Dvx-performance (België)

VEEJAY

Forumguru
Dank voor de positieve reacties heren! In dit stadium van het opzetten is elke positieve steun erg gewenst...

Het is ongelofelijk hoe snel binnen de tuningwereld mijn initiatief als lopend vuurtje gaat! Het leuke is dat er concullega's zijn die mij benaderen om samen te werken. Ik heb van een groot tuningsbedrijf met meerdere vestigingen in Nederland al een voorstel hun PPP tuning aan te bieden. PPP staat voor Placebo Power Pack (c). Details en prijzen volgen nog, ik moet nog even nadenken over hoeveel commissie ik erop ga doen... Uw suggesties zijn uiteraard welkom.

Ook krijg ik van GL rijders met powerbox tuning de vraag of er niet nog meer vermogen uit te halen valt. Deze klanten lijden aan het zogenoemde SaaitChris Syndroom(c). Dit houdt in dat elke tuning op den duur gaat wennen en je meer wilt (kan er niet meer PK uit, dan maar meer herrie want dan lijkt het sneller)..

Mijn reactie op de vraag van de GL rijders is dan ook consequent: "Er valt niet meer uit dat blokkie te persen, meer herrie door een luchtfilter of andere uitlaat valt niks te winnen qua vermogen helaas... Maar er komt binnenkort een stufe 2 tuning die zich richt op algehele gewichtsvermindering!!1! Gegarandeerd 5% snellere 0-100 acceleratie, 5% zuiniger en zonder extra uitstoot! Het programma heet "Montignac zijspiegeltjes inklappen Stufe II (c)".

Helaas krijg ik ook al dreigmail... Dat is de mindere kant, in de tuningwereld gunt men elkaar het licht niet. Ene Dokter D. heeft via email al gedreigd mij aan de trekhaak van zijn Stage 5 GTD te binden en dan door het dorp te crossen als ik niet heel snel stop met mijn initatief...

Omdat ik nog niet weet waar ik mijn bedrijf permanent moet vestigen, ga ik voorlopig opereren vanuit deze mobiele werkplek. Hiermee behoort tuning aan huis ook mogelijk!!11!

100684947_1.jpg

dirkie996

Forumguru
@ Veejay : Opgepast, de concurrentie begint zich te organiseren, je moet dus wel goed bezig zijn:xyxthumbs: ( gevonden op voorpagina onder nw topic)

icon1.png
1.6 TDI meeting @ BR-Performance Willebroek (BELGIE)

BR-Performance presents:

banner_nl.gif

Meeting voor 1.6 TDI rijders!

Canon-Eye

Donateur
kan er niet meer PK uit, dan maar meer herrie want dan lijkt het sneller
Nóg een suggestie voor een aanpalende activiteit: Stripe-Tuning.
Met een stel goeie strepen er overheen lijkt-ie ook al meteen een stuk sneller!

dirkie996

Forumguru
Omdat ik nog niet weet waar ik mijn bedrijf permanent moet vestigen, ga ik voorlopig opereren vanuit deze mobiele werkplek. Hiermee behoort tuning aan huis ook mogelijk!!11!

Bekijk bijlage 21253
Man, man wat een inventiviteit en zakelijk inzicht, rollenbank en receptie in één. Kun je zo de concurrentie ter plaatse het leven zuur gaan maken:winkie:

dirkie996

Forumguru
@veejay : Dyno heeft dringend een cursus : " hoe maak ik een auto vast op een mobiele testbank" nodig, aangezien de klanten de slogan : " rijd binnen, sprint buiten met onze RIP tjoening", niet echt appreciëren. tjoenen.jpg tjoenen 2.jpg

VEEJAY

Forumguru
Sorry dat ik niks heb laten horen maar ik ben op dit moment druk met een jurist voor een constructie van een aantal (lege) BV's met postadres en een holding. Als dat rond is dan naar de KVK voor de inschrijving.

De testen verlopen goed trouwens! Het roet komt door extra veel inspuiting laag in de toeren om de turbo sneller op te laten spoelen, hierdoor heul veul koppel onderin beschikbaar!!!!11!! Uniek! Vrijwel geen turbogat!! Dat doet geen enkele tuner RIP Tuning (c) na!!11![video=youtube;Aw80dQo6Td0]http://www.youtube.com/watch?v=Aw80dQo6Td0&feature=youtu.be[/video]

Canon-Eye

Donateur
"Daar komen de duitsers aan !! " Oeps, hedendaags mag men dit niet meer roepen, zeker?
Och jawel hoor - langs de Nederlandse kust en in de watersportcentra roepen ze dat ook vol vreugde - aan het begin elk zomerseizoen...:xyxthumbs:

Noord26

Forumguru
Ik zou zeggen beiden een chip laten maken op maat voor dezelfde auto en testen op onafhankelijk bank. Maar dan weten we de uitslag al.

LT83

Forumguru
Haha, het commentaar is inderdaad lachwekkend en zeer laag. Maar goed, er zit maar 1 ding op. Geen dyno´s gewoon een mooi vergelijk op de autobahn, mbt de 2.0tfsi´s wil ik mijn rs wel beschikbaar stellen voor vergelijkingsmateriaal, als jij de 2.0 tsi meeneemt kunnen onze belgische vrienden ook 2 auto´s meenemen. Ik wil dan weleens zien hoe zich dat gaat verhouden, ze beweren eigenlijk gewoon dat de pk´s niet kloppen, oftewel een door DVX gechipte auto is met minder pk´s op de dyno uitdraai minimaal net zo snel.

Bovenaan Onderaan