Dynamic pakket en stoelverwarming

Wesly

Senior Member
Hahaha grappig. Ze hebben ook foto's van mijn O3 erbij staan. Die met de blauwe stiksels ;)
 

030-NL

Lid
Zien er erg goed uit die sportstoelen in leder. Persoonlijk vind ik ze zo mooier ivm de RS bekleding.
 

Francois77

Actief lid
Super zeg. Ben benieuwd hoe het er in de kleur Amaretto met grijze stiksels er uit ziet!

Ik weet ook gelijk wat ik voor de kerst moet vragen: Een nieuwe kledinghanger.

Iemand suggesties voor een nette en goede hanger? (voor Dynamic stoelen)
 

Rick

Senior Member
Misschien kijken hoe de volvo rijders dit oplossen want die hebben al jaren dit soort stoelen.
 

Francois77

Actief lid
Dit zal de oplossing kunnen zijn voor de kledinghanger
upload_2013-11-5_9-46-27.png


Zelf heb ik voor de kids twee onafhankelijke schermen (Lenco) die worden opgehangen met een band aan de hoofdsteun. Aangezien het voor mij tijdelijk zaken zijn in de auto vind ik de band geen probleem.
Lenco-DVP-738-X2-Portable-DVD-Player-14022012-2-p.jpg
 

rtwee

Senior Member
Waar heb je de draden zitten? Oh wacht.. een Mercedes.. dit zal de 'lokker' zijn van Lenco.. :)
 

Thorgal

Forumguru
En een iPad houder gaat waarschijnlijk ook niet werken...
Dat is ook een van de eerste dingen die mijn dochter zei toen ze de stoelen zag: hè daar past de iPad houder niet meer op....
Tja, de verhouding tussen dat ik in de stoel zit en zij op de iPad kijkt is in mijn voordeel :D
 

030-NL

Lid
Ook voor de iPad een oplossing gevonden. Zijn vast wel meer van dit soort oplossingen die dmv een stuk elastiek te houder monteren.

2409_130232287352148635iPad-Headrest-In-Use.jpg
 

Rick

Senior Member
Iemand een suggestie om voor deze stoelen een speelgoedzak te kopen? Die zijn meestal ook gericht op de buisjes van de hoofdsteunen.
 
Bovenaan Onderaan