DM’s zijn rode Octavia 4 vRS iV PHEV Combi

Tees

Donateur
Ik zou ook denken dat een onderdeel als een accu níét blootgesteld wordt aan de elementen. Want zand is één ding, wat als jij nou ff lekker door een plas (zout) water rijdt? Gaat die accu niet leuk vinden hoor...iets van een plaatje aan de onderkant wat t meeste aan zooi tegenhoudt zou ik ook wel logisch vinden
 
Inmiddels ben ik een tijdje verder..
Er is een module vervangen van het infotainment. Ik weet (nog) niet welke; is het gewoon de ”hoofdunit” als in “het” columbus apparaat? Is het een printje ergens? Geen idee. Maar: het skoda connect doet het!

Het ratelende geluid gaat opgelost worden; het lijkt vrijwel zeker (men is 95% zeker zeg maar) de waterpomp te zijn. Dus mooi dat ik het daar niet bij heb laten zitten met het antwoord van “niks om je zorgen over te maken”

Uitlijning is ook gedaan, nu dus voor de tweede keer. Hopelijk staat het stuur nu wél recht.

maandag (of dinsdag) ophalen.
 
nou jongens. Diepe zuchten hier vanuit t Haagse op dit moment.

Je zou denken; alles is verholpen en ophalen. Maar nee.
Weken terug natuurlijk bij dealer wageningen geweest voor o.a. het geratel en het niet kunnen worden van de hoofdgebruiker.

Vervolgens bij wittebrug geweest. Die heeft het opgelost; idd blijkt de 5F module te zijn vervangen. Dus het hoofdgebruiker gebeuren werkt weer. En het geratel zou de waterpomp zijn. Maar nu komt het dus; dealer in wageningen geeft geen akkoord voor de kosten aan de dealer hier. Die willen het zelf doen. Factuur zou 2900 euro nog wat zijn voor alle werkzaamheden.

Probleem is dat de dealer er al mee bezig is geweest (alvorens akkoord dus blijkt) en wageningen, nouja, eigenlijk hoofdkantoor veenendaal, de factuur niet wil betalen. Die willen de auto zelf hebben.. de enige drijfveer daarachter zijn de kosten. er word totaal niet stilgestaan bij een praktische oplossing voor de klant.

maar hoe moeten ze die auto nu hebben? hij is momenteel niet rijdend vanwege de gedemonteerde pomp.. En die 5F module zou er dan weer uit moeten.. en toevallig weet ik dat ze de laatste in voorraad hadden besteld. en ophalen zal dan ook wel een feestje worden. moet ik zeker met de trein dat hele end daarheen?

Moedeloos word je ervan.. wat een gezeik..
 

ertromp

Forumguru
Maar had je de dealer in Wageningen niet ingelicht dat je garantiezaken door een ander wilt laten oplossen? De stealert in Wageningen is tenslotte degene die jou garantie verleend en de kosten moet dragen.
Wel een klote situatie trouwens
 

leon-cupra

Forumguru
@kwillems zie eerste pagina: 5BAF911D-1E98-4B75-9880-D85238F7C7CF.jpeg

De dealer witteburg had eigenlijk wel beter moeten weten. Als er dergelijke reparaties dienen te gebeuren vraag je toch eerst toestemming aan de betaler. Is dus blijkbaar nu niet gedaan en TS zit nu met de gebakken peren.
 
Het was bekend bij de verkoper van Wageningen dat ik naar de wittebrug zou gaan. Sterker nog: in een email (heb bijna alles op mail) schrijft hij zelfs dat ze er geen tijd voor hadden (in die 2 weken dat hij er stond) en dat het slimmer zou zijn om een afspraak bij een dealer in de buurt te maken.

Ze waren overal op de hoogte.
Maar nu de garantieafdeling de factuur ontvang is er ineens heibel.
 
Ter leed en ter vermaak. Mijn uitgebreide mail van bijna 4 kantjes die ik er nu aan toe heb gewijd.
Brief is geanonimiseerd .
De bijlage verwijder ik over een paar dagen wel weer.
 
Laatst bewerkt:

hemi24

Forumguru
Tip van Flip:
Misschien beter om kort en bondig (max 1/2 A4-tje) uiteen te zetten wat de problemen zijn en wat je wilt dat eraan gedaan wordt?
Dan kun je die 4 kantjes proza altijd nog als bijlage (onderbouwing/tijdlijn) toevoegen.

Ik snap de emotie, maar bovenaan blad twee was je mij als lezer al kwijt…
 
Ja, wellicht was mijn betoog wat aan de lange kant voor hen die het gelezen hebben. Echter heeft het wel geholpen. Er is inmiddels overeenstemming bereikt en de auto hoeft niet naar Wageningen. Waterpomp is besteld, morgen gereed. Waarschijnlijk pas einde middag, dus moet even kijken of ik hem morgen of donderdag ochtend op haal dan.

Wat een gedoe zeg..
 
Vandaag met het goede weer maar even de simpele dingetjes gedaan die op de todo lijst stonden..

De superskoda kofferbak leds gemonteerd.. die geven idd flink meer licht.. morgen eens in de parkeergarage bekijken.. en ik heb nieuwe plaathouders gemonteerd van Alti Giri met een fancy pancy hoogglans zwart randje, al zijn er ook kleurtjes te koop.


De overige gadges komen bij beter weer. Die moeten bij 18 graden geplakt worden..

Voor;
68F98799-E8FD-4C5C-B122-F114FAC282A7.jpeg

na;
80601A3D-E23A-4EFC-858F-6C6C5B17D61F.jpeg





Voor; (oja; de plaathouder bleek niet precies in het midden te zitten…. Pfff..)
20D5EE34-81CC-4B70-9527-71D2EC19F85D.jpeg

na;

4727573C-5ADF-4820-BC72-DC55DCCFF8C4.jpeg


4351D252-CD2F-4DFD-90F2-8A2DD8AC8C35.jpeg
 
Bovenaan Onderaan