Dynamic pakket en stoelverwarming

Op de oct combi 3 greenline-14% kun je geen dynamic pakket kiezen wel een 3 spaaks stuur, en voor redelijke prijs stoelen met half leder, zijn ze dan half leder en rest alcantara? Heeft iemand daar ervaring mee? Ik zie een test van autorevieuw dat er ook comfortstoelen zijn, nu worden daar duitse autos getest die waarschijnlijk in uitvoering verschillen met Nl, maar heeft iemand daar ook een idee over . Ik ben eigenlijk wel fan van die dynamic stoelen wat zitten betreft maar de uitstraling van de gewone stoelen vindt ik sjieker.
 

Thorgal

Forumguru
Hier dezelfde ervaring, nog nooit stoelverwarming gehad maar vooral het lekkere gevoel in je onderrug is prima ;)
 

Majefloti

Forumguru
Ik sluit me hier bij aan en betrap me erop dat die steeds vaker aangaat. Stoelverwarming op 1 streepje (laagste stand) heerlijk! Vind 1 streepje sowieso niet verkeerd :D
 

jfk104

Actief lid
Is de combinatie dynamic pakket icm schakelflippers al bij iemand in het bezit?

Heb je 2x het stuur betaald?

Is er nog verschil tussen dynamic stuur (sportstuur) en schakelflippers stuur (multifunctioneel 3-spaaksstuur)
Lijkt me sterk maar sturen worden verschillend beschreven.
 

Maik

Actief lid
Is de combinatie dynamic pakket icm schakelflippers al bij iemand in het bezit?

Heb je 2x het stuur betaald?

Is er nog verschil tussen dynamic stuur (sportstuur) en schakelflippers stuur (multifunctioneel 3-spaaksstuur)
Lijkt me sterk maar sturen worden verschillend beschreven.
Volgens de optielijst is het niet mogelijk icm dynamic pakket dus lijkt me sterk....
 

jfk104

Actief lid
Volgens de optielijst is het niet mogelijk icm dynamic pakket dus lijkt me sterk....

In de prijslijst staat bij de paddles alleen 3

3 betekent niet mogelijk icm 1.2 tsi

Bij dynamic pakket staat 1 en 4

1 betekent niet in combinatie met leer
4 betekent niet in combinatie met functiepakket

Volgens de lijst moet het wel kunnen of jij moet een andere lijst hebben dan zie ik dat graag...
 

030-NL

Lid
Volgens de dealer en PON zelf kan het niet besteld worden. Hier zijn al talloze discussies over gevoerd op dit forum.

Hartelijk dank voor uw e-mail. Wat leuk dat u interesse heeft in een ŠKODA Octavia Combi.

Ik heb uw vraag voor u uitgezocht. Het is inderdaad niet mogelijk om de schakelpaddles in combinatie met het Dynamic pakket aan te schaffen. Dit is namelijk een combinatie die de ŠKODA fabrikant niet kan produceren. Eveneens is er inderdaad geen andere mogelijkheid.

Ik dank u hartelijk voor uw interesse en wens u een prettige dag toe.

Met vriendelijke groet,

ŠKODA Klantenservice
 

tha a

Senior Member
in de laatste prijslijst (1-1-2014) staat met *8 vermeld: niet mogelijk icm dynamic pakket. Het is dus niet mogelijk...
 

maarten77

Actief lid
Volgens de dealer en PON zelf kan het niet besteld worden. Hier zijn al talloze discussies over gevoerd op dit forum.

Hartelijk dank voor uw e-mail. Wat leuk dat u interesse heeft in een ŠKODA Octavia Combi.

Ik heb uw vraag voor u uitgezocht. Het is inderdaad niet mogelijk om de schakelpaddles in combinatie met het Dynamic pakket aan te schaffen. Dit is namelijk een combinatie die de ŠKODA fabrikant niet kan produceren. Eveneens is er inderdaad geen andere mogelijkheid.

Ik dank u hartelijk voor uw interesse en wens u een prettige dag toe.

Met vriendelijke groet,

ŠKODA Klantenservice


Ik ga zelf voor de 'gewone' stoelen in elegance businessline. De sportstoelen hebben een wat langer zitvlak, wat fijn is. Ik kies echter voor electrische stoelverstelling, waarmee je ook de stoel wat kan kantelen (kan niet icm sportstoelen). Dan zit je wat meer 'in' de stoel. En dat vind ik net zo fijn als het langere zitvlak. Bijkomstig voordeel is dat ik wel voor de schakelpaddles kan kiezen.

Zijn de stoelen in elegance nou trouwens anders dan ambition??
 

jfk104

Actief lid
Hier zijn al talloze discussies over gevoerd op dit forum.

Ik had de discussies gevolgd maar werd volgens mij nergens echt beantwoord. Dank voor je toelichting dat het niet kan.

in de laatste prijslijst (1-1-2014) staat met *8 vermeld: niet mogelijk icm dynamic pakket. Het is dus niet mogelijk...

Merci, op site Skoda staat nog prijslijst 1 november maar even verder gezocht en kom ergens anders inderdaad een lijst per 1-1-14 tegen. Hier staat (in ander lettergrootte overigens) *8 bij dat het niet kan icm dynamic.

Auto staat reeds in bestelling kijken of ik de paddles kan annuleren. Straks krijg ik wel paddles maar zonder dynamic en dat is ook niet mijn bedoeling. Liever goede stoelen dan paddles als ik dan moet kiezen.
 

maarten77

Actief lid
Ja, de elegance stoelen zijn anders, lees beter (persoonlijk natuurlijk), dan de Ambition stoelen.

Dank! Weer wat geleerd.

Het enige wat de brochure zegt is dat de elegance businessline een aantal extra's heeft ten opzichte van ambition. Daarbij staat 'verwarmbare voorstoelen'. Ik had er nooit bij stil gestaan dat het dan ook andere stoelen zouden zijn. Ik dacht gewoon dezelfde stoelen als de ambition, maar dan verwarmd.
 
Bovenaan Onderaan