Dynamic pakket en stoelverwarming

Oogje

Senior Member
Dat is ook een van de eerste dingen die mijn dochter zei toen ze de stoelen zag: hè daar past de iPad houder niet meer op....
Tja, de verhouding tussen dat ik in de stoel zit en zij op de iPad kijkt is in mijn voordeel :D
Mooi moment om gelijk die Appel iCrap de deur uit te doen en een tablet met een echt besturingssysteem te halen :)
 

Oogje

Senior Member
Om dan maar even verder off topic te gaan:
Inderdaad, Android. Het enige mobiele OS dat je naar believen aan kan passen, waar je niet gebonden bent aan wat de fabrikant je oplegt, waar je echt controle over kan hebben als je dat wilt.
(Vrijdag een Galaxy S4 gekregen. Heb die als eerste geroot en een andere firmware gegeven, daarna opgestart en account en instellingen teruggezet. Heerlijk, Android!)
 

Maik

Actief lid
Om dan maar even verder off topic te gaan:
Inderdaad, Android. Het enige mobiele OS dat je naar believen aan kan passen, waar je niet gebonden bent aan wat de fabrikant je oplegt, waar je echt controle over kan hebben als je dat wilt.
(Vrijdag een Galaxy S4 gekregen. Heb die als eerste geroot en een andere firmware gegeven, daarna opgestart en account en instellingen teruggezet. Heerlijk, Android!)
Helaas ook meteen wat het probleem is.... Het moet overal op kunnen draaien, het moet van alles kunnen..... Sterker nog: Het kan van alles, vooral crashen. Probeer eens aan mijn moeder uit te leggen dat ze de telefoon moet rooten!
Sorry, maar was vroeger anti apple (pro-android), maar sinds ik een iphone en ipad heb, ben ik helemaal om.... Nu nog ff wachten voor mijn Macbook :)
 

VWim

Forumguru
@Oogje Heerlijk Android, je koopt iets nieuws en moet eerste de complete teringzooi er af gooien waarna je compleet opnieuw moet beginnen en pas daarna werkt het.
Ik ben niet zo'n voorstander van Android en als ik dit lees dan begrijp ik waarom dat ook al weer is...
 

Tiesos

Nieuw lid
Heb de Lenco DVP 938 x2 besteld. Die moet op de hoofdsteunen van de dynamic stoelen passen. Voorlopig nog eerst wachten op de OC... :pardon:
 
Laatst bewerkt:

Francois77

Actief lid
@Tiesos , goede keus en prima schermen. Heb ze ook.
Makkelijke montage door de banden. Denk alleen dat de verticale banden niet te gebruiken zijn, maar ach.
 
Soms moet ik echt even kijken waar dit topic ook alweer over gaat. Er zijn mannen die vinden dat vrouwen zo kunnen kletsen maar .......
 

TL@

Forumguru
Mijn dochter heeft haar tablet (natuurlijk een Android, jong geleerd en zo :jaja:) gewoon op haar schoot, kan ze op elke moment beslissen of ze een spelletje of een filmpje wilt zien, nooit buiten bereik om eender wat te doen en geen gepruts met houders en zo.
 
Vraagje on topic:
Zit er nu wel of geen stoelverwarming in de Dynamic stoelen.

Wie kan uit ervaring spreken....?
 

CoesDoes

Forumguru
Vraagje on topic:
Zit er nu wel of geen stoelverwarming in de Dynamic stoelen.
Het Dynamic pakket heeft zelf geen invloed op het al dan niet aanwezig zijn van stoelverwarming, zuiver gezien zit er dus afhankelijk van de uitvoering inderdaad wel of geen stoelverwarming op.. ;)
 

D_R1978

Senior Member
Klopt, stoelverwarming werkt prima. Is mijn eerste auto die het heeft en dacht het nooit te gaan gebruiken, maar heb hem stiekum toch al vaak gebruikt de afgelopen week (op de laagste stand).
 

CoesDoes

Forumguru
Heel herkenbaar! Ook ik had het verwacht nooit te gaangebruiken, maar zet hem toch stiekum even aan om m.n. de onderrug wat te verwarmen. :bloos:
 
Bovenaan Onderaan