Citigo gekocht

Stephie283

Nieuw lid
Hi,

Ik sta op het punt een Citigo aan te schaffen. Maar ik kan geen keuze maken wat de kleur betreft. Zwart of blauw... Heeft iemand de blauwe versie en zo ja, ben je er tevreden mee? Ik heb de blauwe kleur op de Up! gezien en ik vond het wel mooi maar de citigo is toch weer net wat anders. Ik vind het zo lastig!

Fabia

† In Memoriam
Lastig om zo te zeggen. Kan je niet een dealer in de buurt vinden die die kleuren heeft staan?

FII TDI

Nieuw lid
Stephie283,

Na het zien van een blauwe Citigo bij de dealer (besteld voor een klant) heb ik mijn keuze bepaald en ook een blauwe besteld.
De mijne is vorige week geproduceerd en zal binnenkort geleverd worden.

Ik kan je al wel een foto laten zien hoe de blauwe er in het echt uit ziet. Het is een chique kleur.

Succes met de keuze. 2012-09-18 13.58.18.jpg

Stephie283

Nieuw lid
FII TDI, dank je voor jouw reactie en de foto! Het ziet er ook mooi uit! Ik vroeg me af of hij niet wat degelijk wordt met die kleur? Op de foto lijkt het niet zo maar ik kan de voorkant dan weer niet zien...

Fabia, nee helaas geen blauwe te bewonderen hier in de buurt...

EdK

Forumguru
hou in gedachte dat je bij zwart bijna elk vuiltje er op ziet.
En donker blauwe 206 gehad ooit voor mijn skoda leven en daar heb je het toch minder mee

Stephie283

Nieuw lid
EdK, dat is waar. Daarom ook een lichte voorkeur voor een blauwe. Maar spannend is het wel, een auto aan te schaffen die je niet in die kleur hebt gezien. Soms zie ik wel eens auto's rijden in een kleur waarvan ik denk dat het op papier heel leuk leek maar het in de praktijk toch niet zo'n goed idee was. Het zou toch vervelend zijn als dat bij mijn auto het geval is. Zwart is eigenlijk altijd goed maar misschien iets saaier.

EdK

Forumguru
Tsja ik wou als eerste tekst eerst neerzetten of je vrouw de kleur niet bepaald maar tsja toen bekeek ik je profiel en werd het een beetje moeilijk om dat te zeggen.

Maar ja kleur is erg persoonlijk , de een vind rood mooi maar tsja ik vind dat geheel niets
en rij nu me 3e Skoda en begon als sahara beige en kleur bleef eigenlijk hetzelfde maar de naam koffie bruin
En deze kleur bevalt mij het beste, neutraal en vuil zie je er van afstand bijna niet op.

Stephie283

Nieuw lid
Tsja ik wou als eerste tekst eerst neerzetten of je vrouw de kleur niet bepaald maar tsja toen bekeek ik je profiel en werd het een beetje moeilijk om dat te zeggen.

Hahaha, volgens mij bestellen vrouwen tegenwoordig hun auto's zelf :grin:

Tja, de citigo heeft niet heel veel mogelijkheden qua kleur. Ik heb zelf aan rood zitten denken maar ik twijfel eigenlijk over elke kleur wel een beetje. Dan neig je al gauw naar veilig en dat is dan uiteraard zwart...

FII TDI

Nieuw lid
Stephie283,

Hierbij een foto van de voorkant. Ik moest kiezen tussen de groene en deze blauwe kleur. De groene vind ik (op dit moment) erg mooi en springt er erg uit uit. Omdat de planning is om langere tijd met deze auto te doen, hebben we een kleur gekozen die er nu minder uitspringt maar we waarschijnlijk wel langer mooi vinden. 2012-09-18 13.57.51.jpg

Stephie283

Nieuw lid
FII TDI: wauw, ik ben om! Blauw wordt het. Het staat echt vele malen mooier dan ik had gedacht!

Och jee, heb ik nou een discussie over emancipatie ontketend? Haha....
Ik heb mijn auto echt zelf uitgezocht hoor, alleen wilde ik de kleur heel graag in het 'echt' zien.

EdK

Forumguru
hij probeerd je aan de twijfel te krijgen hoor !
Gewoon nu bij je standpunt houden en er voor gaan !

Ben ik zo doorzichtig, EdK? :confused: :xyxthumbs:

Het is inderdaad een mooie kleur voor de auto, maakt 'm wat chiquer! De uitstraling scheelt nogal van de mijne (wit met zwarte velgen), die is haast ordinair naast zo'n blauwe. Neem je 'm wel met mooie lichtmetalen velgen?

Pete10

Nieuw lid
Seat heeft een nachtblauw actiemodel @Mii met witte velgen en witte spiegels, http://www.clickedit.co.uk/productitempics/8180/13.JPG
Ziet er meteen weer een stukje hipper uit. En een wit dashboardpaneel maar dat heeft alleen Seat.
Maar ook bij een Citigo zou dat best staan.
Heb eerder ook een donkerblauwe Up overwogen, maar de combinatie met zwart glimmende dashboard was foeilelijk (Nu is de Up sowieso alleen in zwart enigszins toonbaar...).

Ik vind de witte velgen mooi staan. Wel valt zo op dat ze relatief klein zijn. Ik vind 15" (of 16") bij zulke witte wielen wel mooier. Is het geen ramp om schoon te houden?

Stephie283

Nieuw lid
Nou heren (tenminste ik ga ervan uit dat ik tot nu alleen met mannen te maken heb;)), ik heb vandaag getekend. Ik heb toch nog behoorlijk getwijfeld maar omdat de zwarte daar wel stond was ik er snel uit. Blauw is het geworden. Maar geen velgen. Ik heb daar ook geen 400 euro voor over eerlijk gezegd. Verder zit wel alles erop en eraan dus ik ben happy.

Michel, dat wit heeft ook wel weer wat hoor! Idd een compleet andere auto om te zien maar niets mis mee!

Pete10, leuk! Maar voor mij blijft een auto een vervoermiddel... Niets meer en niets minder. Ik ga er op de kinderzonneschermpjes niets meer voor aanschaffen:)

Bovenaan Onderaan