Dvx-performance (België)

sitechris

Donateur
Even een toelichting van mijn kant. Er werd vanuit de algemene DVX account getwijfeld over het vermogen van mijn JD chip. Dat vind ik teveel een 'Wij van Apple twijfelen over Samsung' gehalte hebben. Natuurlijk mogen jullie je mening geven, maar ik vind het zeer onverstandig en onprofessioneel om dat met de bedrijfsnaam te doen over een filmpje van een product van de concurrent. En over mijn reactie......jullie kiezen er zelf voor om dat onder mijn filmpje te doen en ook nog eens mijn auto indirect te bashen door te suggereren dat hij niet zijn vermogen levert. Een mans trots etc . Dus ja.....dan kan het balletje eens worden teruggekaatst.

Dus ik blijf bij mijn suggestie. Steek al jullie energie in het opbouwen van je eigen fanbase, dan komt het vast goed met jullie bedrijf. Deze toelichting vind ik een prima start van je. Keep it up zou ik zeggen!

Geert DVX

Nieuw lid
Even een toelichting van mijn kant. Er werd vanuit de algemene DVX account getwijfeld over het vermogen van mijn JD chip. Dat vind ik teveel een 'Wij van Apple twijfelen over Samsung' gehalte hebben. Natuurlijk mogen jullie je mening geven, maar ik vind het zeer onverstandig en onprofessioneel om dat met de bedrijfsnaam te doen over een filmpje van een product van de concurrent. En over mijn reactie......jullie kiezen er zelf voor om dat onder mijn filmpje te doen en ook nog eens mijn auto indirect te bashen door te suggereren dat hij niet zijn vermogen levert. Een mans trots etc . Dus ja.....dan kan het balletje eens worden teruggekaatst.

Dus ik blijf bij mijn suggestie. Steek al jullie energie in het opbouwen van je eigen fanbase, dan komt het vast goed met jullie bedrijf. Deze toelichting vind ik een prima start van je. Keep it up zou ik zeggen!
Wel ja. Wij posten liever onder de naam dvx dan onder een fictieve naam. Probleem is echter dat iedereen ervan uit gaat dat elke tuner de andere wil neerhalen. Wij hebben als nieuwkomer veel tegenwind gehad wat alleen maar bevestigt dat we goed bezig zijn.
@sitechris. Ik begrijp je reactie. Maar het is nooit davy zijn bedoeling geweest jou of JD in discrediet te brengen. We leven in een democratie en davy heeft als tuner evenveel rechten als burger. De enige reden dat ik hier op deze site erover begon is omdat je je enorm veel verdedigde met de link naar deze reactie terwijl dit een totale misvatting is. Ik hoop dat dit bij deze opgelost is. Wij hebben niets tegen JD. Wat bruno betreft zijn we beide groot genoeg om onze onenigheden persoonlijk uit te praten.

PIM456

Nieuw lid
Wel ja. Wij posten liever onder de naam dvx dan onder een fictieve naam. Probleem is echter dat iedereen ervan uit gaat dat elke tuner de andere wil neerhalen. Wij hebben als nieuwkomer veel tegenwind gehad wat alleen maar bevestigt dat we goed bezig zijn.

Zeg eens Mr DVX, hoe zit dat nu eigenlijk bij jullie in België met die regelgeving. Ik meen toch te hebben begrepen dat da
getune en da gechip compleet illegaal is ?

Geert DVX

Nieuw lid
Op het autoforum is er al een rechtsprekende tuningkid die niets anders doet dan deze vragen te stellen en te staven met wetgevingen.
Graag verwijs ik je door naar autoforum.be voor meer info.

En zeg maar gerust Geert. Mr. DVX is wat te beleefd ;)

Tja de wetgever in België is daar duidelijk in, het is niet toegestaan. of men moet een nieuw COC attest aanvragen en de kans dat men dit verkrijgt is zero.
Jammer anders zouden de tuners nog wat meer werk hebben.

PIM456

Nieuw lid
Dus zijn belgische klanten beter gebaat om naar een nederlandse tuner te gaan !
Begrijp dan niet dat die belgische tuners hun tent kunnen openhouden als ze daar open en bloot aan illegale praktijken doen

Geert DVX

Nieuw lid
Deze vergelijking gaat dus niet op. Je moet net in de andere richting redeneren.
Wij tuners mogen de werken uitvoeren. Het is nadien aan de klant om het nodige te doen om in orde te blijven.
Dus als je naar een nederlandse tuner gaat blijf je met hetzelfde probleem zitten. ;)

PIM456

Nieuw lid
Deze vergelijking gaat dus niet op. Je moet net in de andere richting redeneren.
Wij tuners mogen de werken uitvoeren. Het is nadien aan de klant om het nodige te doen om in orde te blijven.
Dus als je naar een nederlandse tuner gaat blijf je met hetzelfde probleem zitten. ;)

Ten eerste is chiptuning verboden bij jullie in België, en
ten tweede als jij dat uitvoert voor een klant ben jij namelijk ook verkeerd bezig, net zozeer als die klant.

hoe gaat jouw klant dan iets in orde brengen terwijl het vooraf al niet mag ????

Je "helpt" toch ook niet iemand met bv iemands auto te jatten....of is dat strafrecht verschillend bij jullie ?

VEEJAY

Forumguru
Als de Nederlandse fiscus even bij de bekende Nederlandse tuners de administratie (=Kentekens) opvraagt van alle klanten (met chips en powerboxen) en daaruit de leaseauto's vist dan zijn de 14%/20% bijtelling poppen aan het dansen. In BE is het de roverheid die ook particuliere rijders kan aanpakken omdat ik dacht wegenbelasting op aantal PK is gebaseerd...

Geert DVX

Nieuw lid
beste lijkt me gewoon hier niet meer op in te gaan. Tuningkid is op autoforum.be alle topics aan het vervuilen en hier gebeurt net hetzelfde.
Indien jij vindt dat hierover gedebatteert moet worden moet je maar een andere topic openen.
En als je van mening bent dat het niet mag moet je het gewoon niet doen.

mvg

Rosinfield

† In Memoriam
wie is nu weer tuning kid? Een alias van deze fatsoensrakker Pim? Rare naam in dat geval. Ik begrijp er zo langzamerhand niet veel meer van, moet ik zeggen

Bovenaan Onderaan