Dingen die je niet waardeert in je O2

Mistraller

Senior Member
Ook trekhaak probleem en zachte achterkant is al opgelost. Ik heb de "nieuwe" haak, zonder hulpveren, en dat bevalt zeer goed, nog niets geraakt. Foto's in mijn album.

Verder; verwarming van de spiegels gaat automatisch aan, als het knopje van de spiegels al in verwarming staat, en je drukt op de achterruit verwarming.
 

Mistraller

Senior Member
Er wordt regelmatig geklaagd over dingen die allang opgelost zijn, of gewoon persoonlijke wensen zijn. (zoals de kofferbakstengel, mijn vrouw zou zonder die stengel niet eens de klep dicht kunnen trekken)

Vandaar mijn opmerkingen over eerdere posts in deze thread :) .
 

Ron-e

Lid
Misschien al gezegd, maar ik vind het plastic chroomkleurige rond de schakelpook (dsg) echt te plastic. Dat voelt niet solide aan.. en vraag me af hoe dat er over een jaartje uit ziet. verder echt een topwagen..
 
Ik heb sinds vorige week een gebruikte Octavia, 2.0 TDI Elegance.
Hij heeft pas 115.000 KM gelopen.
Ik kom uit een Fabia 1.9 SDI.
Tjonge wat een superauto is dit.
Het enige minpuntje dat ik tot nu toe heb mogen ontdekken is de zonneklep, als je hem naar links voor de de zijruit doet, dan kan de laagstaande zon en nog steeds langs.
Had mijn Fabia ook.
Maar dat is dan ook het enige.
Verder zeer tevreden. :baby012:
Groet,

Gertjan
 

nand0l

Nieuw lid
De combinatie Amundsen-mObridge, de werking van de bluetooth en weergaven op de Amundsen van de telefoonlijst werkt totaal niet goed.

icm welke telefoon is dit? ik ga mn autio vrijdag halen en ik heb dit setje er ook in zitten, ik hoop toch bij mn god wel dat het een beetje communiseerd met mn samsung galaxy S....
 

SHEDAI

Lid
Waar ik me aan erger is haakje aan b-stijl waar je jas aan hang en dan tijdens het inhalen op snelweg over je schouder heen wil kijken maar dan kijk je recht in je jas. Ik gebruik hem niet meer.
 

Toledo_driver

Nieuw lid
Dingen die ik niet waardeer aan mijn O2 zijn:

- Lichte bekleding, want die wordt snel vuil.
- Slappe veren achter, vooral met hele gezin.
- Motorgeluid stationair.
- Het bedrag aan wegenbelasting (vorige auto was 55 per maand, nu 110) maar daar
kan de auto niets aan doen.

Dit zijn voor zover ik nu kan verzinnen de mindere punten. De lijst met positieve punten is veel langer, maar daar gaat dit topic niet over.
 

Evilcomputing

Senior Member
Na 1 dag en 300 km op de teller meteen 2 dingen:

volume bediening op het stuur met dat wieltje, bij het nemen van een rotonde met 1 hand, zet je hem of snoei luid, of je hoort net de flitsers niet meer :)

de andere:

Er blijft 12V op de sigaretten aansteker staan als de auto uit en van het contact is.
 

hemi24

Forumguru
Opladen van je mobiele telefoon of domdom is een druppel op een gloeiende plaat v.w.b. de capaciteit van de accu...
 

Evilcomputing

Senior Member
Bedoel dan ook meer de omvormer naar 220
of in de zomer een koelbox.

Ook heb ik vaak genoeg van het autorijden en stap ik zo uit de auto en laat al die dingen altijd gewoon in de sigaretten aansteker zitten.
 

Roel

Lid
volume bediening op het stuur met dat wieltje, bij het nemen van een rotonde met 1 hand, zet je hem of snoei luid, of je hoort net de flitsers niet meer :)

Had ik in het begin ook last van, maar dit went snel: na verloop van tijd weet je al zo te sturen, zonder het wieltje aan te raken.
 

Evilcomputing

Senior Member
Thanks Roel,
Hopelijk wordt het beter.

Vandaag weer een minpunt:
Denk ik test de navigatie eens.

Stomme belgische stem die ik niet kan veranderen.
En om de 5 minuten: de route is gewijzigd op basis van verkeers informatie.
DRAMA
 

sitechris

Donateur
Gisteren had ik opeens de draaiknop van de stoel in mijn hand omdat ie losliet. Slordig afwerkingsfoutje. En nog een ander minpuntje, de stoel staat ook in de laagste stand niet laag genoeg wat mij betreft.
 

ab60

Nieuw lid
De chroom-inleg op de versnellingspook laat na een 1/2 jaartje los en dat geeft een gemeen scherp randje. :biggthumpdown:
Binnenkort maar even langs de dealer hiervoor
 
Bovenaan Onderaan