Citigo VAG-COM Meeting zondag 9 december 2012

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat zal een van mijn mods even moeten doen. De locatie is de Waalhaven in Nijmegen. In de navigaties is het het makkelijkst om even in te vullen: 51°50'59.71"N 5°51'4.23"O, kan dan niet missen!

Ik zie iedereen volgende week. Alleen langskomen zónder aanpassingen mag natuurlijk altijd. :)
 

Inge

Lid
Hoi Michel,

Dat is leuk al die graden maar heb je ook een gewoon adres voor me - werkt op mijn Garmin toch een stukje prettiger - behalve Waalhaven want die is neem ik aan best wel groot.
 
Als je navigeert naar Cordoba's adres kom je ongeveer goed uit. Het is eigenlijk aan de Waalbandijk maar dat is voor je navigatiesysteem winder praktisch. Als het goed is krijg ik sowieso vlaggen voor een beetje herkenbaarheid! :xyxthumbs:
 

Inge

Lid
Mannen,:xyxthumbs: Dan ga ik die invoeren komende zondag.
Vlaggen, helemaal een goed idee!!
 

Antera

Donateur
Heb jij voor mij straks een lijstje michel. mailen mag naar info @ lowering.nl.

heb zelf al een lijst gemaakt die ik bij heb waarop staat wat de mogelijkheden zijn
 

bobbie

Senior Member
Hoi Michel,

Optie 2 mag er van mij ook bij als ik zo het verhaal over de rotonde hierboven hoor!

Groet Bob
 

Antera

Donateur
Ik heb en lijstje bij met de optie. Die krijg je in je handen gestopt en dan mag je zeggen wat je wilt :-)
 

Inge

Lid
Anterra (Mark - heb ik ondertussen begrepen) wat ben jij toch slim :smirk:. Daar jij inmiddels alle mogelijkheden kent! Ben enorm benieuwd wat er software matig allemaal kan.
 

Inge

Lid
Anterra, las net op het Up! forum dat je je eigen "online shopje" hebt zoals jij het noemt. Wat verkoop je allemaal - heb je een link ben gewoon benieuwd!
 

lucky020nl

Nieuw lid
Via het Up! forum kwam ik hier.

Forumnaam: Lucky020nl
Aantal personen: 1
Gewenste aanpassingen: bijna alles
Interesse in aanvullend programma: Ja
 
Bij slecht weer heb ik een locatie om naartoe uit te wijken, overdekt en groot genoeg voor onze groep. Ik ga niet op internet zetten waar het precies is, dat geef ik door als het zondag van belang is.

Misschien is het handig voor iedereen die komt om even mijn telefoonnummer mee te nemen: 06 - 81 69 16 59
 

Inge

Lid
Dat heb je goed geregeld! :xyxthumbs:

Laat je het wel vroeg genoeg weten! Vast wel jouw inmiddels goed genoeg kennende.
 
De locatie voor morgen is overdekt, maar niet windvrij. Daar kunnen we wel mee leven toch?

De nieuwe locatie: Vredestraat, Nijmegen.

Ik zorg ervoor dat de slagboom vanaf half 11 open is voor jullie.

image.jpg
 

Inge

Lid
Hoi Michel,

Top over dekt!!

Ik weet het ik ben lastig maar heb je voor mij ( en de rest) een postcode en huisnummer? :)
 
Nee, sorry. Die is er niet, want het is een achteringang. Ik zorg dat jullie netjes worden opgevangen! Ik zal straks kijken of ik een navigatie-adres kan vinden.. Zit nu in de auto (don't worry, niet achter het stuur!) en vanaf de mobiel is dat lastig. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan