Citigo VAG-COM Meeting zondag 9 december 2012

Status
Niet open voor verdere reacties.
Citigo.jpg

Na een interessepeiling via PB kan het er gelukkig echt van komen: een VAG-COM meeting voor Citigo eigenaren. Als je een Up! of een Mii hebt ben je natuurlijk óók welkom!

Datum: zondag 9 december 2012 v.a. 11 uur
Locatie: Nijmegen (precieze plaats moet nog worden uitgezocht, iemand tips?)
Doel: Elkaars Citigo's bewonderen en VAG-COM aanpassingen laten doen. Antera zal dit verzorgen.
Kosten: €15,- per auto
Minimaal aantal deelnemers: 8


Wanneer het minimum niet wordt gehaald zullen de kosten iets stijgen of zal de meeting worden geannuleerd, dit in overleg. Ik heb gekozen voor de zondag omdat ik heb gemerkt dat velen op zaterdag moeten werken.

Belangrijk: Koffie is aanwezig!

Afhankelijk van de interesse vind ik het geen probleem om een aanvullend programma te organiseren, zoals een route door (omgeving) Nijmegen of een stadswandeling. Dit kunnen we in twee groepen doen, de aanpassingen nemen namelijk altijd wat tijd in beslag.

De mogelijke VAG-COM aanpassingen:

  1. Bochtverlichting via mistlampen
  2. Bochtverlichting via knipperlicht
  3. Anti-Carjacking
  4. Tear wiping voorzijde
  5. Spiegelverwarming via achterruit verwarming activeren
  6. Comfort turn signal aanpassen
  7. Coming home verlichten activeren (door het seinen met grootlicht)
  8. Parkeerlicht activeren
  9. Seat belt warning off
  10. Verbruiksmeter omzetten naar Km/L
  11. Dakraam Comfort opening

Inschrijven graag als volgt:

Forumnaam:
Aantal personen:
Gewenste aanpassingen:
Interesse in aanvullend programma:

Opmerkingen en aanvullingen hoor ik graag. Ik hoop dat we genoeg personen bij elkaar krijgen en een leuke meeting kunnen organiseren!
 

Inge

Lid
Forum naam: Ingebakermans
Anntal persone: 1
Gewenste aanpassingen: 2, 3, 4, 6, 8
Aanvullend programma: ja, indien voldoende hersteld
 

sador

Donateur
Forum naam: Sador
Aantal personen: 1
Gewenste aanpassingen: 1,4,6,8,11
Aanvullend programma: ja
 

Tino

Senior Member
Michel Top dat het gelukt is:worshippy:

Forumnaam: Tino
Aantal personen: 1
Gewenste aanpassingen: 1, 3, 4, 5, 7, 8
Interesse in aanvullend programma: Ja als het niet regend;)
 

bobbie

Senior Member
Hoi Michel

Ben er bij!

Bobbie
1 persoon
Aanpassen 1, 3, 4, 10, 11
Geen interesse na programma
 

Hetzer

Forumguru
Bij mij zijnl de aanpassingen onlangs al gedaan..

Maar mocht ik tijd hebben en kunnen,dan wil ik nog wel langskomen voor de gezelligheid.
 

Inge

Lid
Bofferd, maar wel gaaf als je langs komt - kunnen we allemaal je auto bewonderen. En heb ik weer een gezicht bij een naam.
 
Komen zonder mee te doen aan de aanpassingen of het aanvullende programma is natuurlijk mogelijk. De locatie wordt de Waalhaven in Nijmegen. Een grote parkeerplaats (gratis) en vlak bij de stad. Zeker op zondag ruimte zat!

Schermafbeelding 2012-11-17 om 20.03.15.jpg

Schermafbeelding 2012-11-17 om 20.03.57.jpg

Schermafbeelding 2012-11-17 om 20.07.01.jpg
 

Antera

Donateur
leuke locatie maar bij het water niet erg waterkoud. Altijd kouder dan niet bij water in deze periode :-)
 

Inge

Lid
Helemaal mee eens!!

Mochten jullie naar Utrecht willen/ kunnen komen dan kan ik kijken of ik de parkeergarage onder mijn woning misschien voor gedeelte afgezet kan/ mag worden en die dag gebruikt mag worden. Koffie, soep en een broodje gaat dan ook tot mogelijkheden behoren (dan huur ik het kantoortje van het projecthuis wat grenst aan de garage die dag) en het is er relatief warm in vergelijking met naast het water.
 
Dat lijkt me niet handig Inge, ik heb de meeting op 3 andere fora geplaatst, en op één aanmelding na heb ik het minimum gehaald. Wanneer alles omgegooid moet worden is er aan de ene kant een kans dat er aanmeldingen afvallen, en erger nog: er gaat een hoop tijd zitten in het organiseren en ik ben eigenlijk niet van plan weer van voren af aan te beginnen.
 

Tino

Senior Member
Heb al bij de haven gekeken plaats zat het ligt wat lager dus uit de wind en je kunt de nieuwe waalbrug zien.
Ze zijn flink aan het verbouwen dus wegen ligen er iets anders bij.
Alleen even opletten als je vanaf het cetrum rijd staat de haven niet op het bordje ( leters verwijderd) als je er langs rijdt kun je het wel in de spiegel zien:rolleyes:
 

Inge

Lid
Heb je helemaal gelijk in - was maar een idee om de koude te ontlopen. Fijn dat het minimum zo goed als gehaald is. Zie uit naar de meeting altijd leuk om auto's te zien.

Mocht er in de toekomst nog een keer een meeting komen misschien iets om in gedachten te houden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan