Citigo VAG-COM Meeting zondag 9 december 2012

Status
Niet open voor verdere reacties.

Inge

Lid
Ziet er goed uit Michel - ondanks de mistige lucht toch een hele mooie foto. Ik zal mijn camera + lenzen ook meenemen dan moeten we best wel een aantal heel aardige plaatjes kunnen schieten.

Ziet er goed uit Michel - ondanks de mistige lucht toch een hele mooie foto. Ik zal mijn camera + lenzen ook meenemen dan moeten we best wel een aantal heel aardige plaatjes kunnen schieten.

Ik zal voor de meeting ook mijn DSLR inladen, als ik eraan denk. De foto van vandaag heb ik gewoon met mijn iPhone geschoten, zonder veel moeite. Hij valt me ook mee, hoewel er best een uurtje Photoshop in zou kunnen steken. ;)

Fotocamera's gaan er genoeg mee als ik het zo hoor.

Ik heb momenteel mijn winterwielen eronder liggen, met Aries wieldoppen (zie ook mijn album). Geen gezicht als je het mij vraagt.. Voor de meeting wissel ik mijn wielen eventjes, voor een paar dagen, terug naar de zomerbanden..

LT83

Forumguru
Hahah, snap ik Michel, was ook een geintje he ;)
Ben je trouwens nog steeds niet tegengekomen in ons mooie dorp!

djmshell

Senior Member
Voor diegene die een forum sticker hebben/ gaan plakken op hun citigo. Willen jullie een plaatje posten op het forum sticker topic... Ben er wel benieuwd naar.... Zie ik de stickers op de plaats waar ze horen.... Voor alle deelnemers veel plezier 9 dec.

@Luuk, misschien komt dat omdat mijn Citigo vooral voor de deur staat (Saltshof). En daar ben ik niet uniek, een eindje verder staat een andere witte Citigo, Ambition of Tour, maar dan een vijfdeurs. Die mensen hebben ook een witte Superb.

Over het algemeen probeer ik mijn auto niet voor kleine stukjes te gebruiken - als'ie onderweg is, is het meestal buiten de regio ;)

Tino

Senior Member
Vandaag even de route gereden die ik heb uitgezet. Hij is - ondanks de wat donkere, grauwe dag, mooier dan ik had verwacht!

Verder heeft Skoda Hegeman aangegeven dat ze best wel bereid zijn om iets te doen. Promotiematerialen zoals keycords, sleutelhangers, pennen etc. zijn niet meer te bestellen. Heeft een van jullie een suggestie wat ze wél kunnen doen?

Ik vraag in ieder geval om een Citigo bij ze mee te nemen, zodat een vriend me kan helpen met de organisatie. Hij rijdt Peug 107 en daarmee kan hij simpelweg niet op de meeting aankomen, toch?

mischien een opblaasbare Citigo/Up/Mii voor de rem proef

MacManiac78

Forumguru
Even OFF-topic.
Voor de mensen die bochtverlichting wensen, laat dan ook ALTIJD ook de bochtverlichting via knipperlicht aanzetten! Bochtverlichting ZONDER de knipperlicht activatie, geeft tegenliggers op rotondes (o.i.d.) een verkeerd beeld.

VOORBEELD: Je komt net op de rotonde en wilt deze bij de derde afslag weer verlaten. Je draait naar rechts, bochtverlichting rechts gaat branden, vervolgens draai je naar links, de de bochtverlichting links gaat branden. Nu je bij de derde afslag aankomt, staat je lamp links dus nog aan. Activeer je je de bochtverlichting ook middels de knipperlichten, (dan werkt het dus zowel op de stuuruitslag EN het knipperlicht.)

OFF-topic 2: Er zijn nog meer mensen in het bezit van VCDS (VAG-COM). (Niet bedoeld om iemand in de wielen te rijden.)

Andere optie: Het activeren van het fabrieksalarm? (Lijkt me een PRE!)

Antera

Donateur
Kan je in de OP niet even de juiste locatie vermelden anders moet je door alle pagina's om het te vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan