sitechris
Donateur
Even een toelichting van mijn kant. Er werd vanuit de algemene DVX account getwijfeld over het vermogen van mijn JD chip. Dat vind ik teveel een 'Wij van Apple twijfelen over Samsung' gehalte hebben. Natuurlijk mogen jullie je mening geven, maar ik vind het zeer onverstandig en onprofessioneel om dat met de bedrijfsnaam te doen over een filmpje van een product van de concurrent. En over mijn reactie......jullie kiezen er zelf voor om dat onder mijn filmpje te doen en ook nog eens mijn auto indirect te bashen door te suggereren dat hij niet zijn vermogen levert. Een mans trots etc . Dus ja.....dan kan het balletje eens worden teruggekaatst.
Dus ik blijf bij mijn suggestie. Steek al jullie energie in het opbouwen van je eigen fanbase, dan komt het vast goed met jullie bedrijf. Deze toelichting vind ik een prima start van je. Keep it up zou ik zeggen!
Dus ik blijf bij mijn suggestie. Steek al jullie energie in het opbouwen van je eigen fanbase, dan komt het vast goed met jullie bedrijf. Deze toelichting vind ik een prima start van je. Keep it up zou ik zeggen!