Citigo VAG-COM Meeting zondag 9 december 2012

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marbod

Nieuw lid
Goed geregeld vandaag Michel. Leuk om zoveel Citigo's samen te zien en de mensen van dit forum. Antera bedankt voor de aanpassingen.
 

Inge

Lid
Gisteren heeft 1 van jullie een bedrijf genoemd voor banden/ velgen alleen ben ik het webadres vergeten. (Domme ik!!!) Zou je het nog ene keertje willen geven. Mijn dank ik mega.
 

Marbod

Nieuw lid
Hoi Inge, bedrijf waar ik het gisteren over had heet popgom.nl. Volgens mij is t wel alleen voor banden, maar dat weet ik niet zeker. Andere aanrader voor velgen is autounit.nl. Weet niet of ze het op de site hebben staan, maar ze hebben een enorme keuze. Ze zitten in Woerden en vanuit De Meern ben je er zo. Kan je altijd eens gaan kijken.
 

Inge

Lid
Marbod , mijn dank is groot :laugh:

Ga straks/ morgen bij beidde kijken op de sites. En ja Woerden is inderdaad erg goed te doen vanuit Utrecht - ook wel fijn om het in het echt te zien.

Geeft me weer at te doen in de vakantie - dank bij je hulp me van de straat te houden :winkie:
 

Antera

Donateur
Heb btw zoals het er nu uitziet ook de scandinavie optie gevonden in de codering. Moet het nog een keer testen. Dus mocht er iemand zich geroepen voelen anders moet ik wachten tot ik een klant ermee krijg
 

Inge

Lid
Mark, mijn auto is beschikbaar als testauto - laat maar weten wanneer je wilt testen :laugh: Lijkt me super Scandinavie DRL
 

Octavia Simply Clever

Senior Member
Dag Antera,

Mijn octavia heeft dan blijkbaar ook de scandinavie instelling wat DRL betreft, zowel voor als achter gaat alles branden incl. plaatverlichting.
Toen ik dit aan de garage melde, dat ik al O2's had zien rijden hier in België met enkel vooraan DRL stonden ze wat versteld.
Ze weten ook niet hoe ze de codering moeten aanpassen, het is DRL aan of DRL uit.
Mss heb jij voor mij de oplossing.


MVG Frank

 

Antera

Donateur
Dit is dan niet de scandinavia optie maar anders . Dit pas ik veel toe bij audi en denk dat dit ook bij de O2 geld maar dit heb ik helaas nog niet eerder geprobeerd. Daarvoor moet de software eraan hangen of de optie zichtbaar is en in te stellen. Maar ik vermoed dat dit geen probleem is. Langskomen is dan helaas de enigste manier om dit te checken
 

Antera

Donateur
FF een bump. Wil degene die toen problemen had met de bochtverlichting omdat deze maar voor helft goed werkte zich even melden. Ik heb daarvan even het kenteken nodig. We zijn op meer problemen gestuid met diverse modellen die een compleet andere module blijken te hebben en waarbij verlichtings instellingen problemen geven en wil even controleren of bij deze er ook een andere module in zit.

Proberen nog steeds de oorzaak en reden te vinden.

alvast dank
 

Hetzer

Forumguru
gaarne het eaa, regelen via de pm, of een nieuw topic beginnen in het vagcom gedeelte

alavast bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan