Dingen die je niet waardeert in je O2

Evilcomputing

Senior Member
Je hebt ook van die poppen die je op kunt blazen , zeuren ook niet als je te hard rijdt:super:


Zoals mijn mini ooit?
2484440466_74354929cc.jpg


IMM 2008
 

hemi24

Forumguru
:ot: die verbaasde blik gaat op den duur wel vervelen, ookal is het de open mond wellicht een uitstekende opbergplek voor een bal-pen..!

@Evilcomputing: ik zie het probleem al, je antenne is te lang!!!
 
Het enige wat ik ECHT irritant vind is dat als je de raam op een kier hebt staan en het regent alle regen van de voorruit naar binnen komt.

Minder irritant, maar wel aanwezig is het slecht werkende climatronic. Die doet volgens mij maar wat. Stoor me er niet echt aan.

Verder echt een heerlijke auto en dat na 187000 km erin te hebben gereden
 

Rallye

Forumguru
@sNielz: de regen vind ik niet erg, dan heb ik de ramen dicht, maar ruitensproeiervloeistof is inderdaad vervelend.

Wat werkt er slecht aan de climatronic? Bij mij werkt de climatronic goed, enkel de aanpassing als je van zonnig naar bewolkt gaat, zou wat sneller mogen.
 

Darkside

Forumguru
Dat was ook bij je opel zo. Desalniettemin vervelend.

Verder vind ik de climatronic ook niet vervelend. Tot nu toe houd hij prima een constate temp. Beter dan mijn vorige auto.
 
Ik vind de stoelen van mij O2 wat smal. Nog meer mensen die daar last van hebben?

.... ehhh.... zijn ze te smal... of .... ben jij te breed: sportschooltype resp. aardappelzak, of toch gewoon "gemiddelde nederlander"??:winkie:

Heb er in mijn Octavia (model 2001 en 2005) niet echt last van gehad. Wel zaten de tweede serie stoelen wel veel steviger: meer zijdelingse steun.
 
.... ehhh.... zijn ze te smal... of .... ben jij te breed: sportschooltype resp. aardappelzak, of toch gewoon "gemiddelde nederlander"??:winkie:

Heb er in mijn Octavia (model 2001 en 2005) niet echt last van gehad. Wel zaten de tweede serie stoelen wel veel steviger: meer zijdelingse steun.

Haha ik ben gewoon een "gemiddelde" Nederlander hoor. Het gaat mij vooral om het zit gedeeltje. De rug zit prima.
 

Rallye

Forumguru
Haha, grappig. Één van de redenen dat ik een Octavia RS heb is dat ik de sportstoelen van de Golf GTI te smal vond. Voor mij waren de stoelen van de Octavia breed genoeg.
 
De achtervering is niet week. Ik rij dagelijks met een volle kofferbak rond en heb geen last van uitbreken oid. Door de lange overhang aan de achterkant kom je echter wel vrij snel met de trekhaak aan de grond als je wat rap een drempel afrijdt. Gekraak in de ophanging is goed te verhelpen door siliconenspray te spuiten op de rubbers. Dit komt ook bij andere ( niet VAG ) merken voor. Geen problemen met de wegligging. Dimbaarheid van de klokkenwinkel kon beter. Windgeruis rond de buitenspiegels is goed hoorbaar. Wat mij al meerdere malen is opgevallen is dat er bij harde wind op de snelweg die mooie flatblade wissers beginnen te gillen. Heb ik bij wissers met metalen brug nog nooit gehoord. Er wordt wekelijks zo'n 1500 kilometer met de wagen verreden.
 
Bovenaan Onderaan