MichelSchreurs
Lid
Gefeliciteerd! In welke uitvoering heb je 'm besteld? Het is een heerlijke auto, ik ben er erg blij mee 
Edit: ik denk er ineens aan, jij hebt geen €400 over voor velgen, ik had precies hetzelfde voor een metallic lak

Edit: ik denk er ineens aan, jij hebt geen €400 over voor velgen, ik had precies hetzelfde voor een metallic lak
), ik heb vandaag getekend. Ik heb toch nog behoorlijk getwijfeld maar omdat de zwarte daar wel stond was ik er snel uit. Blauw is het geworden. Maar geen velgen. Ik heb daar ook geen 400 euro voor over eerlijk gezegd. Verder zit wel alles erop en eraan dus ik ben happy.
Met een reparatiesetje wordt dat anders denk ik. ![IMG_0522[1].jpg IMG_0522[1].jpg](https://www.skodaforum.nl/forum/data/attachments/15/15866-569d18878567802e1f461e2862ac729a.jpg)
Dus ik heb maar even wat foto's met mijn iPhone geschoten. Ze zijn niet al te best van kwaliteit, maar dan heb ik tenminste iets!

. Ik baal ervan dat ik ben vergeten hoe het gebied daar heet, maar dit is juist ingericht om hoogwater te kunnen opvangen.