken durf ik niet te zeggen, maar mooi wordt deze zeker :)

CDK

Forumguru
@ Pasqual, thanx voor je reactie, dan zal ik niet verder zoeken ;)
ik ben heel benieuwd hoe het gaat worden!!

greetz Corné

EdK

Forumguru
wel ik denk dat elk gevonden probleem in forum we beter wel kunnen melden.
anders blijven de admins hier nog maanden mee geconfronteerd dan in één keer alle problemen kunnen oplossen

Pasqual

Forumleiding
Administrator
Al jullie bevindingen zijn zeer waardevol en vaak ook leerzaam voor de rest, dus blijven melden. :thumbsup:
(misschien wel beter in de Feedback)

ertromp

Forumguru
Zie hier: Ben je nieuw lid en dan gelijk 8.278 berichten plaatsen :D

EdK

Forumguru
tsja wees blij dat je hem niet hoort praten ......
gaat nog eens sneller dan ze berichten plaatsen

Ronnie

Forumguru
Ook de groene bolletjes voor topics waarop je bent geabonneerd ontbreken volgens mij ook........

CDK

Forumguru
@MartinV, daar staan idd de topics waar ik op gereageerd heb, maar voorheen was ik ook gesbonneerd op bepaalde topics zoals Superb 2 en daar kreeg ik dan weer een mailtje van, wat daar allemaal gepost was, maar dat is niet meer denk ik....

Bovenaan Onderaan