Citigo VAG-COM Meeting zondag 9 december 2012

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maarten

Forumguru
Ik wens jullie mede namens het hele Skodaforum team morgen een hele leuke en gezellige dag toe. We zien jullie ervaringen, verslagen en foto's graag verschijnen!
Michel; nogmaals dank voor de super organisatie!:xyxthumbs:
 

LT83

Forumguru
Hahaha, ja en het hoofdkantoor van de politie zit ook op 50m afstand :tongue:
Je draagt toch wel netjes belasting af over je inkomsten neem ik aan ;)
 

Canon-Eye

Forumguru
heb je voor mij ( en de rest) een postcode en huisnummer?
Probeer het eens met 6511 AD, dan zit je er vlakbij.

En google maps + streetview biedt een goeie mogelijkheid om de boel nu alvast te verkennen...
 
In verband met het weer morgen, heb ik het aanvullend programma wat aangepast. We gaan een mooie route door de omgeving rijden, uiteraard met aangepast tempo. Juist door de sneeuw ziet het er fantastisch uit en is het zéker een aanrader om mee te rijden.

Ik zal morgen de route tweemaal rijden: dan hoef je niet alleen maar te staan wachten, en kunnen de aanpassingen ook in twee groepen gedaan worden. Ik rijd vooraan, een vriend van mij rijdt achter iedereen aan, als bezemwagen.

Ik heb er zin in, ik zie jullie morgen!

Route.jpg
 
RS-initialen, dank voor de foto's!

Vandaag hadden we pech: het was koud en nat. Daarom hebben we uiteindelijk het extra programma maar laten zitten. Dat was niet heel erg, want het was enorm gezellig. Het is erg leuk om wat gezichten bij de forumnamen en auto's te zien en even van dichtbij te kunnen kijken.

Om het een het ander te noemen: Het is me opgevallen dat leaf silver een kleur is die in het echt nóg mooier is dan in de boekjes. Fraaie auto, Sador! ;) De aanpassingen van Tino zijn ook top en ondanks dat Ingebakermans niet blij is met d'r open dashboardkastje, heeft ze wél een vak onder het stuur dat bij mij mist.

Verder heb ik vandaag het City Safe Drive-systeem getest. Wel even vreemd, maar het werkt toch goed! Videomateriaal is aanwezig:

[video=youtube;_cV_NUHx5J0]http://www.youtube.com/watch?v=_cV_NUHx5J0[/video]

De aanpassingen van Antera zijn absoluut een succes, ik ben erg blij met de VAG-COM verbeteringen op mijn auto.

Ik vond het een geslaagde, gezellige dag!

SAM_0013.jpg SAM_0014.jpg SAM_0015.jpg SAM_0018.jpg SAM_0019.jpg
 

Inge

Lid
Tof alle foto's meteen op het forum.
Michel ja je kan niet alles hebben - tenzij .... je dashboardkastje er later in komt :crazy:.

Ook ik vond het reuze gezellig en het was leuk om bij alle namen nu ook gezichten te hebben.

Michel top georganiseerd! :xyxthumbs: - Anterra dank voor alle aanpassingen. Mega! Ben er erg blij mee.
 

Antera

Donateur
Idereen bedankt was erg leuk alleen jammer van het slechte weer. De volgende keer dan toch maar in de zomer :-)
 
Ziet eruit als een geslaagde meeting :xyxthumbs:

De pics so far zijn very nice!
Ben nogal visueel ingesteld, dus hoop stiekem dat er nog wat meer volgen :grin:
 

Cordoba

Forumguru
Ik weet het ik ben lastig maar heb je voor mij ( en de rest) een postcode en huisnummer? :)

Daar is een site voor om die op te zoeken als je die nodig hebt: Zoek bij postcode.nl naar adressen en postcodes - Postcode.nl vervolgens gewoon de adresgegevens die je wel hebt invullen (straat en plaatsnaam) en dan krijg de mogelijke postcodes. Eventueel kun je op de zustersite daarvan (Welkom bij www.kaart.nl) ook checken op kaart welke het beste overeenkomt (gevonden postcode invullen en dan op de kaart kijken waar je uitkomt)
 

Tino

Senior Member
Idereen bedankt was erg leuk alleen jammer van het slechte weer. De volgende keer dan toch maar in de zomer :-)
.

Het weer was niet super :(maar we heben wel onze aanpassingen:worshippy: bedankt daarvoor en Michel goed geregeld:xyxthumbs:.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan