Dynamic pakket en stoelverwarming

Majefloti

Forumguru
Veel plezier morgen!
Thnx Skoda liefhebber. De mijne is ook op vrijdag geproduceerd dus ik gok erop dat morgen jouw Schatje van de band rolt.
Ik had vorige week vrijdag eind van de dag gebeld met logistieke afdeling dealer en ze wisten niet waar de auto zich bevond (had wel al een chassisnr). Blijkt die gewoon die vrijdag bij de dealer geleverd te zijn, lekker Alert :nono:
 

gkoeslag

Nieuw lid
De stoelen leer alcantara in de folder zien er ook heel mooi uit. Wat betreft de sportstoelen jammer dat er niet zon uitschuifbare ondersteuning voor de bovenbenen is. Maar goed waar hebben jullie proef gezeten? Is de stoel ook geschikt voor wat bredere mens. Normaal niet.

Ze zitten erg prettig, bij de dealer in Alkmaar stond vorige week een model in de showroom met dynamic stoelen.
 

MaRco2

Forumguru
4-spaaks i.p.v. 3-spaaks in het dynamic pakket, geen chromen dakrails als optie, B-style gapende kier, veel te summiere informatie over opties/pakketten, etc.

Is dit een normale gang van zaken bij Skoda? Ik begin bijna te twijfelen of ik op deze manier wel met een gerust hart een auto kan bestellen...

Alu dakrails zijn standaard op de Elegance.;) Gapende kier? Ik zie alleen een minimaal strak naadje.:)
 

MaRco2

Forumguru
:)

Verder ook opvallen dat hij aangeeft dat de lendesteun vergelijkbaar is met de normale stoelen, je zou toch verwachten dati dit iets beter zou zijn?

Ik kan me niet voorstellen dat de lendesteunverstelling anders zou zijn, dan is de ene verkeerd geplaatst ofzo. Normaliter is het links + rechts en ook allebei in hoogte verstelbaar.
 

CoesDoes

Forumguru
Ouwe koeien aan het opgraven @MaRco2? ;)

Over de neerklapbare passagiersstoel heeft Pon mij ooit gezegd "Dat is niet leverbaar op de Octavia" (hoewel het wel op foto en film te zien was..) inmiddels is het wel te bestellen geloof ik, maar het was in ieder geval niet standaard (wat ooit wel gedacht werd)
 
Dit zijn de Dynamic stoelen, stuurwiel en dorpellijst....
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    712,9 KB · Weergaven: 165
  • image.jpg
    image.jpg
    959,3 KB · Weergaven: 160
  • image.jpg
    image.jpg
    964,3 KB · Weergaven: 150
  • image.jpg
    image.jpg
    790,1 KB · Weergaven: 144

MaRco2

Forumguru
Gisteren even in een witte Combi ABL met Dynamic gezeten bij RijnWoud:

De normale Elegance stoelen zijn al prima (een lange dag bijna onafgebroken gereden onlangs (950 km vanuit Oostenrijk) als je de juiste afstelling gevonden hebt en de boel een beetje gevormd is.

Gisteren de Dynamicstoelen getest en die zijn wel errug lekker!

Dus als iemand ze niet meer wil (EBL met stoelverwarming), ik wil ze best omruilen voor een EBL setje met stoelverwarming.:)

Instaplijsten met RVS sierstukjes en 3 spaaksstuur zaten er op.
 
Bovenaan Onderaan